کد خبر 883364
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
فدراسیون شنا

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حالی چندی پیش منصوب شدند که ابهامات زیادی در این باره وجود دارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خبری اعلام کرد که سیدعلیرضا آوایی مقام عالی وزارت دادگستری، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه، احمد دانیالی معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پیروز حناچی معاون شهرسازی شهرداری تهران به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منصوب شدند.

سؤالی که در همان ابتدا به ذهن می‌رسد این است که چرا ترکیب هیئت رئیسه فدراسیون شنا تا این حد غیر ورزشی (یا بهتر است بگوییم سیاسی) است. انتصاب اخیر که با معرفی از سوی فدراسیون و با حکم وزیر ورزش صورت گرفته، بر چه مبنایی انجام شده است؟ این افراد چه نسبتی با این ورزش دارند و قرار است چه سرویسی ارائه دهند؟

پیش از این، حضور افرادی با قدرت و تمکن مالی و اقتصادی از اولویت‌های اصلی حضور در هیئت رئیسه‌ها بود؛ اما مبنای حضور این افراد چیست؟ آیا این فهرست به دلیل تمایلات سیاسی مسئولان فدراسیون شنا است؟ آیا آنها می‌خواهند با این کار به طیف‌های سیاسی ورود کنند؟ چرا درباره دلایل انتخاب چنین نفراتی توضیح داده نمی‌شود و اصولا فدراسیون شنا چه خواسته‌ای از این افراد دارد و آنها چگونه می‌توانند در این راه به این فدراسیون کمک کنند؟ قطعا شفاف‌سازی می‌تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس