به گزارش مشرق، روزانه ۴ هزار تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی گرفته میشود که از این میان تنها ۴۰۰ تماس مربوط به امداد رسانی است و عملیاتی میشود.
۳۰درصد این تماسها، تماس های مجددی است که دوباره محل حادثه را اعلام می کنند.۲۰ درصد این تماسها مواردی هستند که اصلا به سازمان آتش نشانی ربطی ندارند، یعنی حول محور حادثه، حریق و مسائل ایمنی نیست. و ۳۰ درصد دیگر مزاحم تلفنی است.
تنها ۲۰ درصد تماسها بجاست که از این ۲۰ درصد، ۱۰ درصد برای مشاوره و ۱۰ درصد دیگر برای اعزام نیرو است.