کد خبر 848341
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش مشرق؛ انتشار فیلم برخورد ماموران گشت ارشاد با یک خانم بی حجاب در پارک طالقانی تهران که مربوط به 20 فروردین امسال بوده و به تازگی توسط مسیح علینژاد منتشرشده است؛ موجی از واکنش را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی از طیف های مختلف در پی داشت. در جریان این درگیری مشکوک که با دوربین مخفی یکی از همراهان زن کشف‌حجاب‌کرده، مامور زن نیروی انتظامی نیز دچار آسیب جدی و شکستگی انگشت دست و جراحت از ناحیه صورت شد و پرونده هم اکنون در جریان و در حال پیگیری است. در ادامه برخی از آنها را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

واکنش سخنگوی ناجا به فیلم برخورد پلیس با یک دختر


** ‏فیلم منتسب به ‎#گشت_ارشاد رو دیدم
هرچند این صحنه که دختری با فحش پلیس روتحریک کنه وجلوش وایسه وبقیه فیلم بگیرن وتا بهش دست زد شروع به جیغ زدن کنه خودشو بندازه زمین ویکی بگه این قلبش مریضه مشکوکه
ولی اون پلیس حق زدن نداشت ورفتارش وحشیانه بود
باید زود باپلیس ضارب وتماشاچی برخوردبشه

«محمد صدارت/ روحانی»


‏**مامور زن پلیس ‎#گشت_ارشاد باید سریعا خلع و از پلیس اخراج شود. تمام!

«محمدرضا باقری/ مجری عصرانه شبکه افق»


‏**اسلام گفته مشت و لگد؟
یا امر به معروف نهی از منکر؟
تازه اونم با رعایت یک سری اصول و اخلاق
گند می زنید همشم به نام اسلام و نظام تموم میشه
رهبر جامعه نایب امام زمان میگه باید با این افراد مدارا کرد.
فازتون چیه واقعا؟
زدید دختررو خورد و خاکشیر کردید
#گشت_ارشاد

«لیلا فیضی»


** ‏تصاویر اهدای گل به بانوان بد حجاب
این کار بهتره یا ضربو شتم
#گشت_ارشاد


‏**ولی به نظرم کتک زدن فایده نداره، برای اینکه بتونید حجابو جا بندازید بهتره این بد حجاب رو گردن بزنید، اینطوری دفعه بعد قطعا حجابو با کمال میل می‌پذیره و اصلا هرکی فیلم گردن زدن بی حجابا رو ببینه از صمیم قلب عاااااشق حجاب کامل میشه

#گشت_ارشاد؟!!

«آدم‌ابن‌حوا»


** ‏اون خانم بدحجاب بوده؟ به حرف شما گوش نداده؟جرم دیگه‌ای هم داشته؟‌جنایتی چیزی بوده؟
خانم مأمور محترم! شما حق چنین برخورد خشنی نداشتین.‌مگه نشنیدین رهبری در مورد خانمهای بدحجاب و نوع مواجهه چی فرمودن؟شما از پاپ کاتولیک ترین؟ ‎#گشت_ارشاد

«ساسان سروش»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 249
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 232
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    درود بر آن پلیس و درود بر دستی که دشمن خدا و هرزه ها را کتک می زند. کسانی که کارشان ترویج علنی گناه است دیگر گناهسشان صرفان بی حجابی نیست بلکه افساد فی الارض است. حکم افساد فی الارض هم فقط اعدام است. سه بار روزه خواری علنی هم حکمش اعدام است و اصولا هر گناهی که ترویج آن علنی شود. چرا که بزرگترین گناه ترویج گناه است.
    • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      بروچرت نگو این را برای جای نه ایران که فساد همه جا پره از حجاب بگوی
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      پس میگفتن داعش ریشه کن شده. تو چرا هنوز هستی؟!!
    • AE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      فکر می کردم نسل شما منقرض شده
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      به AE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ به زودی خواهید دید که باید برای سکولاریزه کردن ایران از روی جسد ما عبور کنید.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      96 76
      گور بابای اون حیوون وحشی با توی اوباش که طرفداری می کنی
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      داعش وطني زياد داريم.تاوقتي كه اين حيوانات هستن كشور درست بشو نيست.مردم ديگه خيته شدن از دست اين داعشيان
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      باید نیروها حق تیر بدن، تو این مواقع بزنن بکشن
    • AE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      50 52
      عبور میکنیم
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      77 62
      تلگرام فیلتر بشه همه چی خوب میشه.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      63 38
      خاک بر سرت
    • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      84 32
      الان منکرات مهمتری از بی حجابی و بد حجابی که همان سیستم ربوی اقتصاد و نمونه بارز آن بانکداری مثلا اسلامی ست.که حاصل عملکرد آن میشود بد حجابی و بی غیرتی. گشت ارشاد و گیر دادن به روسری و چادر و تار مو لاپوشانی گناه بزرگ رباست. که تنها با گناه ربا به جنگ خدا میروند.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      31 27
      قاطی هستی ها؟!
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      خاک بر سرت فقط با این نظر دادنت.بدبخت بیچاره به فکر آخرتت باش چطور داری به کسی انگ هرزه بودن میزنی؟؟اگر اینطور نبود چطور داری ابروی کسی رو میبری که خدا خودش وعده عذاب بر کسی داده که ابروی انسانی را ببرد.
    • هابیل IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      83 48
      سلام داعشی عزیز شما سر پیازی یا ته پیاز که برای خدا و خلق خدا تعیین تکلیف میکنی.همین کارا رو میکنید که میگن صدبار بدتر از داعش هستین
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      اینکه برخی برای نمایش اندام و اعلان رسمی هرزه گری بالای تابلو برق میروند و روسری بر میدارند و چک 10 میلیون تومانی از جانب زن موسوی و تاجزاده میگیرند نشان میدهد پشت قضیه اشاعه خودعرضه گری توسط برخی افراد هرزه حمایت گروههای وابسته و دلبسته به آمریکا و اجانب است.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      69 68
      به شدت محکوم است.در قرن حاضر کسی حق ندارد به خانمی حتی بی احتدامی کند چه برسد کتک بزند.شهدای گرانقدر ما رفتن روی مین که به ناموسشان کسی بی حرمتی نکند حالا از خودمون داریم به خودمون میکنیم.حق ندارید حق ندارید.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      37 68
      نظر من هم همینه باید همه رو کشت برای همه آرزوی مرگ کرد همه رو به خاطر عقایدشون کتک زد
    • YASSEN IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      46 15
      تو مريضي
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      75 30
      نمیشه پلیس گذاشت سگه را ول کرد و سنگها را بست هرچند برخوردهای اینجوری قشنگ نیست ولی برید ببینید اینقدر پررو شدند که گاهی باید ابزار زور به کار برد تو داراباد پلیس به زنه گفت خانم لخت تو آب رفتی بیا بیرون به پلیس گفت ما که راضی هستیم شما ما را ببینی شما هم گیر نده خب پلیس چی بگه ماموره قانون را رعایت کنه اجتهاد که نمی توانه بکنه
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      55 36
      داعش هم میگفت باید از رو جسد ما رد بشین.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      62 21
      البته اسلام چیز دیگر می گوید هرچند امر به معروف مراحلی چون قلبی ، زبانی و فیزیکی دارد به نظرم مامور فقط باید او را دستگیر می کرد تا قاضی درباره ی او حکم صادر کند و البته این جماعت اصلاح طلب انقدر بی انصاف هستند که وقتی نیروی انتظامی به دست جلادان صوفی هم کشته می شدند فقط دغدغه ی نجات راننده اتوبوس را داشتند ، چنانکه هیئت دلجویی از کشته شدگان و مصدومین در فتنه 88 فقط به منزل جوانان اغفال شده می رفت و از مامورین و مردم مذهبی که در این فتنه کشته یا مصدوم شدند خبری نمی گرفت .حتی در پرونده اعدام قاتل ستایش نیز مجرم قوه قضایئه شناخته شد و در پرونده برجام، مجرم نظام اسلامی بود و ....
    • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      37 54
      نه عزیز ! اینایی که تو گفتی هنوزم کمه . نظر من اینه که از این به بعد هر کی تو خیابون عطسه کرد اونم بگیریم اعدامش کنیم!! فقط من نمیدونم چرا بعضی ها تو این مملکت سعی دارن همه رو بزور ببرن بهشت!! خداییش کشور ما بصورت وحشتناکی داره به قهقرا میره!! خدا به هممون رحم کنه
    • رضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 27
      بخدا که وجود شما نعمته .به ولله که تو چهره بدون نقاب اموزه های نظامی .درستش همینه این بدبخت را تخطیه نکنید این فقط بدون تعارفات حرف دل همه ی مثلا انقلابیون رو زده
    • Hamid IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      32 31
      تفکر۱۰۰درصد داعشی دارید..
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      72 21
      به حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ هدف از تشکیل حکومت اسلامی همیشه فراهم کردن فضای سالم برای کسی است که می خواهد به بهشت برود و اینهمه زیر فشار روانی نباشد. والا راه باز است و هر کس هر قدر هم در خلوت خودش گناه کند و خود را جهنمی کند کسی کاری به کارش ندارد.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 23
      اوهو حالا بیان بدنش دست تو... ترمز کن بابا
    • RO ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      39 16
      اولا این مامور نماینده نظام - نماینده اسلام - و یا الگوی بشریت نبودند بلکه آدمی مثل من و شما بودند پس ربطی به انقلاب و نظام اسلامی و اسلام و قرآن ندارد - دوما عزیزی که گفتی مفاسد بالاتر از بی حجابی در کشور داریم برخورد نمیشود اگر اینطور است پس چرا اینقدر شما ملت حساسیت روی این یک مورد دارید بروید دنبال مفاسد بالاتر و همگی اینقدر این موضوع کوچک را بزرگ نکنید
    • کارشناس AE ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      27 26
      همه ایران خانواده من است . کسی که دستش را بر خانواده من بلند کند دستش را میشکنم
    • ف IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      25 7
      كاش برأي مفاسد هزار برابر بدتر ازاين هم فشار خونت ميرفت بالا اخوي
    • DE ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      1 2
      من میپرسم مسیح علینژاد چرا اینجور جاها زود پیداش میشه؟بهش الهام میشه؟
    • سارا IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      1 0
      و لعنت بر تو که داری ملتو از دین زده میکنی کجا گفتن حکم روزه خواری اعدام است اگر روزه امدی خورده بشه برای هر یک روزه 61 قضضا در نظر گرفته میشه و باید کفاره بده کجا گفتن اعدام. این دختره کجا هرزه بود بدحجاب بود شما بدون گناه تهمت بزرگه
    • سارا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 1
      مرد نباید به زن دست بزنه تنها در شرایطی میتونه که ضرورت دین میگه مثلا جونش در خطر باشه یا تو تواف واجب بهم بخورن اشکال نداره
  • امیر US ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    30 27
    مستند انقلاب جنسی را توصیه می کنم.
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      9 3
      توصیه می کنم نبینی چون این مستند خودش ترویج فساد است.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    داعشی داشتیم وقتی داعشی نبود ( گشت ارشاد )
    • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      برا یه مشت هرزه داعشی هستن
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      67 46
      انقالب کردیم که حافظ ناموس ما باشد و نه پرده در و مزاحم ناموس مردم. اوباشان به پلیس را پیدا کرده اند.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      90 39
      اقای محمد چطور میخوای اخه جواب خدا رو بدی؟؟بدبخت هرزه خطاب کردن کسی که چیزی ازش نمیدونی تو کجا نوشته شده؟؟مگر غیر اینه که خدا میفرمایند تهمت ناروا به کسی ندهید ؟به همین سادگی میای میگی طرف هرزه بوده؟؟؟توی روز محشر بابت همین تایپ کردن هامونم مسئولیم چون هزاران نفر دارن میببینن و ممکنه روشون تاثیر بزاره یه کم فکر کن
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      11 22
      ما که اسمی از خانوادت نیاوردم تو چرا خودتو رسوا میکنی
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      45 24
      داعشی کسانی هستن که باماشین ازروی فرزندان این ملت ردمیشن وجیکشون درنمیاد . یااسراییل هفت دلاوررابشهادت میرساند دریغ ازیک محکومیت پس معلومه ریشه شماکجاست .
  • NL ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    من نمیدونم چرا مردم اینقدر بی خیال شده اند من اگر اونجا بودم به قیمت جونم که شده به این پلیس ها حمله میکردم حداقل یکیشون را لگدمال میکردم
    • حمله IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      44 56
      مگه وحشی بازیه؟فیلم زیاد می بینی؟ بی غیرتی یعنی همین که اصل موضوع رو با فرعش قاطی کنی.تو هم کنار اون تماشاچی هایی که داشتن تماشا می کردن وفیلم می گرفتن بی غیرتی.شاید دوست داشته باشی ناموست همینطور تو خیابون بره و چون شخصیت مردونگی نداری هرکی بهش اعتراض کرد تو روش در بیای.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      21 46
      بی شعور اول باید ببینی حق با کیه به نظر من که فقط یک سناریو بود مگه نداریم صهیونیستای وطنی رو که توی نیروی انتظامی نفوذ کرده باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ظاهذرشونم از ما مسلمون تره
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      51 27
      داعشی که میگن تویی
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      16 27
      بامامورین قانون نمیشه برخورد کنی ...مانتو دختر برام جالب بود که مانتوهای ساخت ایران بود همون مدلهای مادربزرگی و گل گلی و صورتی بدون آرایش !!
    • DE ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      22 32
      حالا تشریف بیار و مردانگی خودت رو نشون بده کامی جون . و بعد خواهی دید که چطوری خودت له میشی و نه به دست پلیس بلکه به دست مردم باغیرت.
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      11 23
      تو غلط می کردی معلومه خیلی پرو شدی
  • ررحیم IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    85 68
    تقصیر از مسوولان است که یک شبه بزرگ می شوند ولی موج سواری را خوب بلدند . در کجای دنیا به مامور دولت اهانت شد و از دستوراتش سرپیچی ، مامور را بازخواست می کنند ؟ اگر مامور با جرم مشهود برخورد نکند باید مجازات شود و اگر برخورد کند و با مقاومت متهم مواجه شود هم مجازات شود که سنگ روی سنگ بند نمی شود ، چون مامور همیشه ترس دارد . مگر یادتان رفته وقتی قاتلی با ضربات چاقو جوانی را می زد بدلیل عدم مداخله پلیس حاضر با وی برخورد شد ، که حق نیز همین بود ، پس چرا خود را در موقعیت مامور قانون قرار نمی دهید که هم باید با جرم مقابله کند و هم توهین بشنود و هم مثل یک فرشته و معصوم عمل کند . چون مسوولان همیشه در جایگاه بالا بوده اند و یا برخی از افراد که باید کاری را برای وظیفه و نه شخصی انجام دهند و در حین انجام وظیفه فحش مستقیم نخورده اند تا مشخص شود چقدر بر اعصاب خود مسلطند ، مدام انتقاد میکنند . حداقل فیلمهای دوربین مخفی خارجی را نگاه کنید و ببینید که مثلا پلیس چه دستورات خلاف عقلی صادر می کند ولی مردم چگونه تابعند .
    • محسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      48 16
      سلام برادر داغ دل ما را تازه کردی ، اقایون مسئول از وزارت کشور ، اطلاعات ، سپاه ، ارتش ،ارشاد ، ..... چرا نمی فهمید استراتژی اینا خلع قدرت تمام ابزار های قانونی برخورد با اراذل و اوباش هست لطفا" تحت تاثیر فضای رسانه ای این تحرکات قرار نگیرید اصلا" رسانه سلاح مخرب ایناست آقایون لطفا" پلیس این مملکت رو در برابر اراذل و اوباش منفعل نکنید که دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شه اگر با پلیس به خاطر برخورد قاطع با اراذل برخورد بشه اراذل و اوباش دور بر می دارن اونوقت چه کسی ضامن امنیت این ملت میشه مگر ندیدید همین دیروز چه اشک تمساحی برای یک سارق مسلح می ریختند چرا چون دستگاه قضا منفعل بشه لطفا" هوشیار باشید به خاطر شهدا و ملت . بنده به عنوان یک فرهنگی حمایت خودم رو از پلیس اعلام می کنم از برادران ارزشی هم تقاضا دارم یکی به نعل و یکی به میخ نزنند .
    • AE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      57 40
      پلیس قاضی نیست که حکم دهد و اجرا هم کند
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      56 22
      به AE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ جهت اطلاع شما وظیفه پلیس برخورد با مجرم است و در همه جابی دنیا هم هرگاه محر از دستور پلیس تبعیت نکند پلیس حق شلیک گلوله به او هم دارد. تا وقتی حجاب قانون است کار این پلیس کاملا درست بوده است. هر وقت اسلام را از این کشور برداشتید، پلیس را متهم کنید.
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
      0 0
      جناب ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱نوشته پلیس تو خیابون از طرف خودش حکم داده ! چقدر حرف الکی زیاد می بینم تو این کامنتا !
  • سید خدا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    برخورد پلیس اشتباه بود و این برخورد ها باعث تضعیف نظام میشه و تحلیل های شما و دفاع از اون عذر بدتر از گناه هستش...انتخاب تیتر که نوشتین بی حجاب اوج درماندگی شما هستش برای توجیح این عمل شنیع ...مامور پلیس باید خلع لباس و از کار معلق و به روانشناس معرفی بشه تا کلاس های کنترل خشم بگذرونه...خدارو شکر این صحنه فیلم برداری شد و واقعیت نشون میده و مردم خودشون میتونن تشخیص بدن حق از نا حق ...
    • مزاحم IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      36 55
      چرت پرت نگو
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    پلیسی که به جای دزد گرفتن به زن گرفتن و موتور گرفتن عادت کنه همین میشه دیگه .فکر میکنه شغلش همینه
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    60 11
    خب اول قانون رو عوض کنید بعد بگید فازتون چیه! فاز پلیس اجرای قانونه وگرنه باز خود شما میگین پلیس عرضه ی اجرای قانون رو نداره به هر حال مشت ولقد زدن نشانه ضعف پلیسه طرف اگه مقاومت کرد باید دستگیر بشه با فنون پلیسی که همه جای دنیا میبینید
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    76 62
    اصلاح طلبان تهوع آور چنان شانتاژی در باره این موضوع راه انداخته اند که گویا گشت ارشاد با یک معصومه مظلومه برخورد کرده است و نه یک دختر بدحجاب!!!
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      42 7
      تازه گی ها رسم شده وقتی می خوان متخلفین رو دستگیر کنن با جارو جنجال و هوچیگری و جریحه دار کردن احساسات مردم،دست به مظلوم نمایی میزنن تا از این طریق حمایت مردم رو که اغلب از روی عواطف هست جلب کنند.حالا اگه اون مامور مقصر بود که به کنار ولی ضرورت داره با هتاکان هم برخورد قانونی صورت بگیره تا راه برای تکرار چنین رفتارهای عوامفریبانه بسته بشه و متخلفین هم حساب کار دست شون بیاد. البته این رو هم از یاد نبردیم که این ناهنجاری های فرهنگی دستپخت افکار الوده چه کسانی هست؟
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    86 44
    کشف حجاب نکرد به زور کتکش زد حجابش افتادبعد اسلام نگفته کتک بزن کتک خورد بیچاره ازخودش دفاع میکرد
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      7 16
      پس برای چه کتکش زدند؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    69 50
    روش جدید کسب درآمد یا گرفتن تابعت برای خود یا عضو خانواده : ابتدا هنجار شکنی کنید، سپس با فحاشی و توهین به تحریک مامور پرداخته و در انتها فیلم گرفته شده را برای ... ارسال کنید.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    97 62
    حجاب باید ازاد شه
    • SE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      40 49
      هر وقت جمهوری اسلامی را برداشتید و اسلام را حذف کردید حجاب را هم بردارید. اما تا آن وقت حجاب قانون است و پلیس ملزم به اجرای قانون.
    • SE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      30 30
      هر وقت جمهوری اسلامی را برداشتید و اسلام را حذف کردید حجاب را هم بردارید. اما تا آن وقت حجاب قانون است و پلیس ملزم به اجرای قانون.
    • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      79 52
      فعلا حکومت جمهوری اسلامیه هر موقع .... داشتید کاری کردید جونت بی ارزشتون تلف کردید تا به خیال خام خودون یه حکومت سکولار تشکیل داد میتونی بگی حجاب باید ازاد بشه فعلا فقط خفه شو
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      25 22
      خفه شو منافق
  • US ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    55 28
    با متخلف باید برخورد سخت و قانونی بشه، مقاومت در مقابل پلیس در هر جا چه بی دلیل یا با دلیل جرمه، عدم رعایت قوانین در هر کجا جرمه، فحاشی و حمله به پلیس چه لفظی چه فیزیکی جرمه. پلیس در حال دفاع از خود و اجرای قانون بوده، اگر مورد مقاومت و اهانت، و حمله مجرم قرار نگرفته ا اعمال خشونت کرده پلیس هم مجرمه و باید مجازات بشه، ولی اگه پس از مقاومت و فحاشی و حمله از سوی مجرم اعمال زور کرده دستش درد نکنه، تمام دنیا همینه. اینجا اگه پلیس برای تند رفتن بهت بگه از ماشین پیاده شو ، و نشی، با گلوله و مشت و لگد و باتوم میزندتت. اگه قرار بشه هر کس هر غلطی خواست بکنه، بعد با کولی بازی و صحنه سازی، و فیلمبرداری توسط همدستاش و مظلوم نمایی، و تحریک احساسات عمومی بخواد نه تنها از دست قانون فرار کنه، بلکه مدعی هم بشه، که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      36 29
      بنده سرباز نیروی انتظامیم! طبق قوانین پلیس به هیچ وجه این خانم پلیس حق درگیری نداشته. فقط در صورت وجود ضرر جانی یا احتمال آسیب اونم در حد دفاع. همش هم تو جلسات به ما میگن پلیس زیر ذره بینه مواظب رفتارتون باشید. این خانم رو به شدت مؤاخذه خواهند کرد شاید دادسراییش کنن.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      40 16
      به IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ مشکل دقیقا همین است که بر خلاف قانون به پلیس ها آموزش داده اند با متخفان برخورد نکنید چون پلیس زیر ذره بین است اما متخلفان آزادند و زیر ذره بین نیستند! بیچاره پلیس اگر بخواهد رعایت مصالح سیاسی یک مشت افرادی که رای حرام آورده اند را بکند باید از پلیس بودن خود دست بکشد یا بی خیال شود. این مساله نه فقط برای حجاب بلکه برای همه تخلفات هست. مثل پلیس که در حال التماس از یک مشت درویش جانی و قمه به دست بود.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    46 53
    مشکوک و سازمان یافته است...
    • US ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      40 26
      متوهم و عقب افتاده
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      12 24
      کار دشمن فرضیه!! شاید هم مثل همیشه کار کار اینگیلیساس!
  • عابر DE ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    40 16
    مشرق عزیز چرا واکنش ها رو گزینشی منتشر کردین؟ یه کلیپ هست سخنران (زن) داد میزنه به مستمعش میگه برو طلاق بگیر و این (مستمع) رو بیرون کنید.. این خانوم سخنران و پلیس حادثه ساز این خبر پدیده هایی هستند که به شدت قوت گرفته و اصلا خوب نیست که کسی بخواد با ارعاب و خشونت دیگران رو حتی به بهترین عقیده جهان ارشاد کنه.
    • SE ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      34 16
      شما نمی خواهید بفهمید که عقیده به معنای یک مساله فردی نیست. بلکه تکلیف و روش زندگی است. آیا شما صرفا عقیده دارید مردم باید از قوانین رانندگی اطاعت کنند؟ خوب اگر نکردند باید چه کرد؟ وقتی مردم کاری که به نفعشان است انجام ندهد حکومتها باید وادارشان کنند. اروپاییان هم تا از زور و جریمه های نجومی استفاده نکردند نتوانستند بر مشکلات رانندگی غلبه کنند.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    50 27
    پلیس باید از این ماجرا درس بگیره و بفهمه هیچ کس پشتش نیست ، پس بهتره که کارش رو سرسری بگیره . در زمان های قدیم ...........کی جرات داشت به مامور پلیس توهیم کنه ؟ اما حالا چی ؟ الان دوره ، دوره ی بی حجاب هاست و منافع حکم می کنه از اینا طرفداری کنن . این کار بهانه ی خوبی شد تا بعضی ها خودشون رو دایه ی مهربان تر از مادر نشون بدن و برای مدتی هم سر مردم رو به این وسیله گرم کنن . این قدر که برای این موضوع واکنش دادن برای شهدای مرزبانی واکنش نشون نمی دن ، چون زورشون به پاکستان نمی رسه ولی به مامور گشت ارشاد که می رسه .
    • مازیار IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      37 17
      احسنت.والله اینا کاری کردن که من اگه جای پلیس باشم باهیچ مجرمی برخورد نمیکنم.بذار بخورن و بدزدن و فاحشه بازی دربیارن جهنم گور بابای بقیه... این دختره بی حیا چرا جرم انجام میده بعد با وارونه کردن ماجرا جای مجرم عوض میشه؟؟مثل قضیه دراویش..مثل قضیه اعدام دزد مسلح....که اگه بااسلحه وارد محل کاریکی از اون هشتگ گذاران شده بود صدی نودتاش درجا ازترس شلوار خودشون خراب میکنن.لعنت بر مفسد ومفسده جو.
  • محمود IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    51 32
    طرز برخورد با خانمهای بدحجاب یا شلحجاب با کتک زدن و توهین درست نمیشه ضمنا اون خانم بدحجاب که ناسزا به مامور داد در عوض اون خانم پلیس سه بار همون ناسزا رو جوابش داد و هی تکرار میکرد
    • SE ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      31 40
      چرا عزیزم. همانطور که با زور مردم را وادار به بستن کمر بند ایمنی و استفاده از کلاه کاسکت و پرداحت بیمه کردیم حجاب را هم را ملکه ذهنی آنها خواهیم کرد.
    • SE ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      12 24
      چرا عزیزم. همانطور که با زور مردم را وادار به بستن کمر بند ایمنی و استفاده از کلاه کاسکت و پرداحت بیمه کردیم حجاب را هم را ملکه ذهنی آنها خواهیم کرد.
  • امین IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    61 29
    نهی از منکر با مشت و لگد نتیجش میشه همین وضعیت بدحجابی که در جامعه هست.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      28 28
      اتفاقا بر عکس. نتیجه سالها برخورد نکردن و رها کردن جامعه می شود همین. که وقتی حالا می خواهیم برخورد کنیم تازه مجرمان طلبکار هم می شوند. در حالی اگر مانند مورد بستن کمربند ایمنی و بیمه با قدرت و به طور دایمی قانون اجرا شود در چند دهه مردم به آن عادت کرده و آن را می پذیرند.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      8 24
      دقیقا .الان با مشت و لگد اون ادم درست شد.باور کن از فرداش بدتر میشه.قرار بود با زور چیزی درست بشه الان چهل ساله با زوئر همه چی درست میشد.کی میخوان یه عده نفهم بفهمن خدا عالمه
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      24 7
      واقعا چقدر زور دارد روسری دو گرمی و چه ساده است ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما پوشیدن!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    49 46
    باید اون دختر و هم به جرم درگیری فیزیکی و فحاشی به پلیس مجازات بشه
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      22 30
      باید اون چند تا زن پلیس اعدام بشن چون تصویر بدی از اسلام و پلیس ایران ارائه دادند.
  • عباسعلی سعادت IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    46 53
    در جامعه اسلامی کسی حق ندارد اصول اسلام را رعایت نکند کسی که حجاب را رعایت نکند مستحق هر برخوردی است مدارا هم حدی دارد. هجمه به نیروی انتظامی و بی اثر کردن آن به نفع جامعه نیست.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    45 42
    قابل توجه بی حجاب ها : با شامورتی بازی می توانید خودتان را عزیز همه کنید ، الان همه دارن برای شما خودشون رو می کشن . از این فرصت ها استفاده کنید .
  • قریشی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    43 41
    بر خلاف آنچه که سالهاست غربیها در ذهن برخی کاشته اند که دولت مردم را از لحاظ حجاب تحت فشار قرار داده ، نیروی انتظامی متاسفانه با بدحجابی و بی پروایی برخی زنان و دختران بدحجاب بسیار مدارا کرده و سالهاست که به به جای برخورد قاطع خویشتن داری از خود نشان داده است تا وضعیت به شرایط کنونی رسیده است تا جائیکه مردی بی غیرت و بی شرف در اینستاگرام در پی توصیه زنی فاحشه بنام مسیح علینژاد در خیابان از دختر خودش در حال رقص فیلمبرداری میکند ! در ذهن این برهنگان بی هویت آزادی یعنی این ، یعنی بر پایه یاوه گویی های هرزه زنی که نه مسیح است و نه از نژاد علی خودشان و دخترشان و شرافتشان را برهنه در منظر عموم بیاورند ! کسانیکه از برهنگی و بی هویتی لذت می برند بروند پیش همانهایی که رفتند و جلوی دوربین سینما در امریکا و اروپا هرزگی را به نمایش گذاشتند ، اینجا ایران است ، ماهیت و هویت ما چه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب اینگونه نبوده ، قبل از انقلاب هم کسانیکه شرافت داشتند و دین داشتند حجاب را محترم می شمردند .
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      27 11
      حتی قبل از اسلام هم زنان ایرانی با حجاب بودند و آن را الزامی می دانستند. بی حجابی مال زنان روم و یونان باستان و بت پرستان قبل از مسیحیت بود.
  • پیر فرزانه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    36 26
    متاسفانه انقدر در موارد انتطام اجتماعی شل گرفته اند که هرکس به زعم خود به مجریان قانون می نگرد و متاسفانه جناحهای سیاسی ایران به فکر باشند چون از بی بند وبار خوششان می اید وخانواده خودشان از این قماش می باشند دنبال هوچی گری هستند این کار خوب نیست
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 28
    این تخلف مأمور بپای نظام و انقلاب نوشته میشه در حالیکه رهبر صریحأ فرمودند امربه معروف بصورت لسانی. و صحبت باشه
    • SE ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      27 12
      خوب چرا در بقیه موارد همینطور لسامی برخورد نکنیم؟ اگر کسی دزدی کرد یا قمه کشید یا چراغ قمرز را رد کرد و یا با سرعت غیر مجاز راند و.... اصلا پلیس را خلع سلاح کنیم و فقط به جایش چند نفر را بفرستیم نصیحت کنند! تذکر لسانی مال مردم عادی است. اما برخورد حکومتی باید قاطع باشد.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      23 4
      امر معروف لسانی بر تمام مسلمانان واجب هست ولی امر به معروف یدی و فیزیکی مسئولیت اصلیش به عهده حکومت هست نه مردم عادی
    • افقهی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      16 3
      داداش امر و نهی زبانی برای مردم عادی ست والا قانون دست نیروی انتظامی را در اجرای مراتب بالاتر امر ونهی، که بعضا شامل برخورد فیزیکی میشه، باز گذاشته.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    40 32
    متاسفانه بعضی از ارگان ها به نام اسلام و قانون با ملت برخورد بدی میکنند، در صورتی که دین اسلام مخالف خشونت علیه انسانیت است. حجاب در بسیاری از کشورهای اسلامی یک امر عادی می باشد و دولت های اسلامی مردم را مجبور به پوشیدن حجاب نمی کنند. اما متاسفانه در ایران مردم را مجبور به پوشیدن حجاب میکنن و علیه آنها خشونت به کار می برند.
    • داعشی شیعه SE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      9 8
      یکی از این کشورهای اسلامی خود ایران قبل از انقلاب بود! تو خیال کرده ای اگر اسم کشور اسلامی باشد اما قوانین سکولار در آن حاکم باشد کشور اسلامی است؟
    • داعشی شیعه SE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      27 16
      اسلامی که اجرا نشود و فقط یک سری اعمال فردی باشد و کاری به کار جامعه نداشته باشد، که این همه جهاد و شهادت لازم نداشت!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      27 10
      حجاب در تمام جهان دارای حدود و استاندارد هایی هست و پوشیدن لباس لازمه شهروندان متمدن هست برخلاف حیوانات و پوشش ضروری در تمام جهان وجود دارد و استاندارد پوشش در ایران براساس اسلام هست که حجاب نام دارد و مجبور بودن چیز بدی نیست مانند اجبار واکسیناسیون و کمربندایمنی و تحصیل و ... شما بجای دنبال آزادی لختی و حیوانیت بهتر است بروید در جایی زندگی کنید که برهنگی و حیوانیت آزاد باشه
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    40 40
    مامور فقط باید تذکر دهد نه ضرب و جرح-ما خودمان با داعشی ها جنگیدیم در حالیکه خود داعش را مخفیانه در کشور پرورش دادیم
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      32 16
      جنگ با داعش رو به خودت نسبت نده که هیچ نقشی نداشتی ، تذکر رو که امر به معروف هست تمام مردم می تونن و باید انجام بدن این ماموران حکومتی هستن که باید امر به معروف فیزیکی بدن ! همون طور که یکی دزدی می کنه پلیس برخورد می کنه نه اینکه به دزد تذکر بده کسی هم که حجاب رو رعایت نمی کنه باید برخورد بشه چون هر دو شون قانون شکن هستن یکی دزد مال مردم یکی دزد ایمان بچه های مردم
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    28 15
    تا اونجایی که توفیلم دیده میشه ، روسری را اون چادر به کمربسته از سر دختر مردم کشید ! از دوربین موبایل بیشتر از دوربین خدا می ترسید؟!
  • امیین IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    18 41
    گشت ارشاد باید مسلح شود
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      45 18
      خوبه اسمش روش هست گشت ارشاد.نه گشت اجبار. تکرار کن برادر پیش خودت ارشاد
    • امیین IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      7 22
      اسمش هم باید به گشت جهاد تغییر پیدا کند
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 4
      گشت ارشاد باید مسلح شود به علوم دینی و به فهم شرایط روز .گشت ارشاد باید مسلح شود به عدم سو استفاده از قدرت انتظامی. بله گشت ارشاد باید مسلح شود به اینکه عقده گشایی نکند. از همون اول هم استخدام گسترده زن و دختر اشتباه بود و سبب بیکاری مردان شد. بله استخدام محدود اشکال نداره ولی الان عملا مردان بیکار هستند و زنان زیادی در نیروی انتظامی شاغلند و نتیجه اش سو استفاد ه از مقام و قدرت هست. الان میری اداره دولتی کارمند زن عمدا کارت رو لنگ میکنه تا بگه من شخصیتی هستم. بیشترین نارضایتی ملت از کارمندان زن متفرعن و مغرور هست.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      16 2
      به IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ راست می گویی. باید پلیس جدیدی به نام گشت برخود قاطعان با متظاهران به جلافت را تشکیل داد تا کسانی که با زبان خوش و ارشاد به راه نمی آیند را با زور قانون تادیب نمود.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    59 28
    کلا مامورهای خانم بداخلاق و بی ادب هستند یکبار برای احراز هویت استخدام رفته بودم چنان برخوردی کرد که همکار خودشان از برخورد همکارش شاکی شد .من هنوز نمیتونم اجبار به حجاب را درک کنم -عده ای برای منافع خودشان و پرت کردن حواس ملت از مشکلات گشت ارشاد را راه انداختن .عزیز جان اول دزدیها که چمدان چمدان از کشور خارج میشه را بگیر بعد مزاحم نوامیس شین.
    • SE ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 9
      مهم نیست که تو درک نمی کنی. کافیست یکبار به دادگاه های خانواده بروی و معنای طلاق و اشکهای کودکان طلاق را ببینی یا اخیار مربوط به تجاوزات و قتلهای ناموسی را بخوانی تا بفهمی چرا حجاب باید اجبار باشد. اصولا اگر زور نباشد مردم هیچ قانونی را اطاعت نمی کنند. اگر زور نباشد مردم حتی پشت چراغ قرمز نمی ایستند.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      21 22
      مزاحم نواميس !!!! اينها اگه ناموس كسي بودن ايجوري بيرون مي اومدن دري وري نگو حجاب هم يه مقوله اجتماعي هست ؛هنجاراجتماعياختياري!!!
    • علیرضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      19 4
      هر چیزی جایگاه خودش را دارد هم باید با بی بند و باری و هم دزدی و هم هر خلاف کوچک و بزرگ غیر قانونی باید هم زمان و در توان برخورد و مقابله بشود.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    36 19
    غربت بازی در قشر خاص! اگر حق باهاشون نباشه هم دیده شده برای جلب توجه غش هم می کنند!!!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    35 20
    جیغ و جاغی که اینا بعد از کلی فحاشی به پلیس و تمرد و گردنکشی راه انداختن خوراک فیلمبرداری مخفیانشون برای دشمنان اونور آب و تریبونهای داخلی اصلاح طلبا بوده . بیشرفهای عامل دشمن و مروج فساد
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 8
      بصیرت و کنترل و خویشتنداری پلیس کجا رفته پس؟ برا چی میگن.مواظب باشید.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    42 39
    چطوری مشرق داعشی؟
    • داعشی شیعه SE ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      21 10
      منکه افتخار می کنم داعشی باشیم و داعشی نامیده شوم چون امروز هر کس دم از شریعت بزند را انگ داعشی می زنند. اصلا داعش را برای همین درست کردند تا دیگر کسی چرات نکند در دنیا مطالبه اجرای شرع را داشته باشذ.
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      28 24
      ان شا الله پلیس امریکا و اروپا خفتتون کنه تا بدونین داعش یعنی چی
  • منطقی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 0
    خوبه اگردرمورد تضییح حق مردم دروزارتخانه ها ودستگاههاادارات دولتی هم این قدرموضع گیری می کردند.یک آمار شکایات مردم وارباب رجوع ازوزارتخانه هاوادارات دولتی که دردیوان عدالت زیادشده مراجعه کنید که واقعادراین زمینه دردنیانمونه هستیم
  • حسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    12 5
    نه ان دختر بدبخت مقصر است و نه ان پلیس . مقصر اصلی دولت است که سر ملت را به این چیزها گرم کرده تا خودشان به دزدی ها و اختلاسهای میلیاردی بپردازند .
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    26 12
    لطفا فیلم های برخورد ماموران پلیس در کشورهای قبله آمال با کسانی که در برابرشون مقاومت می کنند رو ببینید تا بتونید بهتر مقایسه کنید.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    15 21
    کی این زنا رو پلیس کرد! بگذریم ازینکه نیروی انتظامی به خاطر قدرتی که داره به هیچکس رحم نمیکنه رفتارها توی نیروی انتظامی افتضاحه باید یه فکری به حالش بکنن
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    10 8
    مستند انقلاب جنسی 1و2 را حتما ببینید
  • صادق IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 11
    سلام. از این به بعد به دستور دنیای مجازی حکم همه چی را گریه و احساسات صادر میکند. مثلا پلیس بیخود می کند با هنجار شکن برخورد میکند .یعنی اگه پلیس فحش هم خورد به دستور مردم عزیز باید خفه شود. قاضی هم نباید برای محارب حکم اعدام صادر کند چون مردم میگویند مادرش گریه کرده است. اسلحه کشیده که کشیده. اصلا به قاضی چه ربطی دارد...
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    26 18
    عزیزم زنه شارلاتان بود من بودم بیشتر میزدمش B-)
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    16 17
    یه جوری میگید قانون! انگار تمام قانون های دیگه اجرا میشه. ضمنا فراموش نکنید که برده داری هم یه روزگاری در خیلی جاها قانونی بوده!
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    17 11
    اهمال و سهل انگاری پلیس تو این قضیه مشهوده . وقتی دیدن طرف لاتبازی و داد و فریاد و گردنکشی جلوی پلیس راه انداخته چرا بازرسی بدنیشون نکردن تا با بررسی گوشیشون و کشف فیلم مخفیانه پی به نیت شوم و برنامه ریزی شده اونا ببرن
  • عمر خطاب IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    9 8
    درود بر جمهوری اسلامی که در چهل سال گذشته جوهر اسلام و مسلمانی را به بشیریت نشان داد
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      6 5
      از اسمت معلومه که چه جوهری داری
  • US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    9 6
    واقعا باعث تاسفه می خواین این جوری ارشاد کنید اول از خودتون شروع کنید رفتارهای مثلا اون پسر وزیر ورزش احمد نزاد یا پسر سفیر ونزوئلا اونا رو ول کردین افتادين دنبال چند تا دختر بچه
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      5 5
      شما برید یادشون بدید ...!
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    6 5
    بحث حجاب خیلی پیچیدست.نباید مثل بقیه جرم های دیگه باهاش برخورد کرد چو خیلی بدتر میشه.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    16 7
    زن بی حجاب!!!؟ ماشاالله مگه کشور رسما غیر اسلامی لیبرالی شده؟ دم آقای روحانی با اون حقوق شهروندی در اصل لیبرالیش گرم چه آخرتی داره خدا داند
  • حامد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    5 8
    تماشاچی هم باید بازداشت بشه!!!... یا خود خدا ؟؟؟اینجا دیگه چه مملکتیه..شناسنامه ام دیگه جا نداره از بس مهر انتخابات خورده ولی اگر من یک بار دیگر رای دادم لعنت اون سخنگو به اجدادم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    16 6
    همین کوتاه اومدنا و احمق بازی هایی شماست که کشور به گند کشیده شده ادم میره تو خیابونای امریکا اینقدر تحریک نمیشه دختره امریکایی که مثل ایران با ۲۰ نفر دوسته ولی حداقل فقط‌ موهاش بازه دخترای ایران...
  • شاهو AE ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    27 7
    بایدقبل ازجذب داستخدام نیروها اول اونها رو ازنظرروانشناسی وسلامت روانی بررسی کرد تا همچین اتفاقاتی نیافتد.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      8 2
      با وضعیت اشفته اقتصادی دیگر روانی برای مردم نمونده تبریز شهر بدون گدا امروز سر همه چهار راه ها گدا مستقر شده و.......نمونه دیگر
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    24 24
    چه جالب! در نظر مشرقی ها تک تک واکنشهای توییتری کشورمون به نفع گشت ارشادیها هست و همه به اون دختر کتک خورده تاختن و خودشون هم بیشتر کتکش زدن. کامنتهای مشرق هم به همین ترتیب همه در تشکر از مامورهاست.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 9
      چرا که نه؟ کجای دنیا اجازه دارند پلیس را به جرم اجرای قانون و انجام وظیفه اش مورد فحاشی قرار دهند و پلیس را مسلوب الاختیار بکنند؟ همان آمریکای عزیزتان بروید که پلیس هر کس را مظنون تشخیص داد به او شلیک می کند.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      1 5
      نه دوباره توییت های اولی رو بخون کاملا به مامور تاختن. درست مطالعه کن. نصف نصفه انصافا
  • علیرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    19 8
    1- با این دختر باید به خاطر عدم تمکین به تذکر پلیس و فحاشی بر خورد قانونی بشود. 2- با مامور پلیس که احساسی عمل کرده و کنترل خودش را از دست داده است باید برخورد قانونی بشود. این گونه افراد باید توجه داشته باشند اگر اقتدار پلیس زیر سوال برود اولین بازنده ها افراد ضعیف جامعه هستند که مورد انواع تعرض ها قرار می گیرند از جمله همین خانم.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    25 15
    ..چرا با اوباش گردنکش و دزدان برخورد نمیشه!!؟؟ آیا تا به حال ضبط ماشین تونو دزدیدن یا ماشین تون رو !؟ رفتین پاسگاه ببینی چی میگه !؟ میگه عادیه !!! اصلا انگار نه انگار که طرف تمام زندگیش رو از دست داده !!
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      11 4
      اگر پلیس هنگام وقوع دزدی بوده و دزدی را دیده و سکوت کرده حق با شما است. اما وقتی دزدها رفته اند و کسی هم متهم نیست چه باید بکند؟
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      2 1
      باید همانطوری که اگر بخواهند دیدیم که میتوانند عمل کنند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    11 5
    نوع برخورد ها برای جلوگیری از جرم و بزه کاری باید مدنی تر بشه. یعنی متخلف شناسایی بشه و در صورت تکرار از خدمات بانکی و تحصیلی و... برای مدتی محرم بشه.
  • شایق AF ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    34 15
    چهارمامور شهید شد هیچکس توئیت نکرد ولی برخورد با قانون شکن را مستحق مجازات قلمداد می کنند تازه اگر برنامه ریزی شده نباشه!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    19 20
    دینی داریم که میگه وقتی اسیری رو گرفتی حق نداری دست بهش بزنی تا محاکمه بشه. یعنی برای اسیر و زندانی هم در اسلام حقوق تعریف شده. این چه بر خوردی هست؟! مگه به شهدا بدتر از اینا رو نمیگفتن اونا عصبانی میشدن؟ "بیشرف بتمرگ حرف نزن" و درگیری نه در دین جایی داره نه در قانون
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      15 8
      بله اسیر را شاید. اما نه قلدری که در حال جنگ با پلیس است! در حین جنگ هم حلوا خیرات نمی کنند. اگر پلیس به این زن شلیک هم کرده بود هیچ ایرادی بر او وارد نبود.
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      6 10
      در پاسخ به نظر دوم. مطمعنی اگه پلیس شلیک کنه ایرادی بهش نبود؟ داداش اطلاعاتت و بالا ببر پلیس فقط در حد دفاع کردن از خود حق حمله داره اونم به شرطی که مجرم مسلح باشه نه این دختر بچه بی دفاع
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      13 5
      به IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ دختر بچه بی دفاع ستایش قریشی بود که قربانی اینستاگرام شد. نه این این هیولای فحاش که دست پلیس را هم می شکند. ضمنا جهت اطلاع دنیا و باز هم هم طبق اصول همان آمریکای عزیز شما هر نوع تمرد از دستور پلیس یعنی اجازه قانونی به پلیس برای شلیک. یعنی همان دلیلی که دادگاه آمریکا پلیسی که صرفا یک مظنون - و نه مجرم- با گلوله کشت را تبرئه کرد.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    31 20
    بر عکس نظرات منفعلانه افرادی که کارشان به اصطلاح کار فرهنگی و توجیه مساله حجاب است باید قاطعانه چند مطلب را به اطلاع بی حجابان برسانیم: 1: اگر نمی خواهند به قوانین جامعه اسلامی احترام بگذارند حق زندگی در جامعه اسلامی را ندارند. می توانند به هر کشور دیگری که دلشان بخواهد مهاجرت کنند کسی هم جلویشان را نمی گیرد. این است معنای لااکره فی الدین. نه اینکه کسی در جامعه دینی رفتارهای ضد دینی نشان دهد و آزاد باشد. اما ما ایران را به قیمت خون صدها هزار شهید خریده ایم و سندش را به اسم اسلام زده ایم. اگر آنها می خواهند ایران را غیر اسلامی کنند باید بهای مشابهی بپردازند. 2: باید به آنها اتمام حجت کنیم که حجاب و یک روسری چند گرمی بسیار ساده تر و آسانتر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است. بنا بر این هیچ یک از ادعاهای آنها در مورد سخت بودن حجاب را مطلقا باور نمی کنیم. 3: به آنها رسما اعلام می کنیم که اگر راست می گویند با منطق حجاب اختیاری باید با اجباری بودن سایر قوانین هم مخالفت کنند. همه هنجارهایی که به نفع جامعه است از ممنوعیت دزدی و فروش مواد مخدر تا اجباری بودن بیمه شخص ثالث و احترام به چراغ راهنمایی و یا کمربند ایمنی و کلاه کاسکت همه اجبار است. جالب اینکه خودشان می دانند که اگر زور پلیس و جریمه نباشد کمتر کسی دنبال پرداخت بیمه می رود و یا اصلا پشت چراغ قرمز می ایستد! اما آنها همه این اجبارها را می پذیرند و اعتراضی به آن ندارند. تنها حجاب باید شکسته شود چون قانون خدا است و تنها برای آنکه اربابان غربی آنها این قانون خردمندانه که مانع از فروپاشی از اخلاقی جامعه و متلاشی شدن خانواده ها است را اجرایی نمی کنند. به حضرات متدین هم هشدار می دهم دست از انفعال و سهل انگاری در این قضیه بردارند. بحث حجاب صرفا بحث یک پوشش فردی نیست. یک جنگ ایدئولوژیک بر سر مشروعیت قانون گذاری است که آیا خدا حق ربوبیت و قانگذاری دارد یا میل انسانها قوانین را مشروعیت می دهد.اروپایان دویست سال پیش قانون حجاب را کنار گذارشتند و الان به برهنگی کامل و رسمیت دادن قوم لوط رسیده اند.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      16 18
      امثال شما بهتر نيست از ايران برين و بزاريم مردم نفس راحت بكشن.شهيدان خونشونو به خاطر افراطيها ندادن باكه به خاطر مردم ايران دادن تا راحت زندگي كنن.يه عده افراطي اقليت عين انگل افتادن جون جامعه.برين تا مشور يه نفس راحت بكشه.بسه ديگه.مردم جونشون به لبشون رسيده از دست شماها.
    • سایه FR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      23 10
      اسلام در حجاب خلاصه نمیشه . تمام کارهایی که در این مملکت انجام میشه و به اسم اسلامه کاملا با اسلام واقعی مغایرت داره .
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      32 10
      به IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ما که هر چه شهید دیدم در وصیت نامه اش دستور به حجاب بود!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    11 14
    یاد یه صحنه از فیلم خداحافظ رفیق افتادم. اونجا که شهیدای موتور سوار دارن میان میرین به یه گشت که چندتا به اصطلاح بسیجی وایسادن و یه رفتگر هم داره جارو میکنه. رفتگره چون دل پاک داره شهیدا رو میبینه و با تعجب میگه " ببینید این موقع شب چقدر موتور سوار!!" یکی از بسیجی ها میگه خیالاتی شدی این موقع شب.. بعد شهیدا که از گشت میگذرن یه دست برا رفتگر تکون میدن و یکییشون با نگاه به مامورای گشت میگه: " اینا چرا لباسای مارو پوشیدن".... لباس شهیدا...
    • پاسخ به یزدان IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      1 2
      در راسی یعنی پشتیبانی از مجرم؟ و تشدید جری شدنش؟
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      6 3
      اینها لباسشون درسته ، شما ظالمانه تطبیق می کنید ، و ناپاکی و رو پاکی جا می اندازید
  • دانا IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    17 14
    متاسفم برای نماینده ای که به جای پرداختن به وظایفش در وظایف قوای دیگر دخالت می کنه همانطور که می دونید نیروی انتظامی زیر مجموعه وزارت کشوره و افراد مجرم و خاطی هم تحویل قوه قضاییه می شه مجلس فقط قانونگذار و ناظر اجرای قانون در قوه مجریه است لابد اشاعه جرم و دفاع از مجرم هم به وظایف نمایندگان اضافه شده که دخالت می کنند اگر اون موقع که یه عده دنبال آزادی حجاب در کشور بودن و تعدادی نماینده از اونها دفاع کردن قوه قضاییه دخالت می کرد و به چند نفر از نمایندگان بابت دفاع از جرم تذکر می داد حالا شاهد این نبودیم که دوربین به دست یه عده دنبال شکار لحظه ها باشن و برای باغ وحش غربی ها که تجاوز رو تو ملاعام انجام می دن بفرستن در ضمن ناسزا گفتن به هرکسی جرمه چه برسد به مامور پلیس البته روش مامور پلیس در برخورد با فرد رو نمی پسندم ولی ناسزای فرد خاطی و حرفهایی که زده بیشتر شبیه نمایش نیمه تمامه وگرنه توی روز خیلی از مامورا با بی حجابا درگیر می شن چطور تو این مورد فیلم برداشته شده نمایش نیمه تمام باید با قاطعیت قوه قضاییه به پایان برسه و نمایندگان هم بدونن قوه قضاییه مستقله و مصونیتی بابت اعمال و حرفا ندارن*
    • یزدان IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      7 15
      یادت رفته. امام فرمود مجلس در راس امور است. پس نماینده حق داره در هر موردی نظر بده.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    17 17
    گشت ارشاد شده یکی از مخرب ترین عوامل ترویج فرهنگ عفاف و حجاب!
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      7 4
      احسنت! چقدر فکر کردی؟!
  • یک بسسجی AE ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    17 22
    به نظر من رفتار آن پلیس خیلی هم به جا بود مملکت بر پایه اسلام قرآن و عدالت ایجاد شده و باید با هنجار شکنان به شدت برخورد شود . تشکرمیکنم ازآن پلیس.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      9 8
      داداش عزیز ایران هم مذهبی داره هم نیمه مذهبی هم غیر مذهبی همه حق زندگی کردند طبق ایات قران.به چه حقی باید دیگران رو ازار داد و تهمت ناروا داد؟!
    • همایون IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      3 5
      احساس می شود فردی که این مطلب را نوشته تعمداً با سوء استفاده از عنوان بسیجی قصد تخریب بسیج و پلیس را از این طریق دارد !!!
  • صابر IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    13 10
    سلام به نظر بنده دارند از ضعف قانون سوئ استفاده می شود یعنی که چه با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.اینها درحقیقت مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اگر واقعا این خانم مشکلی می توانست بدون درگیری وفحاشی به اداره پلیس برود و بعدا شاکی شود. اگر مامورپلیس را زخمی می کرد یا می کشت بازهم این همه آدم دلسوز می آمدند واز پلیس طرفداری می کردند مطمئنا نه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    3 2
    در امریکا قانون چگونه هست
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    8 2
    یا ایها داداچون اشتبهو اشتبهو..
  • ابوالفضل IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    7 4
    مشرق یه ذره تقوا داشتی اینطوری پیام های توئیتری رو گزینشی انتخاب نمیکردی
  • BE ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    3 0
    فیلمش کجاست؟ لطفا
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 15
    من خودم چندان مذهبی نیستم و از گشت ارشاد هم واقعا دفاع نمیکنم ولی واقعا برخی از خانمها با سر و وضع خیلی بدی بیرون میایند و باعث الوده شدن بسیاری از جوانان و مردان میشوند هستند بسیاری از جوانان مثل من که توانایی ازدواج کردن رو نداریم گناه ما چیه ما که حضرت یوسف نمیتونیم باشیم پس کمی هم رعایت کنید
    • سیده زهرا IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      6 17
      خانم محترم اون دختر فقط 18 سال داشت؟؟تازه تیپشم اصلن بد نبود...اصلن هرچی کجای اسلام نوشته شما حق دارین کسی وزیر مشت ولگد بگیرین؟؟شماهایی ک انقد راحت راجب جون ادما حرف می زنین یک بار ک توسط این مامورین بمیرین می فهمین
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 8
      به سیده زهرا IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ جهت اطلاع شما اسلام گفته با کسانی که با شما می جنگند بجنگید. در جنگ هم ناز و نوازش نمی کنند. کسی که نه تنها از دستور پلیس تمرد می کند بلکه فحاشی و لگد پرانی می کند و دست پلیس را می شکند مستحق شلیک مستقیم است. در کجای حقوق بشر شما اجازه داده اند پلیس به جرم اجرای قانون مورد حمله قرار گیرد و حق دفاع از خودش را هم نداشته باشد؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    27 5
    مشرق متاسفم برات. حتی اگه یه سناریو از پیش طراحی شده بود نباید مامور زن اینجوری برخورد میکرد حرفه نیستن دیگه
  • طاهری IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 8
    به نظرم زیاد به حجاب گیر ندید بهتره مگه چهل ساله انواع تبلیغات کردید تاثیری داشته تازه قبلا که فضای مجازی زیاد گسترده نیود نتوستین جلوش رو بگیرین الان که دیگه همه جا رو گرفته وبرخورد خیلی شدید هم باعث دشمن تراشی وقرار گرفتن مردم رو بروی نظام میشه
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 12
      حدا لعنت کند آن کسی که بعد از جنگ برخورد با بی حجابان را رها کرد طوری که حالا اینطور پررو بشوند.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      12 6
      دزدی ، قتل و ... با برخوردهای طول تاریخ از بین رفتند؟ پس باهاش برخورد نکنیم چون دزدان و قاتلان هم از مردمند!
  • سایه FR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    29 7
    در #مجلس دنبال #دخترخوشگلا میگردن و در خیابان دختران مظلوم و بیگناه این ملت را زیر مشت و لگد می‌گیرند؟!
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    24 12
    اون مامورعوض اینکه بامتانت وتوضیح دادن به این خانوم تذکرمیداداین جوون ویاجوونای دیگه اینقدرازحجاب فراری نبودن من خودم بارهاشایدبرخوردبدماموران بااین زنان بودم روزهای اول همه ترس داشتن که ماموربهشون گیرنده ولی الان عادی شده خودمردم خودش بدون هیچ زوری واردماشین گشت میشه چون ازروزاول برخوردا،بدبوده توهین همراه بارفتارخشن خیلی صحنه دیدم که نفرروکشیدن روی زمین که به زورتوماشین گشت کنن آیافکرمیکنیداون شخص بااینکارا،به حجاب علاقه اش بیشتر میشه یانفرت پیدامیکنه
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      13 10
      شما خیال می کنید یک دزد که دستگیر می شود خانواده اش به قانون علاقمند می شوند؟ هدف از وجود پلیس سرکوب بی قانونی است نه جذب افراد به قانون!
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 6
      چرا نمی گویی باید ایستادن در مقابل مامور قانون به هر شکل و صورت محکوم شود تا کسی جرات نکند اینطور با پلیس برخورد کند؟
  • BE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    3 6
    کتک؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    15 22
    حضرت محمد با اخلاق خوب دین اسلام ترویج کرد چرا نمی فهمید چیه کمی قدرت گرفتید جو گرفتتون همین کارهارا کردید که امثال ادمایی با یه لبخند میان رئیس جمهور میشن اگه عصاب اخلاق ندارید برید کنار هر در جامعه اسلام اخلاق مهم بعد مدیریت اسلام و شیعه را خراب نکنید کی حضرت محمد و امام علی این طوری برخورد میکردن به جای توجیه کار غلط هر دو طرف بازی های سیاسی به نهج البلاغه نگاه کنید مگه توی فیلم مختار زن هانی نبودن که اهانت می کردن ولی یاران مختار سکوت کردن خوبه دیگه نزدیک تصمیم گیری در مورد برجام یه بهانه خوب دست دشمن دادید
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      8 4
      نرمش و نرمخویی در جایش آری ، اما متمرد و نرمخویی؟!
  • DE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    31 16
    بایستی برای ماموران نیروی انتظلمی و سایر مامورین ، ویدیوهای برخورد ماموران پلیس امریکا با متخلفین رو نشان داد تا یاد بگیرند . مامور پلیس در امریکا فقط یکبار هشدار میده . فقط یکبار . اگر طرف اجرا کرد که هیچی اما اگر بازهم مقاومت کرد بلافاصله چندنفره با باتوم میفتن به جان طرف و اونقدر میزننش تا باد کنه و خرج بیمارستان هم به عهده خودشه . پلیس ایران خیلی ضعیف عمل میکنه و همین باعث شده که پر روها پر روتر بشن ، دفعه پیش که یه درویش گناآبادی داشت برای سرهنگ مملکت خط و نشون میکشید و هیچکارش نکردن . اینجوری و با خواهش و تمنا که نمیشه نظم رو برقرار کرد .
    • DE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      8 9
      پلیس آمریکا مجرمو لتو کوب میکنه نه یه خانم به خاطر پوششش.
    • توحید IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 8
      احسنتم ازبین این همه نظر،نظرشمادلموخنک کردواقعایه چیزی هم طلبکارشدند.بایدهنجارشکن راتوبیخ کرد.اگرطرفین جایشان عوض بودوزیرمحترم برای مامورسینه چاک میزد
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    25 32
    اگه حجاب آزاد بشه دیگه این درگیری ها ایجاد نمیشه.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 7
      کلا اگر از اسلام دست بکشیم دشمنی ها با تمام خواهد شد. خود قرآن هم صریحا می گویند دشمنی اینها با شما فقط به خاطر اسلام است.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 6
      عوضش درگیری سر تجاوز به عنف ، ناامنی ناموسی برای حتی مراعات کنندگان ، و استارت مراحل بعدی زده می شود
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 5
      اگر حجاب ازاد بشه طلاق و تجاوز وهرزگی و حیظی و ... زیاد میشه مثل کشورهای اروپایی
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    7 0
    کلا سر کاریت
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    15 8
    رباخواران محاربان با الله و رسولش هستن . (بانک قوامین ، نیروی انتظامی)
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      5 5
      خیر. ربا خواران به دلیل محارب هستند که رباخواری و گناهشان عنی بود و هر گناه علنی که بر آن اصرار کنند محاربه با خدا است و اختصاصی به ربا ندارد.
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    15 11
    اصل گشت ارشاد مورد تایید بزرگان دین و رهبری هست...
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      7 7
      ارشاد بله نه اینجور!
  • حمید IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    20 5
    اگر این حادثه تو امریکا اتفاق افتاده بود خیلی سرع صدا و سیما نشونش میداد ولی،،،
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      5 9
      آمریکا کی این حوادث نداشته؟ تازه اونجا راحت می کشند بعد هم ... اونی که فیلم میشه فقط بخشی ...
    • DE ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      3 2
      دقیقا
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      5 4
      توی امریکا برو ببین پلیس با سیاه پوست ها چه کار می کنه بعد بیا حرف بزن
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    14 21
    در قانون چیزی به نام گشت ارشاد نداریم ، باید قانونش تصویب بشه بعد افرادی اجازه دارن تحت عنوان گشت ارشاد فعالیت کنند ، اگر از یکی از همین گشت ارشادی ها حکم بخواهیم آیا حکم جلب دارند که ارائه کنند ؟ بنابراین گشت ارشاد حق بازداشت نداره و فقط میتونه امر به معروف کنه. در ضمن کسایی که در کامنت ها میگن طرف هرزه بوده باید بدونن که از نظر قانون اون خانم میتونه شکایت ، برای همین من تو زندگیم تا حالا ناسزا نگفتم ، چون عواقب داره
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 8
      پس از خود همون خانم به زعم شما قدیسه!!!!!!! هم میشه شکایت کرد
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 3
      قطعا ، اگر هم اون خانم کتک خورده ناسزا گفته باشه ، قابل پیگیری و شکایت است و اون خانم گشت ارشادی باید حقش را مطالبه کند. متاسفانه چون در ایران قانون به راحتی توسط مسئولان زیر پا گذاشته میشه الان به وضعیتی رسیدیم که مملکت داره به سمت هرج و مرج میره. اون چیزی که جامعه را امن میکند قوانین سفت و سخت است ، نه قانونی که هر کس قدرت داشت زیر پا بذاره
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    14 18
    فرمانده کل پلیس این انتقاد را پذیرفت و دستور برخورد داد، آن وقت امان از این بادمجان دور قاب چین های مشرق!!
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 13
      خوب ایشان اگر این حرف را نزند که باید با وزیر کشور دولت فخیمه درگیر شود. مهم این است که خدا و رسولش از کار آن پلیس راضی هستند و او در دنیا و عقبی روسفید است.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
      2 1
      مهمتر و مشکل بزرگتر این است که عده ای متوهمانه بر این تصورند که به جای خدا نشسته اند!
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    17 6
    چرا غارتگرا ی بیت المال رو نمیزنند؟
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      8 11
      باید بزنند اما غارت بیت المال قابل جبران است. اما غارت حیا و غیرت قابل جبران نیست.
  • ایرانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    21 20
    مرگ بر بی حجابی مرگ بر بد حجابی مرگ بر بی حیایی مرگ بر بی غیرتی مملکت اسلامی رو به لجن کشیدید خدا این دولت رو و تمام کسانی که این آزادی ها رو گسترش دادن و سکوت کردند رو لعنت کنه
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      18 28
      ۴۰سال است که مرگ را شعار و سرلوحه قرار داده اید، بس است میخواهیم زندگی کنیم، میفهمید، زندگی.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      11 10
      بیش باد
  • امید IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    9 7
    اگر مامورین گشت ارشاد خویشتن دار بودند مسیح علینژاد سوژه نداشت معلوم بود که از قبل برنامه ریزی شده بود.الان بدحجابی از یک ناهنجاری تبدیل به مسئله ای امنیتی شده است و مامورین گشت ارشاد علاوه بر روش درست امر به معروف و نهی از منکر باید بیش از پیش مراقب باشند که شاید کسی دارد فیلم میگیرد وفردا سر از صدای آمریکا و بی بی سی دراورد و باید با هردوطرف ماجرا برخورد قانونی صورت بگیردچه آن دختر های بدحجاب و چه آن مامور زن گشت
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    16 7
    من که کتک زدنی ندیدم. کسی که داشته فیلم میگرفته اگه واقعا ریگی به کفش نداشته باید حداقل صحنه کتک کاری رو در قاب دوربینش قرار میداد. البته من هم موافقم اون خانم مامور نباید عکس العملی دربرابر توهین نشون میداد ولی یه سری با حرف و فرهنگ سازی قانون مند نمیشن
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    19 13
    مشرق اين قضيه رو پيگيري كن چون فيلم برداري تو شرايط مشكوكه ،مگه ميشه دوست آدم دچار مشكل بشه و آدم ي لحظه گوشيو ول نكنه ، شك نكنيد
  • ایران IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    20 26
    چنان تقاصی این مامور زن و همکاران و بالا دستیاش پس بدن که ارزو کنه فقط یکروز به دنیا برمیگشت حلالیت میگرفت.آبروی اسلام و بردید،داعش افراطیه شماها هم افراطین.هیچ فرقی ندارین.دنیا کوتاهه از اخرتی باید ترسید که خدا مقابلتوته نه دنیایی که فکر میکنید دارید توش خدایی میکنید
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      12 15
      عزیزم میدونم پول گرفتی ادای مومنها رو دربیاری اما خیلی داری تابلو انجامش میدی به فکر حلال بودن پول مزدوریت هم باش
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      22 11
      آری. از نظر شما هر از اسلام و نظام حمایت کند باید تقاص پس بدهد و هر کس جلافت کند و تروریست باشد و قمه بکشد دم هم گرم. شما حسابی حمایتش می کنید. شما که به خدا و قیامت اعتقاد ندارید چه کسی را از آن دنیا می ترسانید؟ این پلیس قهرمان پیش خدا و پیامبرش روسفید است و آن مسوولان فاسد و حامی این دشمنان خدا روسیاه و خائن هستند.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    13 17
    داعش کجایی
  • amin IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    4 0
    ajab
  • amin IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    16 16
    مشکل این نیست که قانون شماست مشکل اینه قانون شما با کتابی که ازش دم میزنید تطابق نداره در قران میگه در دین اجباری نیست بعد میگه ما شما را دارای قدرت اختیار و انتخاب افریدیم که خود راه سعادت را انتخاب کنید و در امتحان پیروز شوید. نگفته که قدرت اختیار و اتنخاب رو از انسانها بگیری و با زور انسانو به بهشت برد
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      9 7
      چه ربطی داره
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      15 9
      انگار حالت خوش نیست! تو جامعه اسلامی با حکومت اسلامی, قوانین اسلامی باید اجرا بشه اگه میخوای کافر باشی و کفرت رو عیان کنی جا براش زیاده
  • میلاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    14 23
    ب شخصه اگر چنین برخوردی ب هر دلیل حق یا نا حق با نوامیسم میشد ...حتی شده اعدام هم ب جون میخریدم ..و ب شدید ترین حالت ممکن جلوی این داعشی های افراطی در میومدم و لقب ویلیام والاس ایرانی رو میگرفتم
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      10 10
      آقای با غیرت!!!! میخواستی جلوی یه زن دربیای و ژست غیرتمندی هم بگیری؟! عجب مفلوکی هستی تو
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    9 2
    حالا یک مسئول یا مدیری که مفسد اقتصادی باشه اونموقع حلال میشه امر به معروف هم نیاز نیست چه برسه به مجازات
  • محمد GB ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    12 24
    خداییش این کامنت ها رو می خونم و میبینم بعضی ها چقدر خوب و موجه از این کار دفاع می کنن تو دلم می گم که خدایا هزار مرتبه شکر که از ایران رفتم شما هم لذت ببرید دوره هم نه تقصیره دولته و نه حکومته مردمه ایران این هستن و هر روز هم بدتر می شن .مطمئن هستم که این نظر چاپ نمیشه خسته نباشی سانسور چی حداقل خودت خوندی بدون که حقته زندگی و سختی تو اون کشور .
  • مهرداد IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    12 2
    اللهم عجل لولیکل فرج
  • سلام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    10 4
    نظام مقدس مابایدقوانین ایجابی را قبل از قوانین سلبی جاری کندتاجایی برای سناریوسازهاوپولی نژادهافراهم نشود
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    20 15
    در خصوص تمرد از دستور مامورین و توهین در حین خدمت باید خانم بدحجاب محاکمه شود .
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      14 10
      احسنت افرین
    • طهورا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
      0 0
      احسنت
  • اسدیان IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    30 15
    باید به این خواهران خوب ما که شیر زنانه و به تنهایی و با ایمان قوی جلوی بی حجابی می ایستند آفرین گفت ملت حزب ا... پشت سر این زنان و مردان گشت ارشاد است و اگر سیاسیون یا عده ایی بخواهند با انان برخورد کند قطعا از ملت سیلی خواهد خورد و خود ملت کار بی حجابان را در خیابان تمام خواهند کرد
  • علی1080 IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    30 18
    چیزی که برا من تو ویدیوی این حادثه جالب بود اینکه دختره 20 سالش نبود ولی داد میزد 30 ساله ما رو نابود کردید!!
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      21 15
      همش برنامه ریزی و ساختگی ب ود
  • زهرا DE ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    22 30
    باید با خانم بد حجاب برخورد و اشد مجازات برای این دختر در نظر گرفته شود. بنظرم بهترین راه همین است . گشت ارشاد را ادامه دهید تا درس و عبرتی برای دیگر بدحجابان شود.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    6 2
    يكي از فتنه هاي اخر زمان اين هست كه كارهاي زشت وكناه خوب در چشم مردم جلوه ميكندوكارهاي پسنديده وخدايي بعدجلوه ميكندپس اگاه باشيدبا حمايت هايتان از ناحق خود را شريك در گناه نكنيد چون در روز قيامت بايد جوابكو باشيد ديكر قضاوت باخودتان هست كه در كدام راه قرار داريد با خودتان هست
  • مریم IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    6 4
    همه ی بد حجابا مثل هم نیستند. همه ی با حجابا هم مثل هم نیستند.کاری نکنیم که مردم نسبت به هم بدبین بشن.
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
      1 1
      چه بیربط.
  • مهدی GB ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    5 10
    فکر کن این اتفاق تو آمریکا میافتاد. با اولین فحش چند تا گلوله تو مغزش میزدند.
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
      0 0
      چند سال ساکن آمریکا بودی؟؟؟ شبا کمتر فیلم ببین!!!!
  • پیمان مکبر IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    5 1
    برخورد زشت و خشن یکی از پرسنل ناجا ونیروی انتظامی با مقوله بد حجابی نبایستی منجر به نادیده انگاشتن زحمات وجانفشانی های این عزیزان برای حفظ امنیت ایران گردد. نبود یک لحظه این عزیزان نظامی منجر به پدید امدن حرج ومرج می گردد
  • شهاب الدین IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    7 11
    سلام. هر چند برخورد مامور گشت ارشاد کمی تند بود. اما دمش گرم... تا کی اراذل اوباش غرب زده را در خیابان ها ببینیم. هر کس به فکر بی بند وباری است برود یک کشور اروپایی تا هر کار شیطان صفتی خواست انجام بدهد. درود بر غیورمردان و شیززنان نیروی انتظامی.
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
      3 0
      چرا شما نمیری وسط صحرا زندگی کنی؟؟؟؟ چقدر هم پررو هستید!!!!
  • فاطمه IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    12 10
    هر انسان عاقلی با دیدن این فیلم میفهمه که اون دختر میخواست شر به پا کنه و فیلم رو یه جوری برداشتن و جیغ و داد کردن که انگار واقعا کتکش میزن. یه چیزی هم طلبکاره و هر چی مامورا مدارا میکنم اون فحش میده و تحریک میکنه کاملا از رفتارش معلومه چجور آدمیه
  • مریم IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    14 14
    چند مامور گشت ارشاد زنی را گرفته به زور به سمت بهشت می بردند. نزدیک مقصد فرشته ای به آنها گفت کجا می بریدش گفتند :بهشت! فرشته گفت اشتباه آوردی اینجا جهنم است اما خودتان درست آمده اید جای شما اینجاست!!! حکایت گشت ارشاد هم همین است. جهنمی ها می خواهند ما را به بهشت ببرند. همراه نخواهیم شد.
  • علی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    درسته
  • سارا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    اصلا معلوم نیست چی به چیه هر کی یک چیزی میگه من دیگه ندومبه
  • GB ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    فقط اون کسایی که دارن از رفتار گشت ارشاد حمایت میکنن...دلم میخواد ببینم وقتی با دختر یا خواهر یا مادرشون ، همچین رفتاری میشه ، چه واکنشی نشون میدن
  • اعظم IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    بالاخره باید جلوی این بدحجابی گرفته بشه زنها دیگه شورشا در آوردند چقدرطلاق برای خیانت زیادشده
  • FR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    توروخدا
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    تا کی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس