به گزارش مشرق، علی کاشانیحیدری با اشاره به گلایه برخی مسافران در خصوص درخواست کرایه یک میلیون تومانی برای مسیر فرودگاه-تهران توسط برخی رانندگان اظهار کرد: در مجموعه تاکسیهای فرودگاه امام خمینی (ره) که دارای هویت سازمانی و شناسه (سه رقمی) هستند، درخواست کرایه یک میلیون تومانی ندادهاند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ گزارشی مبنی بر تخلف تاکسیهای شناسهدار فرودگاه امام داده نشده است، تصریح کرد: مجموعه نظارت بر عملکرد تاکسی شهر فرودگاهی به طور مستمر بر عملکرد تاکسیهای شناسه دارد نظارت دارد.
بیشتر بخوانید:
مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام از مردم درخواست کرد هرگونه تخلف احتمالی تاکسیها را از طریق شماره ۵۱۰۰۷۲۱۵ اعلام و پیگیری کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای مسافران و در راستای تسهیل حملونقل، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی تمهیدی روزانه ۲۵ دستگاه اتوبوس وی آی پی به میادین اصلی تهران (آزادی، صادقیه و آرژانتین) اختصاص داده تا مسافران را به این نقاط منتقل کنند.
کاشانیحیدری از برگزاری جلسات مستمر برای رسیدگی به امور حملونقل هوایی به خصوص در فرودگاه امام خبر داد و گفت: امروز مسئولان صنعت حملونقل هوایی از جمله رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام و برخی مدیران عامل و نمایندگان ایرلاینها در شهر فرودگاهی امام حضور داشتند.
مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام ادامه داد: در جلسه مسئولان صنعت حمل و نقل هوایی بر موظف بودن ایرلاینها به پاسخگویی به مسافران در ترمنیال تاکید شد.
کاشانیحیدری همچنین افزود: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید دارد پس از عبور به شرایط اضطراری کنونی، با ایرلاینهایی که پاسخگوی مسافران نبودهاند به شدت برخورد خواهد شد.