کد خبر 905722
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
سردار جوانی

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: ملت‌های جهان به خوبی می دانند که سپاه پاسداران به نیابت از جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مقابله با گروهک های تروریستی در منطقه بودند.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای که در آن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی را در فهرست افراد و سازمانهای حامی تروریسم قرار داده اند، اظهار داشت: رژیم آل سعود به همراه رژیم حاکم بر بحرین یک حرکت فرار به جلو را با توجه به افشای قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در ترکیه می خواهند انجام بدهند.

وی ادامه داد: آل سعود با این اقدام می خواهد افکار عمومی را به سمت و سوی دیگری منحرف کند اما قطعا در این حرکت موفق نخواهد بودY چرا که افکار عمومی جهان واقف است رژیم حاکم بر عربستان از چه ویژگی ها و خصوصیاتی برخوردار است.

سردار جوانی با اشاره به جنایات داعش در عراق و سوریه تاکید کرد: مردم جهان به خوبی می دانند موسس گروه تروریستی داعش که در چند سال گذشته جنایات فراوانی را در سطح جهان و بویژه و سوریه و عراق انجام داده اند را چه کسانی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروزه ملت منطقه و جهان، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را موسس گروه های تروریستی می دانند و آقای ترامپ به صراحت اعتراف کرد که موسس داعش، آمریکا است. عربستان سعودی بعد از آمریکا و رژیم صهیونیستی رتبه سوم تروریسم حکومتی را دارد و همه روشنفکران و صاحب نظران با این واقعیت آشنا هستند.

وی در ادامه به اقدامات جمهوری اسلامی در حمایت از دولت های قانونی عراق و سوریه در مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت جهان به خوبی می دانند که سپاه پاسداران به نیابت از جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مقابله با گروهک های تروریستی در منطقه بودند. سپاه پاسداران با حضور مستشاری در سوریه کمک به دولت، ملت و ارتش سوریه برای مبارزه با گروهک های تروریستی بوده که برجسته ترین آنها یعنی داعش، گروههای هستند که عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از آنها حمایت کردند.

سردار جوانی ادامه داد: عربستان سعودی همواره حامی و پشتوانه گروههای تروریستی بوده است و امروز تروریسم دولت آل سعود بیش از گذشته برای دولت ها و ملت های جهان آشکار شده است. اخبار منتشر شده توسط رسانه ها به خوبی نشان می دهد که چگونه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با تشکیل گروههای مخوف و جوخه های اعدام، مخالفین و منتقدان را در داخل کشور و دیگر نقاط جهان از سر راه بر می دارد. قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در ترکیه یکی از هزاران جنایت رژیم آل سعود در سرکوبی مخالفان است که رسوایی بزرگی را برای آل سعود و حامیشان به همراه داشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد عربستان سعودی درتنگنا قرار دارد و با فشار افکار عمومی روبرو شده است می خواهند با صدور بیانیه های ضد ایران فضا و شرایط را تغییر بدهند اما آنها اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند. سپاه در دل ملت و دولت های منطقه جایگاه ویژه ای دارد. آنها سپاه را نماینده جمهوری اسلامی ایران می دانند. و نقشش را در تامین امنیت ایجاد صلح و ثبات و مقابله با اقدامات تروریستی بسیار برجسته و اساسی می دانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • موسوی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    4 0
    مرگ بر آ ل سعود، مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل، پاینده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
  • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    2 0
    السعود بافراربه جلو نمیتواند ماهیت خود بعنوان عابربانک تروریست ها تروریستهایی که درحقیقت بازوی اجرایی پیش بردسیاستهای ارباب بزرگ ایالات متحده است رامخفی نماید
  • حجت اله IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    2 0
    زنده باد سپاه پاسداران که خوار چشم دشمنان و منافقان است .
  • کیومرث IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    2 0
    سلام و درود خدا بر سربازان امام زمان بله سپاه ایران یکی از بهترین نیروهای نطامی جهان هست و چه عربستان و امریکا حرف های پوچ و بیهوده میزند
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    0 0
    راست میگن طالبان تو ایران دفترداره آره چون عربستان و شهرهای دوبی هم جزو ایران هستند حالا شاید بگید چرا عربستان مستعمره ایران آره اگه ایران اشاره کنه یمن آرامکو به باد میده آنقدر از ایران می‌ترسند که جیب آمریکا هر روز پر میکنند
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    5 0
    آل سعود همه پلهای عمق استراتژیک خودشان را مثل صدام دارند ویران می کنند دقیقا همانند صدام جانی در معرض خسارتبارترین شرایط جهانی را برای خودشان را دارند فراهم می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس