زاحی هنگبی

وزیر امور همکاری‌های منطقه ای رژیم صهیونیستی ضمن اتهام‌زنی‌ به ایران، اذعان کرد این رژیم طی سال‌های اخیر ۱۰۰ حمله به اهدافی در سوریه و لبنان داشته است.

به گزارش مشرق، «زاحی هنگبی» وزیر امور همکاری‌های منطقه ای در کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم طی سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ حمله علیه اهدافی در سوریه و لبنان انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل مدعی بازداشت تیم وابسته به حماس شد

لیبرمن بار دیگر ایران را تهدید کرد

بر اساس گزارش کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی، هنگبی مدعی شد این حملات برای هدف قرار دادن کامیون‌های سلاح‌های پیشرفته ایرانی که برای حزب‌الله ارسال می‌شده، انجام شد.

وی در ادامه ادعا کرد: حزب‌الله به این حملات پاسخ نداده زیرا می‌داند اسرائیل به راحتی از این موضوعات نمی‌گذرد. تمامی شاخص‌ها نشان می‌دهد حزب‌الله (فعلا) تمایلی به درگیری با اسرائیل ندارد.

هنگبی که عضو حزب حاکم «لیکود» است مانند دیگر مقامات این رژیم مدعی شد، ایران به  دنبال تقویت نفوذ در سوریه است تا جبهه دومی در بلندی‌های جولان علیه تل‌آویو ایجاد کند اما اجازه چنین کاری به ایران داده نمی‌شود.

اتهام‌زنی‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اخیرا به شدت افزایش یافته، در آخرین نمونه، آویگور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد: ایران در حال ایجاد ساختارهای تسلیحاتی در سوریه است که فقط علیه ما استفاده می‌شود. ما اجازه نمی‌دهیم که سوریه به یک پایگاه نظامی برای ایرانی‌ها تبدیل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس