کد خبر 819921
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
مک لارن 570 GT

فرمان پذیری بهتر و همچنین کمک فنرهای بهتر از جمله جدیدترین امکاناتی هستند که بر روی مک لارن ۵۷۰ GT قرار گرفته و برای سال آینده وارد بازار می شود.

به گزارش مشرق، علاقمندان به مک لارن حالا می توانند از چند گزینه بیشتر برای خریدهای خود استفاده کنند. مک لارن ۵۷۰ GT برای سال ۲۰۱۸ بهبود یافته و حالا با یک پک تقویتی اسپرت وارد بازار خواهد شد. این خودرو همه نکته های مثبت از ۵۷۰S را گرفته و درون خود دارد.

در مدل سال آینده ترمزهای کربن سرامیکی به یکی استاندارد تبدیل شده اند در حالی که پیش از این یک گزینه دلخواه بودند. در ضمن خریداران می توانند موارد دیگری مانند فنرهای سخت تر، سیستم به روز شده کنترل پایداری، تایرهای هایبرید جاده و پیست مدل پیرلی و موارد دیگر را به خودرو اضافه کنند.

فرمان دهی در مدل جدید تا ۲ درصد سریع تر شده و مک لارن این احتمال را می دهد که نزدیک به ۶۰ درصد از خریداران مدل های پایه ۵۷۰ GT به سراغ این پک جدید خواهند رفت تا خودروی خود را بهبود بخشند.

مک لارن برای آن دست از افرادی که نمی خواهند خودروی خود را اسپرت تر کنند نیز برنامه خاصی در نظر دارد. این شرکت ۵ طراحی داخلی با رنگ بندی های مختلف را برای این مدل در نظر گرفته که هر خریداران می تواند از میان آن ها به دلخواه یکی را انتخاب کند. طراحی داخلی لاکچری و زیبای مک لارن در هر ۵ مدل رعایت شده است.

به هر ترتیب با انتخاب هر پکیج در نهایت بازهم این خودرو همانقدر خشن و جذاب به نظر می رسد. در قلب آن یک پیشرانه ۳.۸ لیتری توربوشارژ V۸ قرار دارد که می توانند تا ۵۶۲ اسب بخار قدرت تولید کند.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس