کد خبر 811487
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
محمد ابراهیمی

تراکتورسازی تبریز دیروز شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را در ضربات پنالتی از دست داد اما یکی از انتقادات هواداران این باشگاه انتخاب بازیکنان جوان برای زدن ضربات پنالتی است.

به گزارش مشرق، گل محمدی در وقت های اضافه محمد ابراهیمی را وارد زمین کرد تا زننده یکی از ضربات پنالتی باشد اما ابراهیمی حاضر به زدن پنالتی نشده و به همین دلیل گل محمدی انتخاب دیگری به جز مهدی زاده و آزادی جوان نداشته است.

 


ابراهیمی به جای مهدی کیانی وارد زمین شده بود و فرزاد حاتمی هم در پایان نیمه دوم از زمین اخراج شد. بر این اساس دو بازیکن باتجربه دیگر تراکتورسازی هم در زمین حضور نداشتند که بتوانند برای این تیم پنالتی بزنند.

شاید تنها گزینه های باقیمانده بازیکنانی مثل شربتی و نادری و پهلوان بودند که برخی مربیان ضربات پنالتی را به بازیکنان چپ پا نمی سپارند چراکه اعتقاد دارند این کار از ریسک بالایی برخوردار است.

در ضربات پنالتی ایرانپوریان ، مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر پنالتی های خود را به ثمر رساندند اما آزادی و مهدی زاده نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند و در نهایت تراکتورسازی در ضربات پنالتی مقابل استقلال خوزستان شکست خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس