رئال مادرید و سویا

بارسلونا و رئال مادرید نخستین شکست خود را در این فصل لالیگا تجربه کردند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید چهارشنبه شب در هفته ششم لالیگا برابر سویا قرار گرفت و با سه گل از میزبانش شکست خورد.

 

مادرید در دقیقه ۱۷ دروازه‌اش را بازشده دید. آندره سیلوا با پاس خسوس ناواس توانست دروازه تیبو کورتوا را باز کند. در ادامه میزبان گل دوم را نیز به ثمر رساند و سیلوا دبل کرد. نمایش ضعیف شاگردان یولن لوپتگی ادامه داشت تا این‌که اشتباه مدافع‌های این تیم گل سوم سویا را نیز رقم زد. ویسام بن‌یدر در دقیقه ۳۹ نتیجه را سه بر صفر به نفع میزبان کرد.

در نیمه دوم مادرید توانست یکی از گل‌ها را جبران کند اما داور با کمک VAR گل لوکا مودریچ را آفساید دانست. در ادامه بازیکنان تیم مادریدی چند فرصت گلزنی را از دست دادند. لوپتگی در ترکیب تیمش تغییراتی انجام داد و لوکاس واسکس، ماریانو دیاس و دنیل سبایوس به میدان رفتند اما شرایط عوض نشد و در ادامه مادرید مجبور شد ۱۰ نفره بازی کند. پس از انجام سه تعویض مارسلو آسیب دید، او دقایقی در زمین ماند اما نتوانست به بازی خود ادامه دهد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

وضعیت مادرید پس از این اتفاق بدتر شد و این تیم حتی نتوانست یکی از گل‌ها را جبران کند. سفیدپوشان برای نخستین‌بار در این فصل لالیگا شکست خوردند اما با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

به گزارش مشرق، پیش از این دیدار نیز بارسلونا به مصاف لگانس رفت و دو بر یک مغلوب میزبانش شد.

شاگردان ارنستو والورده در دقیقه ۱۲ به گل رسیدند. فیلیپ کوتینیو با پاس لیونل مسی این گل را به ثمر رساند. نیمه اول با پیروزی تیم مهمان پایان یافت. 

در ۴۵ دقیقه دوم شرایط عوض شد و لگانس دوبار دروازه بارسا را باز کرد. ابتدا نبیل الزهر در دقیقه ۵۲ گلزنی کرد و دو دقیقه بعد اسکار رودریگس نتیجه را دو بر یک به نفع تیمش کرد. 

در ادامه بازیکنان بارسلونا نتوانستند نتیجه را جبران کنند و نخستین شکست فصل خود را تجربه کردند.

آبی‌اناری‌ها با وجود شکست بالاتر از رئال مادرید با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    4 1
    امپراطوری فوتبال باشگاهی اسپانیا رو به سقوطه. با رفتن رونالدو و نیمار تیر خلاص زده شد
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    2 0
    خیلی عجیب اصلا بغیر از پیراهن رنگ سفید شناخته شده برای بازیکنان رئال رنگ دیگری نمی سازه هیچ و اون بازی راهم میبازن دقت کردین...!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس