100 حقیقت جام جهانی - بخش 98

۲۰ سال پیش که دیدیه دشان جام طلایی جهانی ۹۸ را در استادوفرانس پاریس به عنوان اولین و آخرین جام قهرمانی فرانسه بالا برد، دیگر هیچ میزبانی موفق به این افتخار نشده است.

ویژه نامه جام جهانی مشرق - بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد ۹۷) در روسیه آغاز خواهد شد و ۳۲ تیم راه یافته به این تورنمنت بسیار مهم، برگی دیگر از تاریخ پرماجرا و پرطرفدار توپ گرد را خواهند نوشت.

از امروز قصد داریم در ۱۰۰ بخش(روز) روزشمار جام جهانی ۲۰۱۸ که بخشی از آن در سایت FIFA منتشر می شود را از ۱۰۰ روز مانده به این رویداد مهم با عنوان«صفر تا ۱۰۰ جام جهانی» به رشته تحریر درآوریم بدین صورت که هر روزی که به جام جهانی نزدیک تر می شویم عدد آن روز را که نمایانگر یک شخصیت یا یک اتفاق تاریخی در این تورنمنت معتبر است را شرح می دهیم. تا روز افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۰۰ اتفاق و شخصیت مهم تاریخ جام جهانی با مشرق همراه باشید.

برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2018 روسیه +ساعت به وقت تهران


۹۸ روز مانده به جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش مشرق، در ۲۰ دوره اخیر جام جهانی تنها ۶ تیم توانسته اند به عنوان میزبان جام جهانی در پایان جام را در خاک خود نگه دارند. اروگوئه (۱۹۳۰)، ایتالیا (۱۹۳۴)، انگلیس (۱۹۶۶)، آلمان غربی (۱۹۷۴)، آرژانتین (۱۹۷۸) و فرانسه (۱۹۹۸).

۲۰ سال پیش که دیدیه دشان جام طلایی جهانی ۱۹۹۸ را در استادوفرانس پاریس به عنوان اولین و آخرین جام قهرمانی فرانسه بالا برد، دیگر هیچ میزبانی موفق به این افتخار نشده است.


به همین بهانه سایت فیفا کلیپی با عنوان «افتخار فرانسه» منتشر کرده است که در ادامه می بینید:

دانلود

در همین رابطه بخوانید:

شماره ۱۰۰؛ دو تیم خاص تاریخ جام جهانی! +فیلم

شماره ۹۹؛ نقطه عطف تیمهای آسیایی در جام جهانی +فیلم و جدول

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    14 4
    نمی دونم چرا اسم فرانسه میاد حالم بهم میخوره ! شکی نیست کشور تا حدود زیادی موفق و خوبی هست ولی اون روی سکه رو نباید ندید گرفت . این کشور از قدیم به ایران خسارت وارد کرده و هنوزم دست بردار نیست ولی نمیدونم چرا عده ای باز عبرت نمیگیرن ؟؟؟!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    4 1
    چه زود گذشت عمر چقدر زود می گذرد انگار دیروز بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس