کد خبر 926992
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
شفر

سرمربی استقلال در یک پیام مفصل در صفحه اینستاگرام خود، نکات مهمی را با هواداران استقلال در میان گذاشت.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر سرمربی باشگاه استقلال در پیامی مفصل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درمورد موضوعات مختلفی از جمله اعتصاب اخیر بازیکنان این تیم سخن به میان آورده است. وی با دفاع از تصمیم جمعی بازیکنان در اعتصاب اخیر، تاکید کرده که آن‌ها چیز اضافه‌ای از باشگاه نخواستند و بنابراین از این تصمیم جمعی، حمایت خواهد کرد. شفر هم چنین از نامه‌ای که بدون اطلاع او برای استخدام برخی بازیکنان ارسال شده است، شگفت زده شده و اعلام کرده پس از شروع تمرینات درباره این موضوع با فتحی صحبت خواهد کرد.

 

در متن وینفرد شفر که در اینستاگرامش منتشر شده، آمده است:

«در طول هفته‌های گذشته من در هیچ مصاحبه‌ای شرکت نکرده ام. چون احساس کردم با این کار، برای باشگاه فرصتی ایجاد خواهم کرد تا راه حلی پیدا کند. اینک من اطمینان دارم مشکل فوری ما در این هفته حل خواهد شد.
ما در شرایط خوبی قرار نداریم. ما تصمیم داشتیم، اردوی آماده سازی خودمان را از سوم ژانویه آغاز کنیم؛ ولی این اتفاق رخ نداد، چون بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفتند، آن هم به دلایلی که برای همگان مشخص است.
ما زمان ارزشمندی را از دست داده ایم و شما هواداران نگران هستید، اما من موقعیت بازیکنان را درک می‌کنم.
من می‌دانم مدیران باشگاه فتحی و آقای مباشری به سختی کار می‌کنند تا مشکلات موجود را حل کنند. من هم با آن‌ها مدام در تماس بوده ام و می‌توانم این اطمینان را به هواداران بدهم که این دو نفر، ساعت‌ها بهترین تلاش خود را برای پیدا کردن راهی در جهت حل مشکلات، انجام داده اند.
این که چرا می‌گویم بازیکنان را درک می‌کنم، به این دلیل است که آن‌ها را می‌شناسم. آن‌ها سخت کار کرده اند و هفته به هفته با ۱۰۰% وجودشان خود را در معرض میلیون‌ها چشم قرار داده اند. تمامی دوستان، باشگاه و خانواده از آن‌ها فقط پیروزی می‌خواهند. من می‌دانم که آن‌ها چقدر به استقلال را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند. (این بازیکنان) هیچ چیز ویژه‌ای درخواست نکرده اند، آن‌ها انتظار رفتار توام با احترام دارند و هرآن چه در قراردادشان ذکر شده است.
لطفاً فراموش نکنید ما در تیم‌مان مردان واقعی می‌خواهیم.
مبارزانی که همراه با تیم بایستند، مردانی با اصالت؛ بنابراین مطمئناً من زمانی که آن‌ها یک تصمیم جمعی برای حمایت از هم می‌گیرند، علیه آن‌ها نخواهم بود. این همان روحیه‌ای است که ما را تبدیل به یک تیم پیروز می‌کند. یکی از چیز‌هایی که از آن اطمینان دارم - من با کاپیتان‌های تیم صحبت کردم و همین روحیه تیمی را از تک تک بازیکنان انتظار دارم. حالا تیم به هم پیوسته‌تر و متحد‌تر است. وقتی مشکلات حل شود ما به تمرین برمی گردیم و انتظار من همان روحیه سابق است. بازیکنی که علاقه شخصی خود را بالاتر از تیم قرار می‌دهد، چه می‌شود؟ او باید برود. بازیکنی که ۱۰۰% تلاش خود را برای تیم نمی‌گذارد، چه می‌شود؟ او باید برود.
بازیکنی که برای بهتر شدن، تلاش نمی‌کند، چه می‌شود؟ او هم باید برود. من و رییس باشگاه هم چنان به دنبال اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم هستیم.
من به او نام‌هایی را داده ام و او هم بازیکنانی را پیشنهاد داده است و انتظار من این است که با بازیکنانی که من تایید می‌کنم ارتباط برقرار شود. من بازیکنانی که اسم آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌آید را نمی‌شناسم و نامه‌ای که باشگاه برای استخدام آن‌ها ارسال کرده، من را شگفت زده کرده است. من درباره این موضوع وقتی به تمرین برگشتیم، با رییس (باشگاه) صحبت می‌کنم.
فقط با هم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    4 2
    این شفر خیلی مربی خوبیه ، ششتقلال همیشه از دروازبان شانس داره الان شانس مربی هم بهش اضافه شد / شفر بهترین گزینه برای مربگیری تیم ملی است .
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
      3 0
      مشرق ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس