کد خبر 841589
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مرسدس بنز A۳۵

مرسدس بنز به تازگی جدیدترین نسل A کلاس را تولید کرده است.

به گزارش مشرق، چهارمین نسل این خودرو همچنین نخستین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی ژنو تجربه کرد. اما مرسدس بنز برای عرضه‌ی نسخه‌ی قدرتمند این خودرو یعنی با پسوند AMG نیز برنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

کدام خودروها از اول دی ۹۷ از رده خارج خواهند شد؟

صفر تا صد در ۱.۶ ثانیه؛ ژاپنی ها به جنگ تسلا می‌روند +عکس

آئودی R۸ V۱۰ RWS جدید به بازار می‌آید +عکس


مرسدس بنز A۳۵ قرار است تا انتهای سال و با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری وارد بازار شود و با آئودی S۳ و فولکس واگن گلف R رقابت کند. اما آنچه مورد توجه ماست این است که این خودرو نسخه‌ی قوی تر نیز با نام A۴۵ خواهد داشت که مرسدس بنز امیدوار است این مدل بتواند تبدیل به یک معیار سنجش در دنیای هاچ بک های قدرتمند شود.


در مورد مشخصات فنی این خودرو باید به موتور بنزینی ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر اشاره کرد که به کمک توربوشاژر دارای قدرتی بیش از ۴۰۰ اسب بخار است. البته مرسدس بنز عدد نهایی قدرت موتور این خودرو را هنوز اعلام نکرده است و تنها گفته است که از ۴۰۰ اسب بخار بیشتر خواهد بود.
 

مرسدس بنز A۳۵

مرسدس بنز A۴۵ جدید که در سال ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد همچنین از سیستم چهارچرخ محرکی متفوات با آنچه در مدل فعلی وجود دارد بهره مند خواهد شد و احتمالا این توانایی را خواهد داشت تا نیرو را تنها به چرخ های عقبی نیز انتقال دهد تا خودرو بتواند به خوبی دریفت نیز کند. احتمال چنین چیزی بسیار زیاد است چون مرسدس بنز قبلا چنین کاری را در مورد E۶۳ S جدید نیز انجام داده است.


شایعاتی نیز وجود دارند مبی بر اینکه مرسدس بنز در مدل جدید کد ۴۵ را کنار خواهد گذاشد و A کلاس جدید را با کد A۵۰ که نشان دهنده ی قدرت بیشتر این خودرو است روانه بازار خواهد کرد. مرسدس بنز A۳۵ از ماه آگوست وارد بازار اروپا خواهد شد.
 

مرسدس بنز A۳۵

اما خبر بد برای آمریکایی ها این است که مرسدس A۴۵ در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و آمریکایی ها باید منتظر مدل جدید CLA۴۵ بمانند. البته ممکن است A کلاس سدان که به زودی معرفی خواهد شد نیز در نسخه ی AMG به بازار آمریکا عرضه شود.


 

مرسدس بنز A۳۵

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    14 29
    کالای ایرانی معرفی کن احمق
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
      0 0
      احمق پول این رو به ریال حساب کنیم پول 15تا پرایده...
  • کوییکی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    19 3
    واقعا برای مرسدس متأسفم... با اینکه از روی کوییک کپی برداری و مهندسی معکوس داشته ولی بازم ظاهر ماشینش افتضاحه...
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
      0 0
      بشتر از h220 کپی کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس