کد خبر 892433
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
سیدحسین حسینی

اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال معتقد است فدراسیون در اعلام رای سوپرجام دچار اشتباه شده است و به همین دلیل دیگر نمی‌تواند آن را بازگرداند.

به گزارش مشرق، با نامداری درخصوص این رای، شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین آمادگی دروازه‌بان‌هایش صحبت کردیم. گفت و گوی مربی دروازبان های استقلال را بخوانید:

رای سوپرجام هم اعلام و پرسپولیس از سوی فدراسیون قهرمان معرفی شد.

به نظر من یک اشتباهی از سوی فدراسیون انجام گرفته ولی برای اینکه لاپوشانی کنند، به این رای پافشاری می‌کنند اما مطمئن باشید مجبورند این رای را عوض کنند چون وقتی پای AFC وسط بیاید آنها این رای را قبول نمی‌کنند چون وقتی تیمی در زمین حاضر نمی‌شود، چگونه سه بر صفر آن را بازنده می‌کنند.

اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند خود استقلالی‌ها خواستار لغو بازی شده‌اند.

چنین چیزی درست نیست. به نظرم پرسپولیس از خدایش است که اینگونه جام بگیرد. مفتی مفتی یک جام کسب کنی، بدون اینکه برای گرفتن آن تلاش کنی. آنها باید مرد و مردانه جلوی ما حاضر می‌شدند؛ اگر می‌بردند نوش جان‌شان، اگر هم که می‌باختند آن هم بحث دیگری دارد.

گویا خیلی از این موضوع ناراحت هستید.

نه، اینگونه نیست. استقلال آنقدر جام دارد که اینها در آن گم است. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند ویترین باشگاه خالی‌شان را پر کنند که دل‌شان را به این جام‌ها خوش می‌کنند.

حتی پرسپولیسی‌ها برای شش تای 52 هم جشن گرفته‌اند.

نوش جان‌شان. ما که نبودیم. نه فیلمی دیدیم و نه چیزی. خود آنهایی هم که در جشن پرسپولیس حاضر بودند هیچ فیلمی از این بازی را یادشان نیست. یک بازی را 40 سال پیش برده‌اند، هنوز دارند بابت آن خوشحالی می‌کنند. بهتر است به 40 سال قبل فکر نکنیم و به اینکه چهار روز دیگر که باید در آسیا بازی کنیم، تمرکز داشته باشیم.

خیلی‌ها می‌گویند کی‌روش بیشترین نفرات را از استقلال دعوت کرد تا این تیم ضعیف شود.

به نظر من هم این حرف درست است. حداقل باید از پرسپولیس هم نفرات بیشتری دعوت می‌شد. ما خوشحال هستیم که شش ملی‌پوش داریم ولی در حال حاضر برای ما که در آسیا یک بازی سخت داریم این شرایط خوب نیست. در بازی‌های تدارکاتی که برد و باخت مهم نیست؛ ما حتی می‌توانستیم در بازی دوستانه مقابل ازبکستان با بازیکنان ذخیره به میدان برویم چون با همین‌ها هم می‌توانیم پیروز شویم. من فکر می‌کنم کی‌روش از موفقیت‌های شفر خوشحال نمی‌شود.

فکر می‌کنید در بازی برگشت بتوانید السد را شکست دهید؟

بازی راحتی در پیش نداریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما به همه ثابت می‌کنیم که آن باخت یک اتفاق بود و می‌شود با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کرد. استقلال همیشه در بازی‌های حساس نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم این بار هم بتوانیم چنین شرایطی را تجربه کنیم.

وضعیت دروازه‌بان‌های حال حاضر استقلال چگونه است؟

هر دو در شرایط خوبی هستند و همچون قبل شفر تصمیم می‌گیرد که کدامیک در زمین حاضر شود. مهم الان موفقیت استقلال است و اینکه بتوانیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    16 12
    اصلا این یارو کی هس؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مشرق عشق منی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    13 6
    " ما خوشحال هستیم که شش ملی‌پوش داریم" خدایا چرا عدد شیش دست از سر استقلال بر نمیداره یه شیش و یه هیچ ول کن اس اس نیستند
  • محمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    8 5
    اشكان مگه عقلت با چيزي قاطي شده كه اراجيف مي گي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس