کد خبر 962168
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
تاثیرگذاری توئیت‌های ترامپ به پایین‌ترین حد در ۳ سال گذشته رسیده است

بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۹ میلادی، درصد محبوبیت توئیت‌های ترامپ نسبت به تعداد فالوورهای وی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ به شدت کاهش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه آمریکایی هیل، بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۹ میلادی، درصد محبوبیت توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نسبت به تعداد فالوورهای وی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

شکی که به جان دموکرات‌ها افتاد

تب استیضاح ترامپ بالا گرفت

وبسایت تحقیقاتی CrowdTangle با تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به توئیت‌های ترامپ در ۳ سال گذشته به این نتیجه رسیده است که نرخ برهم‌کنش توئیت‌های ترامپ در ۸ ماه پس از انتخاب شدن وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا به شدت کاهش یافت و در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به روند نزولی خود ادامه داده است.

نرخ برهم‌کنش اجتماعی توئیت‌های ترامپ -که با تقسیم تعداد لایک‌ها و بازنشر یک توئیت نسبت به شمار فالوورها به دست می‌آید- از ۰.۵۵ درصد در نوامبر ۲۰۱۶ به ۰.۳۲ درصد در ژوئن ۲۰۱۷ و ۰.۱۶ درصد در بیست و پنجم ماه مه سال جاری میلادی کاهش یافته است.

دنیل دِیل، خبرنگار روزنامه کانادایی تورنتو استارز، یکی از دلایل کاهش برهم‌کنش توئیت‌های ترامپ را تکراری بودن آن‌ها دانست. دیل می‌گوید ترامپ از اول آوریل، ۵۴ بار «عدم تبانی»، ۳۰ بار «عدم مانع تراشی (در اجرای قانون)»، ۲۰ بار «شکار جادوگر» و هفت بار نیز «خیانت» را در توئیت‌های خود به کار برده است.

یکی دیگر از دلایل کاهش برهم‌کنش توئیت‌های ترامپ نیز افزایش تعداد فالوورهای وی در حالی که شمار لایک و بازنشر توئیت‌هایش تغییر چندانی نکرده، عنوان شده است.

این گزارش می‌افزاید دلیل دیگر این موضوع نیز افزایش سرعت انتشار توئیت‌های ترامپ است که باعث می‌شود نرخ لایک و بازنشر آن‌ها کاهش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس