کد خبر 848095
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
والنتینا ماتوینکو

رئیس پارلمان روسیه پاسخ مسکو به تحریم‌های جدید احتمالی آمریکا علیه روسیه را هدفمند و دردناک توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه تأکید کرد، پاسخ مسکو به تحریم‌های آمریکا هدفمند و دردناک خواهد بود.

بنا بر این گزارش، ماتوینکو در گفت‌وگو با خبرگزاری «اینترفکس» گفت:‌ «هیچ کس نباید کوچکترین تردیدی در این رابطه داشته باشد».

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید از ادعای تحریم فوری روسیه پا پس کشید

بر اساس این گزارش، آمریکا این ماه چندین مقام و شرکت روس را به فهرست تحریم‌های ضدروسی خود اضافه کرد و این اقدام را واکنش به آنچه «فعالیت‌های خصمانه» کرملین علیه واشنگتن خواند، توصیف کرد.

«نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل روز یکشنبه به شبکه «سی بی اس» گفته بود که تحریم‌های جدید علیه روسیه به دلیل حمایت از دولت سوریه قریب‌الوقوع خواهد بود و انتظار می‌رود که روز دوشنبه از آن رونمایی شود.

یک مقام ارشد دولت آمریکا نیز گفته بود که این تحریم ها به عنوان بخشی از برنامه جامع اقدامات احتمالی اقتصادی و نظامی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است علیه مسکو و دمشق در نظر بگیرد، تدوین شده است.

رئیس پارلمان روسیه امروز چهارشنبه تأکید کرد: «پاسخ روسیه به این تحریم‌ها، آنچه ما ضدتحریم می‌خوانیم، بسیار دقیق، هدفمند، دردناک و بدون تردید دقیقا برای کشورهایی حساس خواهد بود که این تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرده‌اند».

وی افزود: «تحریم‌ها شمشیر دو لبه هستند و کسانی که آنها را وضع می‌کنند باید بفهمند که تحریم علیه کشورها بویژه کشورهایی نظیر روسیه برای آنها خطرات عواقبی جدی را به همراه خواهد داشت».

یک مقام دولت آمریکا روز دوشنبه گفته بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا وضع تحریم‌های بیشتر علیه روسیه را به تعویق انداخته و بعید است که آنها را تصویب کند مگر اینکه از مسکو اقدام تحریک‌آمیزی مشاهده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    13 5
    بیخیال رحم داشته باشید
  • AE ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    3 0
    تو سوریه واکنش دردناک را دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس