کد خبر 944782
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
روحانی نمایه

یک نماینده همسو با دولت ضمن هشدار نوشت باید انسجام به دولت برگردد تا قوام آن از هم نپاشد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جعفرزاده ایمن‌آبادی در روزنامه آرمان نوشت: ماه‌هاست که دولت حسن روحانی فاقد سخنگو، انسجام و یکدستی است که این امر به مرور به زیان دولت تمام شده است و فشار افکار عمومی را بیش از پیش کرده و دولت آقای روحانی تحت فشار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

«عبور از روحانی» توسط اصلاح طلبان به کجا می‌رسد؟

رجایی: دولت در معیشت ناکارآمدی خود را اثبات کرده است


وی می‌افزاید: ضعف دولت را نباید از نظر دور داشت، زیرا دولت در انسجام بخشی به خود، ضعف نشان داد. باید این ضعف هر چه سریع‌تر برطرف شود تا قوام دولت از هم نپاشد. باید آقای روحانی به عنوان رئیس دولت، تیم خود را جمع کرده، انسجام و وحدت بخشد، گوش‌هایشان را بسته و با چشم خود امور را نظاره کنند و عمل نمایند و چندان وقعی به حاشیه‌سازی‌ها ندهند. گوش و هوش و حواس دولت باید برای مردم و مشکلات جامعه باشد و نه گروه‌ها و جریانات سیاسی. در چنین فضایی، برخی از اعضای دولت که چندان حرفه‌ای و باتجربه نیستند، منفعل شده و دستگاه زیر نظرشان به لحاظ مدیریتی آسیب دید.


جریان حامی دولت که عمده آن اصلاح‌طلبان هستند، در این میان به چند دسته تقسیم شده‌اند، بخشی از اصلاح‌طلبان بر این عقیده‌اند که دولت مشکلات زیادی دارد و از پس حل و فصل آن نیز بر نیامده و مردم هم ناراضی هستند، پس بهتر است هر چه زودتر حساب خود را از آن جدا کرده و همراهی با دولت را انکار کردند!


دولت و شخص رئیس‌جمهوری به اصلاح‌طلبان بدهکار است. اما موضع بخشی از نیروهای جریان اصلاحات و تنها گذاشتن دولت در میان هجمه‌ها و نقدها، عاملی شد که دولت خودش را ببازد.


این نماینده می‌افزاید: امید است دولت و آقای روحانی در مدت باقی مانده، ضمن بازیابی و پوست‌اندازی در دولت، با اقتدار و قوت مجموعه دولت را اداره کند و وزرا و مدیران خسته و منفعل را مرخص و نیروهای قوی، باانگیزه و سختکوش را به خدمت گیرد تا یک لحظه هم کار مردم باز نماند و خدمت‌رسانی به ملت و جامعه با شدت و قوت ادامه یابد. باید فشارهایی که بر گُرده مردم آمده است، رفع شوند و تیم دولت در رضایتمندی و خدمات‌رسانی به مردم بیش از پیش کوشا باشند. مردم انتظار تدبیر امور را دارند که حقیقتاً انتظار به‌جا و معقول و حداقلی است. در نهایت باید از آقای روحانی درخواست کرد و امیدوار بود تا حواشی و مشکلات دولت را رفع کند زیرا چاره‌ای جز این وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    ایا عدم کنترل بازار ناکارامدی نیست ؟معیشت مردم هم در کنترل بازاره.
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    مگر مدیر غیر حسته هم در دولت روحانی می بینید
  • AE ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    خودش از همه خسته تره.
  • DE ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    آرمان: روحانی، مدیران خسته را مرخص کند//مدیر خسته نداریم مگه کسی از ریاست و شاهی و پول پارو کردن خسته میشه.روحانی بایستی مدیران فربه پرواری لنگر انداخته را بیرون پرتاب کند.
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    0 0
    اینجوری که خودش هم باید مرخص شه . کلهم دولت باید مرخص شه . اینا تنها زمانی که خسته نیستن موقع خالی کردن جیب مردمه .
  • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    0 0
    اگر روحانی نقش مهم و کلیدی معاون اول ریاست جمهوری را با شخصی دیگر احیا کند قطعا وضعیت خیلی بهتر خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس