کد خبر 794215
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳
ربیع خواه

محسن ربیع‌خواه که طی هفته‌های گذشته آماج انتقاد هواداران پرسپولیس بوده، در بازی با سایپا هم فیکس شد و البته یکی از بهترین نمایش‌هایش را ارایه داد.

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه که طی هفته‌های گذشته آماج انتقاد هواداران پرسپولیس بوده، در بازی با سایپا هم فیکس شد و البته یکی از بهترین نمایش‌هایش را ارایه داد.

با این وجود صحنه‌ای که حالا به سند محکومیت منتقدان ربیع‌خواه تبدیل شده، از قضا یکی از بدترین لحظات او در این مسابقه بود.

تصورش را بکنید؛ وحید امیری یک اوت غافلگیرکننده انداخته و ربیع‌خواه را در بهترین زمان و مکان ممکن صاحب توپ کرده، اما او بعد از کلی مکث و ارزیابی شرایط، دقیقا توپ را جلوی پای بازیکن تیم حریف می‌اندازد؛ موقعیتی که باید با این تصمیم غلط بسوزد و از بین برود، اما از خوش‌شانسی ربیع‌خواه با گل به خودی کنعانی‌زادگان به مایه مباهات این بازیکن تبدیل می‌شود و جای او را در ارنج اصلی پرسپولیس محکم‌تر می‌کند!

منبع» بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    4 9
    اگرربیع خواه بازیکن باکیفیتی است مدیریت این تیم اعلام کند حاضر است این بازیکن را مفت بدهد اگر جتی یک تیم دسته چهارهم حاضرشد ربیع خواه رابگیرد آنوقت مکشسخص خواهدشد بازیکن باکیفیت است مطمین باشید هیچ تیمی چنین بازیکنی رانمی گیرد کما اینکه قبل ازپرسپولیس هیچ تیمی نگرقته بود
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
      5 1
      شما قطعا دشمن پرسپولیسی
  • محسن ملائی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    10 1
    در حق این پسر نامردی میکنند.من استقلالیم ولی خداشاهده ربیع خواه فقط چون حاشیه نداره و اهل جاروجنجال نیست اینجور مورد بی مهری قرار میگیره.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    7 8
    طرفداران پرسپولیس در مورد ربیع خواه هرگز اشتباه نمیکنند اودرحد پوشیدن پیبراهن پرسپولیس نیست وباید ازاین تیم اخراج شود
  • گچ سیتی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    دراینکه پسرخوبیه شکی نیست.کاش همه تیم اخللق ورفتار ربیع رو داشتن،اونوقت تیم بدونه حاشیه میشدبهترین تیم.ولی بحث اینجاست که ایشون خداشاهده خیلی ضعیفه.یعنی وقتی پاس بهش میدن،دقیقا فقط سریع میخوادرفع تکلیف کنه وفوری توپ رو ردمیکنه میره..بلدنیست یه توپ سانتر کنه رودروازه یایه خلاقیت نشون بده.اصلا ازبرانکوبعیده چنین کاری.
  • گچ سیتی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 2
    نه به ربیع خاه که فیکسه و سیامک نعمتی که ناموسا بهترین بازیکن حال حاضرایرانه و بازیش نمیده. مثل پارسالش خدایی اگه نریمان جهان میموند توتیم بهترین بازیاش رومیدیدیم.
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
      0 0
      افرین...واقعا نریمان جهان حیف شد
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    1 0
    جرم ربیع خواه اینه بی حاشیه است
  • پرسپولیس IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    افرادی که از ربیع خواه انتقاد می کنند دشمن پرسپولیس هستند؛چون او در میانه میدان وظیفه بالانس کردن تیم را دارد که باهمان بازی تک ضرب وساده گاهی رو به عقب وگاه رو به جلو بدون کار فانتزی این وظیفه را درحد اعلا انجام میدهد ما خیلی به برانکو اطمینان کردیم ونتيجه آن را نیز گرفتیم پس باز هم به او ایمان داشته باشیم تا آب به آسیاب دشمنان حاشیه ساز نریزیم ودچار روزگار سپاهان و اسقلال و...نشویم پس به هوش باشیم
  • پرسپولیس IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    عزیز دلم چرا نریمان جهانتان الان در تیم گسترش که آزادی عمل بیشتری هم دارد نمی درخشد مطمئن باشید که پرفسور آینده مربی گری اش را فدا ی مسائل باند بازی و دوست بازی نمی کند پس به او ایمان داشته باشیم تا همچنان آبی و زردو نارنجی را زیر چکمه های ارتش سرخ له کنیم
  • امین IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    ربیع خواه نماد ریاست برانکو تو تیمه.. برانکو خودش بهتر از همه میدونه که این شاسگول بازیکن نیست، و صرفا به خاطر اینکه میخواد به همه اعلام کنه که رئیس منم، فیکس بازیش میده..والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس