کد خبر 86236
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰

خبر درگذشت کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی باعث شد تا او به موضوع اصلی در شبکه‌های اجتماعی بدل شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبر آنلاین، وقتی خبر مرگ کیم جونگ ایل منتشر شد، شبکه‌های اجتماعی مثل «توئیتر» از ارسال متعدد این خبر توسط کاربران آنها منفجر شد، حتی چهره‌های هالیوودی هم درمورد این خبر صحبت‌هایی کردند.
 
واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به مرگ جونگ ایل اغلب منفی بود، نکته جالب ارجاع برخی کاربران به فیلم انیمیشن «تیم آمریکایی: پلیس جهانی» محصول سال 2004 بود که رهبر کمونیستی کره شمالی یکی از شخصیت‌های آن بود. این فیلم را مت استون و تری پارکر، طراحان سریال «ساوت پارک» تولید کرده بودند که در شوخی با چهره‌های سیاسی شهرت بسیاری دارند.
 
پت اوسوالت، هم‌بازی چارلیز ترون در فیلم «جوانی» که به تازگی روی پرده رفته در صفحه توئیتر خود نوشت: «دیگر نمی‌توانم به این آهنگ گوش دهم.» این جمله اشاره به ترانه‌ای مشهور و هچنین ناراحتی مردم کره شمالی دارد.
 
آلبرت بروکس، بازیگر فیلم «راندن» که یکی از بخت‌های اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل امسال است نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: «کیم جونگ خیلی خیلی خیلی ایل (بیمار) است.»
 
بیل اورایلی، مجری شبکه فاکس نیوز هم در برنامه صبح‌های دوشنبه خود به مام «فاکس و دوستان» گفت: «نمی‌خواهم در آن دنیا جای این مرد باشم. خب؟ از همین حالا دارد برای سوختن آماده می‌شود. این زن‌های گریان را نشان دهید. این هفت زنی که برای گریه کردن پول گرفته‌اند.»
 
اورایلی پس از نشان دادن قطعه فیلمی که در آن چند زن کره‌ای در حال گریه کردن در سوگ از دست دادن جونگ ایل بودند، گفت: «خانم‌ها و آقایان مطمئن باشید این زن‌ها برای گریه کردن همبرگر گرفته‌اند. در آن کشور غذایی نیست. من که اشکی در چشمان آنها نمی‌بینم.»
 
کیت اولبرمن، از برنامه «کرنت تی‌وی» نوشت: «خبر فوری پزشکی: کیم جونگ ایل (بیمار) به کیم یونگ مرده تبدیل شد.»
 
ریچارد لاوسن، نویسنده «آتلانتیک» نوشت: «فیلم «تیم آمریکایی» از همین حالا رسما به یک فیلم تاریخی بدل شد.» والتر اولسن، وبلاگ‌نویس معروف هم نوشت: «وقتی کسی می‌میرد باید حرف‌های خوب زد. کیم جونگ ایل مرد. خبر خوب.»
 
کیم جونگ اون پسر کوچک‌تر جونگ ایل جایگزین او شده و هنوز این خبر توئیتر را منفجر نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    امريكايي هاي مغرور و بي شعور. هميشه دشمن دانا يهتر از دوستان نادانند. ببينيد چطور با مرگ يك انسان كه با انها مخالف بود چطور برخورد ميكنند .همشون برن درك ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس