کد خبر 855665
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
رایزنی ظریف و موگرینی در بروکسل

وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با موگرینی گفت «کار را برای رسیدن به تضمین‌ها شروع کردیم».

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر از گفتگوهای «خوب» خود با موگرینی داد.

ظریف افزود: «کار را برای رسیدن به تضمین‌ها شروع کردیم ... دیدار خوب و سازنده ای بود. ما برای گفتگوهای امروز آماده شدیم. ما در مسیر درست برای حرکت رو به جلو هستیم. تا اطمینان حاصل کنیم منافع همه اعضای باقیمانده برجام به ویژه ایران تضمین شود».

بیشتر بخوانید:

رایزنی ظریف و موگرینی در بروکسل +عکس

وی در خصوص پیش‌بینی خود از نتایج رایزنی‌های جاری درباره آینده برجام گفت: «خواهیم دید [که چه می شود]».

ظریف با اشاره به ضرورت اجرای کامل برجام توسط همه طرف‌ها و بهره‌مندی ایران از برجام، تأکید کرد که ارائه تضمین برای بهره‌مندی ایران از برجام نظر مشترک دو طرف هست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    0 0
    چقده خوب
  • بهرام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    5 0
    یادتونه همان موقع که در پی مذاکرات هسته ای منجر به ننگ برجام شده مرتب میگفتند مذاکرات خوب و سازنده ای داشتیم و امیدهای کاذب به جامعه میدادند تا افکار عمومی را در برابر اساس نظام و اصول لایتغیر عزت حکمت و مصلحت نظام و مسئولین دشمن شناس قرار دهند و متاسفانه موفق شدند وننگ برجام را در تاریخ ایران در کنار ننگ قرارداد امتیاز تنباکو ... قراردهند اولین قرارداد ننگین در دوره انقلاب بود.
  • مجید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    2 0
    نمیدونم چرا وقتی این جمله" خیلی خوب بود" از طرف این دولت می شنوم حس بدی بهم دست میده . بوی وادادگی و چوب حراج زدن میده .
  • هاتف IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    3 0
    گفتگوهای خوبی داشتیم . امان از اعتماد بیجا ، به ماده گرگ .
  • بهرام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    4 0
    قطعا با یک سناریو حساب شده اسرائیل منتقد مذاکرات به اصطلاح سازنده ظریف با طرف اروپایی خواهد بود چون دست ما را خوانده اند .در برجام هم با یک جنگ دیپلماسی زرگری منتقد توافق برجام بودند اما تمام توافقات را پشت پرده با نظر و نقش اسراذیل صورت میگرفت. تا همه امتیازات اخذ و 1 امتیاز تکرارمیکنم حتی 1 امتیاز ندادند . وپس از ان که همه چی را بردند تفاله برجام را ان را پرت کردند مراقب باشیم
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    3 0
    دیگ حالم بهم میخوره از این جمله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس