کد خبر 900094
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
هواشناسی نمایه

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارندگی ۲۴ ساعته در رامسر ۷۰ میلی‌متر بالاتر از میانگین یک سال کشور، سه سال یزد و دو سال اصفهان بوده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز جمعه در مازندران فعال شده درحال خروج از آسمان مازندران است.

وی با اشاره به پیش‌بینی آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در مازندران، گفت: تا پایان هفته جاری جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز سه‌شنبه تا جمعه احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بارش باران در ۱۴ استان

سیل پاییزی ۶ استان را درنوردید

این مسؤول با اشاره به شدت بالای سامانه بارشی اخیر در آسمان مازندران، تصریح کرد: رگبارهای شدید و بارش‌های سیل‌آسا آسیب‌های بسیاری به دنبال داشت.

رضوی بیان کرد: سال گذشته نیز چنین بارشی در شهرستان رامسر داشتیم ولی پایان سال به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها رامسر در خشکسالی بوده است.

وی با اعلام اینکه بارش اخیر از توزیع زمانی و مکانی مناسبی برخوردار نبود، گفت: بارندگی ۲۴ ساعته در رامسر ۷۰ میلی‌متر بالاتر از میانگین یک سال کشور، سه سال یزد و دو سال اصفهان باران آمد به‌طوری‌که زیرساخت‌های شهری پاسخگو نبود و شاهد مشکلات بسیاری بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    سبحان الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس