کد خبر 795872
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
دربی

شایعه مشخص شدن اسپانسر فصل بعد استقلال و پرسپولیس در مقطع فعلی صحت ندارد و هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

به گزارش مشرق، شایعاتی درمورد قطعی شدن اسپانسر دو باشگاه استقلال و  پرسپولیس برای فصل بعد مطرح شده که بعد از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

با توجه به وجود برخی شایعات و شائبه‌ها به خاطر برخی موارد وزارت ورزش به موضوع اسپانسر سرخابی‌ها ورود کرده است. پیشنهاداتی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیده و علاوه بر اسپانسرهای قبلی (اپراتورهای مخابراتی) جهت امضا و تمدید قرارداد، برخی از شرکت های بزرگ خودروسازی نیز جهت اسپانسر شدن استقلال و پرسپولیس پیشقدم شده اند.

هنوز درمورد اسپانسر سال بعد پرسپولیس و استقلال جمع‌بندی صورت نگرفته و این مواردی که مطرح می‌شود فقط شایعه و گمانه‌زنی است.

در وهله اول موضوع انتخاب اسپانسر به هیات مدیره دو باشگاه سپرده شده که آنها پیشنهادهایی را که می‌رسد را بررسی کنند و گزارش نهایی خود را به وزارت ورزش بفرستند. درنهایت وزیر ورزش و مشاورین خود در این مورد بحث و بررسی می‌کنند و به جمع‌بندی نهایی دست خواهند یافت. پس این شایعه که از حالا اسپانسر سال بعد مشخص شده صحت ندارد.

شرکت‌های خودروسازی برای تبلیغات ورود کرده‌اند تا اسپانسر این دو تیم باشگاه شوند و اگر این امر خوب و سودآور بود حتی احتمال مطرح شدن  بحث واگذاری دو باشگاه به خودروسازان نیز وجود خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس