گوجه سبز

پس از گذشت چند روز از عرضه میوه‌های نوبرانه با قیمت‌های گزاف، کاهش قیمت این میوه‌ها آغاز شده و از روزهای ابتدای ارزانتر عرضه می‌شوند.

به گزارش مشرق، هر ساله با آغاز فصل بهار، میوه‌هایی نوبرانه مثل چغاله بادام و گوجه سبز به بازار عرضه می‌شوند که طرفداران خاص خود را دارند و حاضرند برای این میوه‌ها مبالغ بالایی بپردازند.

از همین رو این میوه‌ها در زمان عرضه با رقم‌های بالایی قیمت‌گذاری می‌شوند که موجب تعجب همگان را بر می‌انگیزد.

گزارش خبرنگار میزان از واحدهای فروش میوه حاکی است، در حال حاضر پس از گذشت ۱۸ روز از فصل بهار، قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز که پیش‌تر با قیمت ۲۲۰ هزار تومان در برخی مناطق تهران به فروش می‌رسید کمی کاهش پیدا کرده و هر کیلوگرم گوجه سبز را می‌توان با قیمت 120 تا 130 هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر خریداری کرد.

همچنین به دلیل قیمت بالای این نوبرانه در مغازه‌ها، دستفروشان با بسته بندی کردن آن‌ها در بسته‌هایی با اوزان کمتر آن‌ها را به فروش می‌رسانند.

گفتنی است در روزهای پایانی سال گذشته که نوبرانه چغاله بادام به بازار عرضه شده بود هر کیلوگرم با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید که پس از مدتی قیمت کاهش یافت و هم اکنون می‌توان این میوه را هر کیلوگرم بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان خریداری کرد.

به گزارش میزان، هر ساله پس از عرضه نوبرانه‌های بهاری با قیمت‌های بالا در روزهای ابتدایی، پس از گذشت چند روز و افزایش حجم عرضه، قیمت این میوه‌ها کاهش و کمی منطقی و متعادل‌تر می‌شود که این روند امسال نیز در حال تکرار شدن است و در روزهای آینده نیز شاهد کاهش بیشتر این قیمت‌ها خواهیم بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    4 0
    کارد بخوره به اون شکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس