کد خبر 842806
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
فلسطین

گزارش های رسانه ای حاکی است که نظامیان رژیم اشغالگر قدس برای سرکوب اعتراضات فلسطینی ها از پهپادهای نظامی برای شلیک گاز اشک آور استفاده کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از الیوم السابع، نظامیان رژیم اشغالگر قدس برای شلیک گاز اشک آور به سوی شهروندان معترض فلسطینی از پهپادهای نظامی استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید:

«راهپیمایی بازگشت» در نوار غزه و کرانه باختری

صهیونیست‌ها به‌دنبال ترور رهبران حماس

بر اساس این خبر در جریان تظاهرات امروز جمعه فلسطینی ها در منطقه مرزی نوار غزه اسرائیل با هواپیماهای بدون سرنشین به سوی فلسطینی ها گاز اشک آور شلیک کرده است.

علاوه بر آن شهروندان فلسطینی مورد هدف گلوله جنگی نظامیان اسرائیلی قرار گرفته اند و تا کنون بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین ۷ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۵۵۰ تن نیز زخمی شده اند.

بر اساس این خبر دو نوجوان ۱۶ و ۱۹ ساله در میان شهدای اعتراضات امروز حضور دارند.

امروز تظاهراتی گسترده با حضور هزاران فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری شکل گرفته است که قرار است تا هفته ها ادامه پیدا کند این تظاهرات در چهل و دومین سالروز «روز زمین» و با عنوان «تظاهرات بزرگ بازگشت» برگزار شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قریشی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    29 1
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
    23 1
    اسراییل تفنگچی همانطورکه میدانید جمعه جمعیتی لب مرزبودکه محشری برپاشده بود حالاتصورکن ازچهارجهت اصلی وچهارجهت فرعی صدهاهزارنفر بحرکت درآیند ! حالا بگوارزشش دارد درآب انداخته شوید پس تانشدی نخودچی به جاهایی برویدکه آمده اید این سرنوشت محتوم اسراییل است پس بروید . حتی درکتب خودتان هم آمده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس