کد خبر 851225
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
بدرقه باشگاه تراکتورسازی

سرمربی ترکیه‌ای سرخ‌پوشان به همراه کادر فنی خود شب گذشته طی مراسمی با بدرقه مسئولین باشگاه عازم کشور ترکیه شد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی، تیم تراکتورسازی روز جمعه آخرین دیدار خود را در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور انجام داد و با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به کار خود  در این مسابقات پایان داد.

پس از این مسابقه ساغلام و سایر اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم به تبریز بازگشتند تا خود را آماده سفر به کشور خود کنند.

در این راستا مسئولان باشگاه تراکتورسازی شب گذشته برنامه‌ریزی‌هایی داشتند تا اعضای کادر فنی ترکیه‌ای با بدرقه ای ایده آل به کشور خود سفر کنند که دیشب با حضور در هتل کایا لاله پارک تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این مربیان، طی مراسم خاصی ساغلام و دستیارانش را از فرودگاه شهید مدنی بدرقه کردند.

در این مراسم کوچک که در هتل کایای تبریز برگزار شد مسئولین باشگاه با اهدای هدایایی به این مربی بدرقه ای ماندگار از سرمربی ترکیه ای و دستیارانش داشتند .

ساغلام در آخرین لحظه های خروج از ایران ضمن تایید مذاکرات باشگاه برای ادامه همکاری ابراز امیدواری کرد در صورت تعیین وضعیت باشگاه برای فصل آینده با باشگاه تراکتورسازی وارد مذاکرات جزئی تر شود  تا در صورت کسب توافقات لازم لیگ هجدهم در نیمکت تیم تراکتورسازی حضور یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    9 1
    ساغلام خوبه...
  • حسن IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط ساغلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس