کد خبر 839849
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
ژوزه مورینیو

سرمربی منچستریونایتد به مقصر بودن خود در حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، منچستریونایتد سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر یک مغلوب سویا شد و از صعود به دور بعد بازماند. ژوزه مورینیو پس از حذف تیمش از رقابت های اروپایی گفت: ناراحت هستیم. فوتبال این چنین است و می دانستیم با نتیجه صفر بر صفر در دیدار رفت سویا به دنبال تکمیل ماموریت خود خواهد بود که این کار را به خوبی انجام داد.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه اظهار کرد: حریف کنترل بازی را در اختیار داشت و سعی داشت مالکیت توپ را نیز به خود اختصاص دهد و به خواسته اش دست یافت. آن ها شانس گلزنی داشتند و شرایط بازی پس از گل نخست کاملا عوض شد. بازیکنانم تمرکزشان را از دست دادند. سویا با به ثمر رساندن گل دوم توانست کنترل بیشتری بر بازی داشته باشد و به خوبی این کار را انجام داد.

سرمربی پرتغالی افزود: برخی ها احساس می کنند سویا تیم برتر بود اما من چنین عقیده ای ندارم. در دیدار رفت بازی تحت کنترل مان بود و تنها نتوانستیم گلزنی کنیم. سویا در اولدترافورد بازی را در اختیار داشت و شانس گلزنی پیدا کرد. یک بازی حذفی برابر بود. نتیجه عادلانه تساوی با گل بود که سویا می توانست صعود کند. دقایق آخر بازی عادی نبود چون بازی کاملا از کنترل خارج شده بود. سویا به خوبی پیروز شد و توانست گل های بیشتری نسبت به ما به ثمر برساند.

مورینیو درباره مقصر این شکست گفت: زمانی که پیروز می شویم همه پیروز شدند و هنگامی که شکست می خوریم سرمربی بازنده است. این قضیه برای همه تیم ها است. امشب من شکست خوردم و اشتباه کردم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس