کد خبر 878262
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
پنجعلی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس با ازدست دادن بازیکنان خوب خود و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش اصلا طبیعی نیست.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس برابر پدیده در هفته اول لیگ هجدهم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و نتیجه این بازی برای پرسپولیس بسیار مهم بود که خوشبختانه برد حاصل شد.

 


وی در خصوص شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرایط پرسپولیس با ازدست دادن بازیکنان خوب و بسته شدن پنجره نقل و انتقلات باشگاه اصلا طبیعی نیست اما با وجود این عوامل شاگردان برانکو بازی هفته اول لیگ را خوب شروع کردند و توانستند اولین 3 امتیاز را در یک بازی خارج از خانه کسب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: با نمایشی که شاگردان برانکو برابر پدیده به نمایش گذاشتند می‌توان به این تیم برای قهرمانی در لیگ امیدوار بود. برانکو و دستیارانش با فرهنگ و فوتبال ایران آشنا شده‌اند و به نظر من پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است.

پنجعلی در پایان خاطر نشان کرد: باید از طرفداران پرسپولیس در مشهد تشکر ویژه کرد که این تیم را تنها نگذاشتند و می‌توان با تکیه بر همین هواداران و اضافه شدن بازیکنان در نیم فصل دوم راه را برای قهرمانی تیم هموار ساخت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    بله دیگه با همکاری وزیر بازیکنان استقلال رو همه دک کردین باید هم به فکر هتریک باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس