کد خبر 784325
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
حمید درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: جام حذفی برای ما مهم است و می‌دانیم که بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت چرا که آنها تیم دست و پا بسته‌ای نیستند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره وضعیت تیم نفت گفت: وضعیت ما نسبتاً بد نیست همانطور که خیلی هم خوب نیست، تیم ما تغییرات زیادی داشت و به دلیل شرایطی که پیش آمد زمان زیادی را از دست دادیم اما با همه این شرایط من به تیم و بازیکنانم امیدوارم و می‌توانم بگویم شرایطمان نسبتاً خوب است.

وی درباره تقابل با پرسپولیس در جام حذفی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند. آنها یک ترکیب کامل دارند و از همه نظر شرایطشان از ما بهتر است. پرسپولیس چیزی کم ندارد اما مهم این است که ما بتوانیم مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

درخشان درباره اینکه پرسپولیس نزدیک به ۲ ماه است پیروزی به دست نیاورده و آیا این موضوع در روند این تیم خلل ایجاد نمی‌کند، اظهارداشت: این دلیل نمی‌شود که بگوییم پرسپولیس چون یک مدتی نبرده تیم دست و پا بسته‌ای است. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و نتایج چند بازی اخیر این تیم چیزی از ارزشهای برانکو و تیمش کم نمی‌کند.

سرمربی تیم نفت در مورد اینکه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی آیا این رقابت‌ها را جدی می‌گیرید، گفت: مطمئناً ما جام حذفی را جدی خواهیم گرفت چون این بازی‌ها برای ما مهم است اما شرایط تیم ما با همه تیم‌ها فرق می‌کند. ما دیر جمع شدیم و مشکلات زیادی هم داشتیم، مشکلات مالکیت باشگاه هم مزید بر علت بود و این موضوع باعث شد تا در تمرینات وقفه پیش بیاید، این همه، همه بازی‌های برای ما جدی و مهم است و هیچ بازی را آسان نمی‌گیریم. 

وی درباره دیدار روز جمعه تیم نفت مقابل نفت آبادان اظهارداشت: مطمئناً بازی سختی پیش روی ماست و بازی آسانی نخواهیم داشت، بازی در آبادان و مقابل نفت همواره سختی‌های خاص خودش را دارد. آنها هم چند بازی است که نتایج خوبی نمی‌گیرند و به همین دلیل این بازی برایشان خیلی مهم است، ما اما تلاش می‌کنیم که با انجام یک بازی خوب دست پر از زمین بیرون بیاییم.

درخشان درباره اینکه از پایان‌نامه مقطع دکترایش دفاع کرده و باید از این به بعد او را دکتر حمید درخشان صدا کرد، افزود: نه، من همان حمید درخشانی بودم که هستم! به هر حال وقتی کسی درس می‌خواند که نباید آن را جار بزند، من درسم را خواندم و خوشحالم که با موفقیت همه چیز تمام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس