کد خبر 916134
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
دادگاه مطبوعات

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیرمسئول پایگاه خبری "روز نو" به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته شد.

به گزارش مشرق، احمد مومنی‌راد با بیان اینکه جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز به پرونده چهار رسانه رسیدگی شد و طی آن مدیر مسئول سایت خبری "جهان‌نیوز" به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به اتفاق آرای اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات وکیل هنگامه شهیدی درباره اعلام اشتباه میزان محکومیت موکلش

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات افزود: پرونده اتهامی بعدی، مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری "روز نو" به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی بود که با اکثریت آرای اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، مجرم شناخته شد؛ همچنین وی مستحق تخفیف دانسته شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر مسئول "روزنامه ایران" نیز که با اتهام نشر مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مواجه بود، با تساوی آرا که عملا به نفع متهم است، مواجه شد که در این صورت متهم، مجرم شناخته نمی‌شود.

مومنی‌راد گفت: پرونده دیگری هم مربوط به مدیر مسئول "روزنامه سایه" داشتیم که مدیر مسئول آن با اتهام توهین مواجه بود و اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، به اتفاق آراء وی را مجرم نشناختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس