کد خبر 854185
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
بوریس جانسون

وزیر خارجه انگلیس در حمایت از ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی ایران را مسئول حمله به مواضع تل‎آویو معرفی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در تکمیل سناریوی غرب برای اعمال فشار به ایران در میدان سوریه، حمله موشکی امروز نیروهای دمشق به مواضع صهیونیست‌ها را به ایران نسبت داد.

بیشتر بخوانید

پاسخ کوبنده سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی

وی در این‌باره مدعی شد: انگلستان قاطعانه حمله موشکی ایران (!) به نیروهای اسرائیل را محکوم کرده و این کشور را به پرهیز از اقدامات بیشتری که منجر به بی‌ثباتی منطقه شود؛ فرامی‌خواند- اقداماتی که به نفع هیچ‌کس نیست.

گفتنی است حمله ارتش سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی پاسخی به تجاوزات مکرر تل‌آویو بود اما این رژیم از بیم شکست خود، در عملیاتی روانی ماجرا را به ایران نسبت می‌دهد.

پیشتر نیز آلمان در موضع‌گیری مشابه، ایران را به اقدامات تحریک‌آمیز متهم کرده بود!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    19 1
    آره ، اصلا خود خود ما بودیم. ناو و ناو شکن و جنگنده و موشک میفرستید سر یه کشوری که نزدیک به 8 ساله زیر چکمه حد اقل 500 مدل گروه تروریستی 100 پدر و صد نژاده و موشک بارونش میکنید ، کسی حرفی بهتون نمیزنه فکر کردید خبریه؟ حالا ایران به سگتون حمله کرد. پوشک کنید اگه نمیتونید ببینید.
    • مهمان IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
      3 0
      احسنت ... درسته.اصلا امریکا تو خاورمیانه چه میکنه؟ مرض داره که این مسافتو با هزینه مردمش زده اومده و کلی ویرانی و گند بالا اورده .. حالا ایران میگن چرا .... امریکا و اسرائیل و نوکرانش (برخی دول اروپائی) جنگ روانی رو خوب بلدند. حالا برجام افتاده دست نوکرانش ... خدا بخیر کنه.
  • مهدی NL ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    21 2
    خخخخخخ قیافه این یارو عالیه وزیرهای قبل از تو سوتفاهم بود
  • عباس ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    9 1
    مشرق جان شماره حساب اعلام کن پول جمع کنیم براش یه شونه بخریم
  • مهمان IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    2 1
    احسنت ... درسته.اصلا امریکا تو خاورمیانه چه میکنه؟ مرض داره که این مسافتو با هزینه مردمش زده اومده و کلی ویرانی و گند بالا اورده .. حالا ایران میگن چرا .... امریکا و اسرائیل و نوکرانش (برخی دول اروپائی) جنگ روانی رو خوب بلدند. حالا برجام افتاده دست نوکرانش ... خدا بخیر کنه.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    5 9
    مردتیکه سگ چهره نمی بینه اسرائیل هر روز داره یه فتنه می کنه کر هستن اینا
  • DE ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    4 0
    چرا رژیم انگل لیس و فرانسه و اسپانیا و آلمان و وکلا اروپای غربی ...که سالها در برده داری و فروش میلیونها انسان با هزاران کشتی و کشت و کشتار آنها و قطع کردن دست و پای آنها و... و با بیگاری شرم آور انسانها در مزارع استعماری نیشکر باعث کشتن 50000000 میلیون انسان و دهها میلیون مجروح شده و مخارج تمام پادشاهی خود را مدیون خون مردم است به دادگاه کشیده نمیشوند و به کشورهای بیچاره افریقائی که نسلهایشان به برده داری به سرقت رفته اند خسارت های چند صد هزار میلیار دلاری نمیدهد؟
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    7 0
    اگه اقدام تحریک امیز احداث پایگاه توسط یک متحد در خاک یک متحد دیگه هست در اونصورت که امریکا اونهمه پایگاه در کشورهای مختلف و همسایه ایران داره از همه بیشتر تحریک میکنه دیگران رو
  • AE ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    5 2
    قابل توجه روحانی وظریف که به سه کشوراروپایی اطمینان میکنند حرف رهبرراگوش کنید
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    1 2
    بهانه برای خروج از برام برایش جور شد
  • میثم CN ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    7 0
    ترس عجیبی افتاده تو وجود اسرائیلی ها، اسرائیل خیلی از جنگ می ترسه، یک غلطی کرده توش مونده، حالا هم به همه جا زنگ زده التماس کرده به ایران بگید از جنگ بیشتر پرهیز کن، ولی به نظر من ایران هنوز جواب حمله به پایگاه T4رو نداده و ایران باید تکرار کنه که ایران پاسخ قاطع و کوبنده ای خواهد داد تا خواب رو از چشماشون بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس