کد خبر 880523
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
جان توشاک

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به این نکته اذعان کرد که تیمش با خوش‌شانسی یک امتیاز از نساجی قائمشهر گرفته است.

به گزارش مشرق، جان توشاک پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی قائمشهر در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: تیم مقابل ما در بازی امروز تیم بهتری بود. ما امروز خیلی خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز بازی را گرفتیم. اگر بازی 10 دقیقه دیگر ادامه می‌یافت، ممکن بود بازی را ببازیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم به حریف، مربی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. چون عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند. متأسفم که به سه امتیاز این مسابقه نرسیدیم.

در حالی که خبرنگاران قصد داشتند از توشاک سؤال بپرسند، سرمربی تراکتورسازی بدون اینکه منتظر پرسش خبرنگاری باشد، سالن نشست خبری را ترک کرد که باعث تعجب خبرنگاران شد. او قبل از اینکه نشست خبری آغاز شود، به خبرنگاران گفته بود، سؤالی ندارید و با توجه به اینکه آنها سؤالی مطرح نکرده بودند، بدون پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران تبریزی، سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 4
    سران تراکتور تبریک تبریک خوب پول یامفت رو به این مربی دست سوم دادین.یعنی نمیشد یه ایرانی رو بزارین روی نیمکت و ارز هم از مملکت بیرون نمیرفت فقط تورو خدا نگین باشگاه شخصی.درست باشگاه شخصی هست ولی ارز که شخصی نیست.توی این وضعیت اقتصادی که مملکت ما دچار شده واقعا" باید به سران تیمهای پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی توپید با اینهمه ارز که هدر دادند.واقعا" اگه یه مربی ایرانی اینجوری جلسه کنفرانس مطبوعاتی رو ترک میکرد چه اتفاقی میافتاد.بابا تورو خدا به هوش باشید ببینین چی از این خارجی ها گیرمون میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس