فیلم‌های نوروزی

هفته گذشته فروش فیلم کمدی «مصادره» پایین‌تر از فیلم‌های اجتماعی اکران شده در سالن‌های سینما بود و رقابت «به وقت شام» و فیلم «مصادره» نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در هفته گذشته اقبال مخاطب به فیلم کمدی «مصادره» به مراتب کم شد. این فیلم براساس فروش هفتگی در رتبه سوم جدول قرار گرفت و فیلم «لاتاری» از «مصادره» پیشی گرفت. 

علی سرتیپی مدیر عامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم «به وقت شام» گفت: خوشبختانه اقبال مخاطب نسبت به این فیلم در هفته گذشته به مراتب بیشتر شد و هم اینک رتبه دوم جدول فروش را از آن خود کرده است. این فیلم به فروش 8 میلیارد و 350 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «خرگیوش» گفت: فروش فیلم هم‌اینک به رقم 1 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است که اقبال مخاطب نسبت به هفته‌های قبل بهتر بود. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «فراری» گفت: اکران مردمی این فیلم به روند فروش آن کمک کرد و هم‌اینک فروش فیلم در شهرستان به رقم 100 میلیون تومان و در تهران به فروش 310 میلیون تومان دست یافته است و درکل فروش فیلم به رقم 410 میلیون تومان رسید. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش «فیلشاه» گفت: فیلم هم‌اینک به فروش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسید و ۹۰ سالن سینما در اختیار دارد. 

بنابراین گزارش دفتر پخش سیمای مهر و سبحان گستر فروش فیلم‌های خود را اعلام نکردند. اما براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم «لاتاری» به رقم 7 میلیارد و 833 میلیون و 243 هزار تومان و «لونه زنبور» به فروش 5 میلیارد و 573 میلیون و 209 هزار تومان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس