کلمبیا ژاپن

تیم ملی ژاپن در اولین دیدارش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کلمبیا به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم های ملی کلمبیا و ژاپن از ساعت 16:30 از گروه H رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه موردوویا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع ژاپنی‌ها به پایان رسید. (خلاصه فیلم دیدار کلمبیا - ژاپن)

گل‌ها: شینجی کاگاوا(6) و اوزاکو (73) ژاپن، خوان کینترو(39) کلمبیا.

داور: دامیر شومینا از کشور اسلوونی

اخطارها: ویلمار باریوس(64) خامس (86)کلمبیا، کاواشیما (4+90) ژاپن

اخراج: کارلوس سانچس(3) کلمبیا

ترکیب کلمبیا: اوسپینا، موریلو، آریاس، موجیکا، داوینسون سانچز، کارلوس سانچز، کوادرادو(30-باریوس)، لرما، کوینترو(59-خامس)، فالکائو و اسکیدرو(70-باکا).

ترکیب ژاپن: کواشیما، شوجی، ناگاتامو، ساکای، یوشیدا، شیباساکی(80-یاموگوچی)، هاراگوچی، کاگاوا(70-هوندا)، اینوی، هاسبه و اوساکو(85-اوکازاکی).

شرح نیمه اول

کلمبیایی ها بازی را خوب آغاز کردند ولی ژاپنی ها در دقیقه 2 بازی یک موقیعت عالی کسب کردند و کارلوس سانچس، هافبک کلمبیا با بی تجربگی با دستش مانع گل شدن توپ شد تا داور بازی کارت قرمز به او نشان دهد و کلمبیایی‌ها علی رغم 10 نفره شدن یک گل از ژاپن عقب بیفتند. 

لحظه اخراج بازیکن کلمبیا
گل اول ژاپن با پنالتی

کلمبیایی‌ها با این وجود امید خود را از دست ندادند و حملات خود را روی دروازه ژاپن ادامه دادند. فالکائو، کاپیتان کلمبیایی ها در دقیقه 37 بازی با زیرکی یک خطا پشت محوطه جریمه سامورایی‌ها گرفت و خوان کینترو این موقعیت را هدر نداد و به زیبایی تمام از زیر دیوار دفاعی ژاپنی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

شادی گل فالکائو، ستاره کلمبیا

شرح نیمه دوم

ژاپن در نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و مزد حملات پیاپی خود را روی دروازه کلمبیا گرفت. هوندا در دقیقه 73 از نقطه کرنر یک سانتر زیبا فرستاد و اوساکو به زیبایی تمام با ضربه سر دروازه کلمبیا را باز کرد تا در نهایت سامورایی ها با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشند.

صحنه به ثمر رسیدن گل دوم ژاپن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس