بایرن - رئال

بایرن مونیخ در شبی که شاید شایسته شکست نبود مقابل رئال مادرید زانو زد تا یاران زیدان باز هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند.

به گزارش مشرق؛ بایرن مونیخ در شبی که موقعیت های فراوانی داشت، مغلوب رئال مادرید شد تا شانس کمی نسبت به رقیب برای صعود به فینال داشته باشد.

در دومین بازی از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در آلمان با قضاوت کوئیپرز میزبان رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی بود. بایرن مونیخ شروع خوبی در بازی داشت ولی اتفاق تلخ در همان اوایل مسابقه مصدومیت روبن در دقیقه هشت بود که باعث شد تیاگو در این دقیقه وارد زمین شود و ستاره هلندی زمین مسابقه را ترک کند.

اما بعد از دست رفتن چند موقعیت اولیه، بایرن مونیخ در دقیقه ۲۸ به گل نخست رسید. پاس عالی خامس در عمق با فرار کیمیش همراه شد، او توپ را جلو برد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که این ضربه با اشتباه ناواس به گل بدل شد. اما تلخی مصدومیت همچنان گریبان بایرن مونیخ را گرفته بود. شش دقیقه بعد از این گل، بواتنگ هم مصدوم شد تا تعویض دوم نیز اجباری باشد.

در شرایطی که بایرن مونیخ در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موقعیت های بیشتری داشت ولی رئال مادرید برخلاف جریان بازی و با هوشمندی به گل ارزشمندی رسید. مارسلو در دقیقه ۴۴ با یک ضربه دیدنی و سرضرب موفق شد توپ را به گوشه دروازه بفرستد تا نیمه اول ۱-۱ تمام شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم شروع خوبی داشت، آن ها به لطف حرکات ریبری در سمت چپ امیدوار به رسیدن به دروازه حریف بودند ولی باز هم رئال بود که با زیرکی به گل رسید. دقیقه ۵۷ اشتباه مرگبار رافینیا موجب شد آسنسیو صاحب توپ شد، ضد حمله بازیکنان رئال شکل گرفت، واسکز توپ را برای آسنسیو ساخت و او با ضربه ای تمام کننده بازی را ۲-۱ کرد.

بعد از این گل بازیکنان بایرن برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش زدند، ریبری طی دو نوبت میتوانست به گل برسد که ناواس وی را ناکام گذاشت، مولر هم در چند قدمی دروازه بی توفیق ماند. موقعیت خوبی هم نصیب لواندوفسکی شد که او هم در باز کردن دروازه ناواس با دقت عمل نکرد تا در نهایت بایرن مونیخ یک شکست خانگی را بپذیرد.

رئال مادرید با این برد به چند قدمی حضور در فینال رسیده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس