واژگونی تانکر

یک دستگاه کامیونت حمل سوخت 6 هزار لیتری گازوئیل بعدازظهردیروز در بزرگراه آزادگان واژگون شد و صدها لیتر گازوئیل در سطح جاده نشت پیدا کرد.

به گزارش مشرق، درپی وقوع این حادثه و اعلام آن توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی ، بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان ساعت 14:51 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاههای 47، 90، گروه نجات 17 و جرثقیل آتش نشانی را به بزرگراه آزادگان ، روی پل احمدیه اعزام کرد.

بهنام ریاضی معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: یک دستگاه خاور مخزن دار حامل 6 هزار لیتر گازوئیل درمسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که به دلیلی نامعلوم راننده آن کنترل کامیونت را از دست داد و درخط کندرو به یک طرف واژگون شد.

وی افزود: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم گازوئیل ازقسمت درب بالای مخزن این کامیونت درحال نشت بود به طوری که مقدار زیادی گازوئیل در سطح جاده جاری شده و سطح بزرگراه را لغزنده کرده بود.

ریاضی با اعلام این که عوامل راهور منطقه 16 برای پیشگیری از تصادفات درمحل حضور یافته و بر تردد خودروها نظارت داشت، ادامه داد: آتش نشانان پس از استقرار خودروها و بستن مسیر بزرگراه و کشیدن نوار هشداردهنده دراطراف صحنه حادثه ، با کشیدن لوله های آبدهی و همچنین چندین دستگاه خاموش کننده پودرو گاز برای جلوگیری از آتش سوزی به حالت آماده باش درآمدند.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با قطع برق کامیونت و کنترل نشت گازوئیل، محل حادثه را کاملا ایمن کردند و همچنین در ادامه عملیات خود ، راننده کامیونت را که از ناحیه دست و سر دچار آسیب شده بود جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی هستند، خاطرنشان کرد: با حضور جرثقیل، کامیونت و مخزن آن به صورت جداگانه به مکانی امن انتقال داده شد و همچنین با همکاری عوامل شهرداری منطقه 16 با پاشیدن خاک بر روی آسفالت آغشته به گازوئیل ، محل حادثه برای عبور خودروها ایمن شد.

منبع: پایگاه خبری 125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس