سوریه

جنگنده های روسی و سوری هم به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع گروه های تروریستی در جنوب غرب استان حلب، شمال استان حماه و جنوب استان ادلب هستند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان ادلب حاکیست،نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در ارتفاع « الخنزیر» و رسیدن به یک قدمی شهرک « ابودالی» مهم ترین پایگاه تروریست ها در این محور، عملیات جدیدی را از دو محور شرقی و غربی علیه مواضع تروریست های جبهه النصره در شهرک ابودالی آغاز کردند.

نیروهای جبهه مقاومت در محور غربی پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته، با عقب راندن عناصر تروریستی موفق شدند شهرک « المشرفه» را به کنترل خود درآوردند؛ حدود ۲۵ تن از تروریست ها در جریان این درگیری ها به هلاکت رسیدند.

از محور شرقی شهرک ابودالی هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین توانستند شهرک « الرویضه» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و مزارع حومه را هم به کنترل خود درآوردند. با پاکسازی این دو شهرک، نیروهای جبهه مقاومت در آستانه ورود به شهرک ابودالی هستند.

نیروهای جبهه مقاومت در محور شمالی شهر حماه هم پس از درگیری های سنگین ۴۸ ساعته، حملات عناصر تروریستی را برای اشغال شهرک های « الزلاقیات و زلین» دفع کردند و در عملیاتی غافلگیرانه ایستگاه های دفاعی را در محور شمالی شهرک ها بازپس گرفتند.

در جریان دفع این حملات حدود ۶۰ تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند؛ نام ۴ فرمانده میدانی ارشد چچنی تروریست ها به نام های « صلاح الدین شیشانی، احمد عبدالله الفضه، موسی احمد الحویو و عمار نعمان الحسن» در لیست کشته گدان دیده می شود.

از محور غربی شهرک خناصر در جنوب غرب استان حلب هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین مواضع خود را در شهرک های « الرشادیه، رسم الکباره حجرات صغیره، رسم السیال» و ارتفاع « السیرتل» تثبیت کردند.

به گزارش مشرق، جنگنده های روسی و سوری هم به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع گروه های تروریستی در جنوب غرب استان حلب، شمال استان حماه و جنوب استان ادلب هستند و تاکنون چند اتاق عملیات، انبار سلاح، تانک و خودروی نظامی را در این محور ها منهدم کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    7 5
    با این پیشروی های کُند، حالا حالاها جنگ در سوریه تمام نمیشه!!! بهترین راه حل، تشدید پاکسازی سوریه از داعش هست تا مدد الهی که در حدیث توصیف داعش از مولا علی (ع) آمده نازل شود!!! به سخن امامتان یقین داشته باشید!!! والله والله والله خبر مهمی در پایان حدیث توصیف داعش هست که باید بهش توجه کنید!
  • US ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    0 3
    Down with ....
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    4 15
    جنگنده های روسی و سوری هم به شدت در حال هدف قرار دادن هم هستند خخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
      12 3
      به خودت بخند تروریست
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    2 3
    فکر کنم یه چند وقت دیگه باید منتظر خیلی وقایع باشیم. تمام برنامه انگلستان و واشنگتن حمله عربستان به ایران است که تا کنون با همت حوثی ها اجرا نشده و عرستان فعلا ترس دارند حالا تاکی معلوم نیست
  • سربدار IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    9 1
    داعش یه شبه از تو لپ لپ در نیومده بود،ادوارد اسنودن پیمانکار NSA رسماً گفت داعش محصول پروژه ای به اسم لانه زنبور در سرویس های اطلاعاتی غرب بود! هیلاری کلینتون تو کتاب گزینه های دشوار، رسماً گفت داعش و ما ساختیم و برای رسمیت دادن اون شخصا به 120 کشور سفر کردم! ترامپ رسماً گفت داعش و اوباما ایجاد کرد خداوند به همه شان لعنت کند که این همه جنایت مرتکب شدند
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    1 3
    خدمات خوبی هم دارند ظاهرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس