آزار جنسی

نتایج یافته‌های جدید در انگلیس نشان می‌دهد آزار و اذیت جنسی دختران این کشور در اماکن عمومی بسیار زیاد است تا جایی که دختران جوان زندگی خود را با آن وفق داده‌اند.

به گزارش مشرق، بیش از یک سوم دختران نوجوان در انگلیس در حالی که با لباس مدرسه بودند، در اماکن عمومی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، نتایج تحقیقات موسسه خیریه «برنامه بین‌الملل بریتانیا» نشان می‌دهد یک هشتم دختران نوجوان انگلیسی گفته‌اند برای اولین بار آزار ناخواسته جنسی را زمانی که دوازده سال یا کمتر داشتند، در اماکن عمومی تجربه کرده‌اند.

بر اساس یافته‌های این موسسه خیریه، ۳۵ درصد از دختران انگلیسی گفته‌اند برای اولین بار آزار و اذیت جنسی را زمانی که لباس مدرسه به تن داشتند، در امکان عمومی تجربه کرده‌اند. همچنین یک هفتم این دختران در حالیکه با لباس مدرسه بودند، مورد تعقیب افراد غریبه قرار گرفته‌اند. 

بیشتر بخوانید:

مشاور ترامپ: من قربانی آزار جنسی هستم

این تحقیقات که بر روی بیش از هزار دختر ۱۴ تا ۲۱ ساله انگلیسی انجام گرفته است نشان می‌دهد ۳۷ درصد از آنان در مسیر مدرسه تجربه آزار جنسی داشته‌اند.

معلمان مدارس دانش‌آموزان دختر را می‌بینند که به صورت روزافزون به همراه دامن، شلوارهای کوتاه می‌پوشند تا قربانی عکسبرداری‌های نامناسب قرار نگیرند. 

این تحقیقات نشان می‌دهد، آزار جنسی دختران در انگلیس به طور وحشتناکی افزایش یافته و متاسفانه دختران انگلیسی زندگی خود را با آن وفق داده‌اند.

این یافته‌ها که وحشتناک و غیرقابل قبول نامیده شدند، نمایندگان پارلمان بریتانیا و اتحادیه‌های آموزشی را بر آن داشت تا خواستار اقدام فوری و برخورد با آزار جنسی دختران جوان شوند.

موسسه خیریه برنامه بین‌الملل بریتانیا از دولت خواست در راهبردهای خود، این آزار و اذیت علیه دختران در اماکن عمومی را به عنوان یک خشونت جنسی در نظر بگیرد و به خشونت علیه زنان و دختران در انگلیس پایان دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معترض CH ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    7 6
    آمار کشور خودمون چی؟؟؟
    • LB ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
      1 0
      کشور ما ایران قطعا نسبت به کشور شما سویس صفر است.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    6 6
    انگلیس کثافت خانه ای بیش نیست. در فرهنگ کشورهای غربی به زنان احترام نمیگذارن و بهشون ظلم و تجاوز میکنن و تحقیرشون میکنن و جوامعشون هم در مسیر زوال و سقوط قرار گرفته
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    6 5
    قابل توجه غربزده ها...
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    4 3
    با این مجلس ... احتمالاتصویب 2030 در مجلس رو هم می بینیم تا فرزندان این سرزمین را هم به کام اژدهای غربی ابتذال بفرستند مبادا کدخدای امریکایی و اربابان اروپایی شان بهانه ای برای ناراحتی داشته با شند.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    5 2
    انها در پی بازگشت به سنتها و پوشش های قدیمی هستن و اینجا عده ای ... در پی اجرای 2030
  • علیرضا IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    1 2
    خدا شکر ما از ابن مشگلات اصلا نداریم، تجاوز، دزدی، دروغ، فحشا فقط برای غربی هاست.
    • باران IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      0 0
      مهم اینکه به اندازه کشورهای غربی فساد در کشورمون رواج نداره، حداقلش اینکه اگر کسی بخواد میتونه پاک زندگی کنه، اما در اروپا به ندت کسی میتونه پاک زندگی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس