کد خبر 933859
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
محمد شریعتمداری نمایه

شریعتمداری با تأکید بر آمادگی وزارت خانه جهت تفویض اختیارات به استان، گفت: و مشکل این است که به خط امام برنمی‌گردیم، امام به جوانان اعتماد کرد ولی ما جرئت نمی‌کنیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان فارس با اشاره به شروع روند کاهشی نرخ بیکاری در کشور از سال گذشته اظهار داشت: در شرایط تحریم پا را دراز نمی‌کنیم و تسلیم نمی‌شویم، راهکار داریم و طبق آن از بحران‌ها عبور می‌کنیم که در این راستا به همکاری نیاز است و نباید خود تحریمی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر آمادگی وزارت خانه جهت تفویض اختیارات به استان، افزود: دیروز در نماز جمعه شیراز سخنرانی پیرامون ایام دهه فجر داشتم که در بخش تشریح عملکرد خدمات دولت در ۴۰ سال گذشته تعداد محدودی از نمازگزاران سفیدپوش FATF را مساوی با استعمار فریاد می‌زدند و شروع به گفتن الله‌اکبر کردند.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی فعالان اقتصادی از دولت ربط به تحریم‌ها ندارد

آب خوردن نتیجه برجام هست؛ گوشت ۱۰۰ هزار تومانی نیست؟!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان این‌که خود تحریمی می‌کنیم، گفت: مجلس و شورای نگهبان این قانون را تأیید کرده باید تصویب شود البته این وحی منظر است و به این معنا نیست که هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

شریعتمداری بابیان این‌که دست آورده‌ای انقلاب را کوچک نشماریم، تصریح کرد: حجم قوانینی که در کشور تصویب می‌کنیم نشانه‌ی خود تحریمی است.

وی بابیان این‌که سهمیه استان‌ها در تخصیص تسهیلات بر اساس قانون در مجلس تصویب‌شده است، خاطرنشان کرد: اصلاحات ساختاری را که می‌توان ایجاد کرد را باید به سران قوا بسپاریم تا تغییرات اجرایی شود.

این مقام دولتی بیان کرد: به‌جای غیر مطلوبی رسیدیم که باید اصلاح کنیم و مشکل این است که به خط امام برنمی‌گردیم، امام به جوانان اعتماد کرد ولی ما جرئت نمی‌کنیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

شریعتمداری بابیان این‌که اطلاعات شرکت‌ها و نهادهای غیردولتی تحت نظر این وزارتخانه در راستای شفاف‌سازی روی سایت قرار این مجموعه قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید دو نکته را رعایت کنیم، اول تعصب جنسیتی نداشته باشیم و دوم در مسائل قومی مذهبی هم تعصبی نخواهیم داشت.

وی مطرح کرد: رسته‌های استان‌ها را بر اساس اولویت ارزش‌افزوده تعیین کردیم در بحث طرح تکاپو اگر به دنبال ایجاد اشتغال ۴۲۰ نفری هستیم باید اعتبارات آن‌هم فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان این‌که اشتغال ناقص در مجموعه آماری بیکاری تأثیر کمی دارد، عنوان کرد: انتظار داشتم اولین دستور کار کارگروه اشتغال فارس در خصوص گردشگری و ایجاد اشتغال در دستگاه‌های مختلف باشد.

شریعتمداری در خصوص بیمارستان جدید تأمین اجتماعی از پیگیری فاینانس از دو کشور چین و روسیه خبر داد و افزود: در خصوص انتقال کارخانه سیمان نیز به دنبال تأمین اعتبارات لازم خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    الهی خدا هر چه کرده عوضش بهش بده بلکه صد برابر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس