کارگران هنوز بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند

سازمان تأمین اجتماعی در حالی حاضر ۱۳ میلیون ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که براساس لیست بیمه بخش اعظمی از این افراد کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

به گزارش مشرق، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳ میلیون ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتاده دارد. 

تعداد بیمه سدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به ۴۲ میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران

شیوه اعتراض کسانی که مشمول بسته حمایتی نشده‌اند

آخرین جزئیات بسته حمایتی بازنشستگان

شرایط بازنشستگی بیمه زنان خانه‌دار

براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

براساس پیگیری های خبرنگار، از ۳ میلیون و ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مشمول بسته های حمایتی می‌شوند.

۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر هستند که حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از آنها کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده ۳ نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    7 2
    خاک بر سرتون که میگید 3تومن با این شرایط با 5 تومان هم نمیشه زندگی کرد یه خریدی کردیم وقتی می‌تونستیم از ایران نرفتیم حالا باید تاوان کاری که پدران مون کردن رو پس بدیم
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
      4 3
      پدرت به اصلاحاتچی ها رای داد یا خودت ؟ الان هم می تونی بری برو توالت غربی ها را بشور پول بیشتر می گیری
  • ناشناس IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    اماری است که خودتان داده اید واقعا فکر ؟؟؟؟کرده اید مردم چگونه زندگی می کنند بروید وببنید اقازاده های بهم وابسته چگونه انوقت می خواهید خداوند مشکلات ما را حل کند خودمان به خودمان ظلم می کنیم فساد بیکاری طلاق اعتیاد از کجا سرچشمه می گیرد امروز انسانهای سالم را دستگاهها یکی یکی کنار می زنند وافراد منافق وبی تجربه را سر کار می اورند تا بتوانند اختلاس را در جامعه رواج دهند خدایا خودت به داد ما برس
  • محمد US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    واقعا متاسفم یک نفردو ساله استخدام شده ومجرده وحقوقش 3 میلیون باید بسته حمایتی بگیره ولی من لیسانس که 28 سال سابقه دارم و3 فرزند با حقوق 3100 نباید بگیرم ...ایخدا با چه کسی شکایتم رو ببرم که مسئولانمان اینقدر کوتاه فکرن خدا بهمه امان رحم کند
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
      2 0
      مگه تو آمریکا هم حقوق به تومن می دهند !!!!!!
  • رحیمی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    2 0
    حقوق زیر 3میلیون فرمودند نه3میلیون اکثر کارگران شرکتهای خصوصی با حقوق پایه و با زور اضافه کار 1/5میلیون در آمد دارند احتمالا اگر درصد اعلام می شد بیش از70% زیر1/5 میلیون دریافتی دارند بسیاری از کسبه جزء نیز همین وضعیت را دارند که چون کاسب هستند شامل هیچ بسته حمایتی ، سهام و... نمی شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس