کد خبر 923840
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
نماهنگ خاک مهر آئین - نمایه

نماهنگ «خاک مهر آئین» با تهیه‌کنندگی «سید عباس امامزاده» و کارگردانی «جواد اشرفیان»، با صدای «وحید تاج» تولید گردیده است.

نماهنگ «خاک مهر آئین» با تهیه‌کنندگی «سید عباس امامزاده» و کارگردانی «جواد اشرفیان»، بر روی آهنگ دل‌نشینی از «علی‌اکبر قربانی» و شعر زیبایی از «اسماعیل فرزانه»، با اجرای گروه آوازی «تهران» و صدای دل‌پذیر «وحید تاج» تولید گردیده است. این نماهنگ فاخر، پس از طی چند ماه پیش‌تولید، در فضای کروماکی و پرده سبز تولید و تصویربرداری شد؛ سپس، در مرحله پس‌تولید، که قریب به دو ماه به طول انجامید، با تلاش و دقت بسیار در گرافیک و استفاده از نمادهای اصیل و ملی ایرانی، به سرانجام رسید. استفاده مناسب از نگاره‌هایی از دوره‌های تاریخ نگارگری ایرانی و تلفیق بدیع واقعیت و نقش و طرح و موتیف‌های متناسب، حرکت‌های خاص و متفاوت دوربین در میان نقش‌ها، که برای اولین بار انجام گرفته، از جمله ویژگی‌های این اثر هستند.

نماهنگ «خاک مهر آئین» [دانلود]

برجسته‌سازی نمادهایی مانند پرچم و خاک و غیره، برای ایجاد حس شور ملی و فضای شورانگیز شکوه و حمیّت به کوشش و تلاش برای سربلندی ایران بوده است. نکته مهم دیگر این‌که، تلاش تیم تولید نماهنگ «خاک مهر آئین» بر این بوده که به جز عامه مخاطبین، افراد فرهیخته‌تر و اهالی فرهنگ و ادب و علم و هنر را نیز مدنظر قرار داده و توجه آن‌ها را جلب نماید. برخی عوامل دیگر تولید این نماهنگ، «حسین اعلام» مدیر تولید، «کمال حبیبی» مدیر مالی، «سید سینا اسحاقی» دست‌یار برنامه‌ریز، و «محسن نجفی» مدیر فیلم‌برداری هستند.

برنامه «ترانه در ترازو» در رادیو فرهنگ با موضوع بررسی نماهنگ «خاک مهر آئین» - ۲۸ آذر ۹۷ - قسمت اول [دانلود]

برنامه «ترانه در ترازو» در رادیو فرهنگ با موضوع بررسی نماهنگ «خاک مهر آئین» - ۲۸ آذر ۹۷ - قسمت دوم [دانلود]

برنامه «ترانه در ترازو» در رادیو فرهنگ با موضوع بررسی نماهنگ «خاک مهر آئین» - ۵ دی ۹۷ - قسمت اول [دانلود]

برنامه «ترانه در ترازو» در رادیو فرهنگ با موضوع بررسی نماهنگ «خاک مهر آئین» - ۵ دی ۹۷ - قسمت دوم [دانلود]

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس