کد خبر 947064
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
وریا غفوری

استقلال در دیدار حساس با پرسپولیس، وریا غفوری که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های خود محسوب می‌شود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، در شرایطی که در روزهای گذشته حضور وریا غفوری در دربی در هاله‌ای از ابهام بود ولی در شب قبل از بازی مشخص شد این بازیکن قادر به همراهی تیمش در این بازی حساس نخواهد بود.وریا در ۲ فصل گذشته یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال به حساب می‌آید.مدافع-هافبک راست استقلال که سابقه گلزنی در دربی را دارد در لیگ هجدهم با به ثمر رساندن ۴ گل و دادن ۲ پاس گل موثرترین عنصر هجومی آبی‌پوشان است.

بیشتر بخوانید:

تکلیف 20 هزار بلیت باقی مانده دربی چیست؟

کارنامه تهاجمی استقلال در ۲ فصل گذشته در غیاب و حضور وریا تفاوت چشمگیری دارد. این تیم در لیگ‌های هفدهم و هجدهم در ۴۳ بازی این بازیکن را در اختیار داشته و در این بازی‌ها ۶۵ گل به ثمر رسانده است و میانگین ۱.۵۱ گل در هر بازی برای این تیم به جای مانده است.آبی‌پوشان در این مدت در ۹ بازی نتوانستند از وجود این بازیکن استفاده کنند که در این بازی‌ها فقط ۹ گل به ثمر رساندند و در بازی‌هایی که وریا غفوری همراه استقلال نبوده آمار گلزنی این تیم افت ۵۰ درصدی داشته است.
البته استقلال در ۲ بازی قبلی لیگ در غیاب وریا به پیروزی رسید و باید دید که آیا می‌تواند با وجود به نیمکت قوی‌ای که دارد خلا این بازیکن را پر کند یا خیر؟

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس