نقشه شمال حماه.jpg

تروریست های جبهه النصره از صبح امروز با چند خودروی انتحاری حملات را علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در روستای « ابودالی» آغاز کردند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از مرزهای مشترک استان ادلب و حماه حاکیست، درگیری های سنگین میان نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با تروریست های جبهه النصره در روستاهای «ابودالی و المشیرفه» ادامه دارد.

تروریست های جبهه النصره از صبح امروز با چند خودروی انتحاری حملات را علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در روستای « ابودالی» آغاز کردند و در نهایت عصر  امروز توانستند بخش شمالی و مرکزی این روستا را به اشغال خود درآورند.

خبرها حاکیست، نیروهای سوری و مقاومت به جنوب روستا عقب نشینی کردند؛ ۱۵ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری های امروز کشته شدند. در جریان درگیری های امروز همچنین ۴۰ تن از تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

از روستای « المشیرفه» هم خبر می رسد درگیری های سنگین همچنان در غرب این روستا ادامه دارد؛ تروریست ها در جنوب غرب روستای « المشیرفه» هم جبهه دیگری علیه نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت باز کرده اند.

تروریست ها در محور جدید از ارتفاع « اسود» به شهرک « القاهره» حمله کردند و در ۴ ساعت گذشته تلاش فراوانی برای اشغال این شهرک انجام داده اند و با وجود از دست دادن ۳۰ تن از نیروهای خود، تاکنون به نتیجه ای دست نیافته اند؛ درگیری ها در این حومه این شهرک همچنان ادامه دارد.

در جریان درگیری ها، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند « خالد شلاش الاحمد» از سرکرده های ارشد نظامی گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه ارتفاع « اسود» به هلاکت برسانند؛ نیروهای کمکی ارتش سوریه و جبهه مقاومت در شمال استان حماه برای بازپس گیری مناطق اشغال شده و دفع حملات تروریست ها به منطقه اعزام شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    20 46
    چند روزه دارید پشت سرهم شکست می خورید؟
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      15 2
      زیاد خوشحال نباش! نوبت شکست رفقای تو هم خواهد رسید داعشی
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    25 49
    عقاید افراطی و جنگ های بی مورد مذهبی چقدر راحت جان آدمها را میگیرد . لعنت به جنگ
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      10 16
      جنگ های جهانی بر اثر ملی گرایی ایجاد شده است و میلیون ها نفر کشته شدند. آن هم به خاطر پان ژرمنیسم، پان ترکیسم، پان اسلاویسم و.... در حالی که اسلام دین صلح است . وقتی که به فردی می گوییم سلام علیکم: یعنی این که برای او آرزوی صلح و سلامتی می کنیم. کدام دین یا ایدئولوژی دیگر این گونه آموزه هایی دارد؟
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      12 13
      خوب راست میگه دیگه . این جنگهای مذهبی پدر منطقه رو در آورده .
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      14 8
      تا امثال ساده هایی مثل شما تو دنیا هستن که هنوز خیال میکنن ریشه ی جنگ سوریه مذهبی هستش امریکا نبایدم نگران باشه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    2 27
    دستهاي او را بسته و اعدامش کرده اند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    9 2
    مشرق جان ممنون از خبررسانی به روز و واقعی، هرچندناراحت کننده
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    7 2
    اینها جهت جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه به شرق دیرالزور و حسکه و قامشلی می باشد
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    9 2
    مساله اصلی در دیرالزور است. همه کشورها وگروه های مسلح متحد شده اند تا دروازه زمینی ایران به اسرائیل بسته شود. البته به لطف حق حتما راه باز خواهد شد. گذشته از اینکه کردها مجبور اند از مناطق عربی عقب بنشینند.
  • ا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    1 1
    فقط صحنه فرار سربازان سوری در ابودالی از دست یک تی ۷۲ و بی ام پی و جا گذاشتن یک تی ۷۲ دو موشک انداز ضدزره با ۴۲ موشک و چندین خودروی تاکتیکال که ۷ تا توپ ۲۳ دو لول یک ۳۷ میلیمتری چند ۱۴.۵ و .... و حداقل فرار صد سرباز و کشته شدن ۱۱ سرباز و اسارت ۹ نفر انهم در روز روشن و هوای صاف مایه ننگ،ترسو بودن اینها هست تازه بخاطر اینکه به هم قومیهای ایرانیه اینها بر نخوره بیشتر توضیح نمیدیم.ولی خوب شد وقتی با مردم سوریه راجع به شهادت شهید حججی مصاحبه کردن زمینه فکریه خیلی از سوریها این بود که انگار کار خاصی نکرده و رشادت و دلیری سوریها باعث شکستهای داعش شده و این هم یکی مثل هزاران شهید سوریه هست از تموم شهدای خاورمیونه و جهان اگر یکی مثل ایشون رشادت به خرج داده باشه اونهم جلوی داعشیه وحشی اونوقت راست میگن در صورتیکه همینها سری قبل که داعش به تدمر حمله کرد صد و اندی کیلومتر فرار کردن در حالیکه همان موقع ۵۰ تا ایرانی بودن که التماس میکردن بمونن و بجنگن،همین حالا هم که دیدیم داعش چه به سر اینها اورده و اگر نجاتی هم باشه باز ایرانیها هستن ولی باید قبل هر کاری هم از سوریها و روسها تعهد بگیرن بدون نظر ایران هیچ معاهده و توافقی با هیچ طرفی نکنن کشته هاشو ما میدیم قیافشو اونها میگیرن باید این قضیه در تمام سوریه خاورمیانه و جهان جا بیفته و به یقین برسن که بدون نیروهای ایرانی حتی با هواپیماهای روسی یک وجب خاک ازاد نمیشه میگن نه امتحان کنن اگر هم بتونن دو روز نمیتونن حفظش کنن و دفعه بعد هم دیگه نیرویی که حاضر باشه تا کشته شدن پای کار بمونه نخواهند داشت.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    0 2
    حمله به ادلب بدون پشتیبانی نزدیک، حماقت محضه. حداقل 500 فروند پهپاد مسلح و جنگنده سبک میخواد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس