کد خبر 886349
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
محمدرضا گرایی

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پیروزی در دیدار رده‌بندی دومین مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از صبح امروز در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم با پیروی مقابل نماینده تایوان مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم  که ۱۶ نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۲ حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۸ بر ۵ از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد و به دیدار رده‌بندی رفت.

گرایی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف یینگوا هانگ از چین تایپه رفت که با برتری ۱۱ بر صفر دومین مدال برنز کشتی فرنگی را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این نیز مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

  رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی (۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) فردا برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس