همایون شجریان

اگر مسئولان مربوطه این اقدام شجریان را جدی گرفته‌اند چرا تالارها و سالن‌های بزرگی را برای اجرای کنسرت در اختیار این خواننده قرار نمی‌دهند؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -چند روز پس از لغو  نمایش - کنسرت «سی»، همایون شجریان در اینستاگرام خود نوشت: عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد. دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع‌تان می‌رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده‌های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.

بیشتر بخوانید:

 برای همدردی با مردم کنسرت را لغو می‌کنیم و می‌رویم پاریس!

اسپانسرها جا خالی دادند؛ سلبریتی‌ها بر سر مردم منت گذاشتند!/ پشت پرده لغو کنسرت همایون شجریان و سیروان خسروی چیست؟

پس از انتشار این پست، صفحات مجازی و رسانه‌های مکتوب برخی رسانه‌های خاص از همایون شجریان، قهرمانی ملی ساختند. قهرمانی که حاضر است، کنسرت خیابانی رایگان برای بهتر شدن حال عمومی مردم اجرا کند.

اما چند پرسش و ابهام در مورد برگزاری کنسرت خیابانی  قابل طرح است. در وهله نخست کنسرت خیابانی را چگونه می‌خواهند برگزار کنند؟ مکان این کنسرت کجاست و ظرفیت‌ پذیرش عمومی چقدر آمادگی کنسرت خیابانی را دارد؟ قطعا این حرکت با استقبال عمومی مواجه خواهد شد اما سئوال اساسی این است که آیا این کنسرت کیفیت و خروجی مناسبی خواهد داشت یا صرفا جنبه نمایشی دارد.

بیشتر بخوانید:

آیا شورای شهر به دنبال مقاصد سیاسی و شجریان به دنبال منافع مالی از «کنسرت خیابانی» است؟

 خانه موسیقی که از این اظهار نظر بسیار مسرور است، چه قدم ارزنده‌ای برای برگزاری کنسرت رایگان خواهد برداشت؟ آیا خانه موسیقی توان اجرایی چنین برنامه‌ای را دارد؟ اساسا خانه موسیقی ارگانی اجرایی است یا نهاد صنفی؟  کجا و چگونه برگزار شدن این کنسرت اهمیت فراوانی خواهد داشت و با توجه به استقبال اعضای شورای شهر و شهرداری تهران، آیا این نهاد اجرایی - ارگانی حاضر است برج میلاد را به صورت رایگان در اختیار همایون شجریان برای اجرای کنسرت قرار دهد ؟

اگر مسئولان مربوطه این اقدام شجریان را جدی گرفته‌اند چرا تالارها و سالن‌های بزرگی را برای اجرای کنسرت در اختیار این خواننده قرار نمی‌دهند و مردم را به برج میلاد و سالن نمایشگاه بین المللی و حتی سالن 12 هزار نفری آزادی یا سایر سالن های مناسب برگزاری کنسرت دعوت نمی‌کنند؟ طراحی یک سازوکار مشخص برای ثبت نام و دعوت رایگان از مردم و برگزاری آن در مکانی که حداقل امکانات برای این منظور را دارد بسیار عملی‌تر از پیشنهاد برگزاری کنسرت در ناکجاآبادی است که یقینا مسوولان برگزارکننده حتی امکان تامین تجهیزات صوتی مناسب فضای باز را هم نخواهند داشت.

مگر اینکه چیزی به نام «کنسرت خیابانی»، تنها برای اجرا نشدن و حاشیه سازی طراحی و برنامه ریزی شده باشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م. ناظر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    28 7
    یکی میمرد ز درد بینوایی شکم‌سیری بگفت زردک میخواهی اینجماعت از شدت سیری نمیدانند آروغهایشان کجا و چقدر و چگونه رها کنند.
    • م.م IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      2 2
      اشتباهی منفی دادم. خدا لعنت کند همه آشوبگران را با هر شعبده ای!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    14 5
    خاک بر سر کشور و مردمی که دغدغه شون تو این عصر و اوضاع کنسرت و رفع حصره خاک تو سرشون . آب،برق،اینترنت،کار،درامد که مهم نیستن .....
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    12 5
    ملت را با حاشیه کنسرت خیابونی سرگرم میکنن . شجریان ها در فریب افکار عمومی همراه با مسئولین هستن اما خودشون را همراه با مردم نشون میدن
  • ماهی مائده و همایون شجریان IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    9 1
    به قول امیر نوری همگام با مسئولین همراه با مردم! هر جا مسئولین نیاز به پرت کردن حواس مردم دارن این سلبریتی ها وارد میشن وگرنه آخه آواز خیابونی این این وسط چه دردی از مردم دوا میکنه که چنین پیشنهادی داده؟ حالا چرا تو خیابون؟ تو که وضعت خوبه یه سالن اجاره کن ولی رایگان اجرا کن . نه که تو این گرما ملت را مثل گداها گوشه خیابون به صف کنی...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    5 14
    خاک بر سر تو که چشم خوشحالی مردم رو نداری شما ها تنگ نظرین مملکت رو تنگ نظری شما به این روز انداخته
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      8 3
      خاک بر سر شما ابله های خوش خیال که با خوش خیالیاتون یه کشور و ملت رو به باد فنا دادین
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      6 3
      خاك بر سر تو كه با چن تا ضرب و آهنگ از خود بيخود ميشى و همه چي يادت ميره شماها رو راحت ميشه خر كرد
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      6 2
      مردم معترض ناراحتی شون واس کنسرت ، رفع حصره!!!!!!!!!؟؟؟، یا بخاطر بیکاری،تورم،گرانی،فساد مسئولین،....!!!!!!؟؟، کله پوکای مشنگی مثل تو هستند که باعث بدبختی و فلاکت این کشور ومردم شدن.
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      6 3
      تو که خوشحالیتو با قر کمر و ساپورت پاچسب بروز میدی پاشو برو سواحل آنتالیا آتیش بسوزون . ترکها هم طالبن
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    10 5
    شجریان وطن فروش طوری ازچشم ملت افتاده بخاطر وطن فروشی وولنگاری که نمیخواهیم اسم اش را بشنویم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    2 5
    شجریان وطن فروش طوری ازچشم ملت افتاده بخاطر وطن فروشی وولنگاری که نمیخواهیم اسم اش را بشنویم
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
    5 4
    آخه ساده های روزگار حالا کو تا با برنامه ریزیهای موذیانه اصلاح طلبا برای گسترش فساد و فحشا آشنا بشین . تاکتیک جدید برگزاری کنسرتهای خیابانی شروعش با پسر شجریانه . یواش یواش جلفترین و قرتی ترین خوانندگان با اجراهای تند غربی میان تو خیابونا و یکمشت دختر پسر الواط و نیمه لخت هم وسط مردم و جلو چشم همه با همدیگه رقص های مستهجن می کنن . ببین چطور هم اقتصاد این کشور ثروتمند و اسلامی را بطور کامل نابود کردن هم فرهنگ و عفاف و حجاب رو . لعنت خدا بر فرقه ضاله و رجیم اصلاح طلبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس