کد خبر 794385
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
موسوی

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر خدمت‌رسانی 24 ساعته قطار ریلباس برای جابه‌جایی زائران از خرمشهر به شلمچه، گفت: 221 هزار صندلی قطار به زائران اربعین اختصاص داده شد.

به گزارش مشرق، میر حسن موسوی عصر امروز در جریان بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال مطابق با برنامه‌ریزی که توسط راه‌آهن انجام شده، 221 هزار مسافر برای زیارت اربعین پیش‌بینی شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این تعداد مسافران و صندلی‌ها نسبت به سال گذشته رشد 21 درصدی داشته است.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال قطار ریلباس از ایستگاه راه‌آهن خرمشهر تا ایستگاه راه‌آهن شلمچه به صورت 24 ساعته خدمت‌رسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: سیل تقاضا به این قطار به صورت 24 ساعته است و مسافران را از ایستگاه راه‌آهن خرمشهر و به شلمچه منتقل می‌کند.

موسوی اظهار کرد: از روز 4 تا 24 آبان 45 قطار فوق‌العاده از ایستگاه راه‌آهن شلمچه به نقاط مختلف کشور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین امسال با هماهنگی که با دفاتر خدمات مسافرتی قم داشتیم، چهار زوج قطار ترکیبی از ایستگاه راه‌آهن قم تا کربلا راه‌اندازی شد و بر همین اساس مسافران با قطارهای راه‌آهن شلمچه سفر می‌کنند.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در ایستگاه راه‌آهن شلمچه پس از انجام تشریفات گذرنامه، مسافران 35 کیلومتر تا ایستگاه راه‌آهن بصره را با اتوبوس طی می‌کنند و از بصره تا کربلا را با قطارهای عراق می‌روند.

موسوی قطارهای پیش‌بینی شده امسال برای زائران را نسبت به سال گذشته فوق‌العاده ذکر کرد و ادامه داد: همه قطارهایی که در این مسیر و برای زائران پیش‌بینی شده است، برای رفاه مسافران تخت‌های آن 4 و 6 تخت‌خوابه هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس