کد خبر 895570
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
مجروح حادثه تروریستی

مجروحان حادثه تروریستی اهواز با اشاره به اینکه این حوادث باعث افزایش وحدت بین مردم ایران می شود عنوان کردند که پاسداران آماده جانفشانی هستند.

به گزارش مشرق، علی براتی که از ناحیه دست چپ تیر خورده اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام با چنین حملاتی باعث افزایش وحدت مردم و نیروهای نظامی ـ انتظامی می شوند.

وی افزود: موضع گیری بر علیه دشمنان از سوی هموطنان ایرانی از هر قشری بیشتر شده و اهداف دشمنان و گروه های تکفیری هرگز محقق نمی شود.

بیشتر بخوانید:

ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد

این مجروح حادثه تروریستی حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح اهواز تصریح کرد: خوشحال می شوم چنین سعادتی نصیبم شده و به درجه شهادت نائل شوم.

براتی با اشاره به اینکه قطعا اسلام پیروز می شود، عنوان کرد: جلوی جایگاه برای پوشش خبری و تصویری حضور داشتم، دو گروهان رد شده و زمان عبور گروهان سوم، صدای مهیب تیراندازی به گوش رسید.

وی ادامه داد: بعد چند ثانیه تیراندازی به صورت رگباری تا حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشت و این تیراندازی ها بدون وقفه و ممتد انجام می شد.

وی یادآور شد: تروریست ها مردم، زن، کودکان و پاسداران را مجروح کردند ولی قطعا چنین حملات کور کورانه ای توسط عموم مردم و همه نظامیان نیروهای مسلح محکوم می شود.

این مجروح حادثه تروریستی حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: هرچند از مصدومیت و آسیب دیدن مردم ناراحت هستم اما چنین حملاتی اصلا آن‌قدر بزرگ نیستند که خللی در امنیت کشور ایجاد کنند.

براتی در پایان با تأکید بر اینکه اصلا از این تیراندازی نترسیده است، بیان کرد: ما نظامیان و پاسداران همچنان با قاطعیت به کار خود ادامه می دهیم.

پاسداران آماده جانفشانی 

یکی دیگر از مصدومان پاسداری که نخواست نامش عنوان شود نیز اظهار کرد: در پایگاه بسیج پنج حوزه شهری حضور داشتم که با صدای تیراندازی به سمت محل حادثه حرکت کردم؛ بعد از اینکه رسیدم متوجه شدم که دو نفر بدون هدف در حال تیراندازی به سمت مردم و جایگاه هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پاسداران برای جانفشانی لحظه شماری می کنند و اصلا ترسی از چنین حملات کور کورانه ای ندارند، گفت: بر خلاف خواسته دشمنان اسلام و نظام قطعا چنین حوادثی باعث افزایش وحدت و همدلی بین مردم می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس