کد خبر 970536
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مترو تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو برای شهروندان گفت: مسافران در صورت حضور بیش از دو ساعت در شبکه مترو باید بلیت خود را شارژ مجدد کنند.

به گزارش مشرق، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، درباره گلایه‌مندی برخی در زمینه نرخ بلیت مترو و خالی شدن شارژ کارت بلیت، اظهار داشت: نرخ بلیت‌های مترو نسبت به سال گذشته تنها 20 درصد افزایش یافته و رقم آن برای بلیت‌های تک سفره 1200 تومان است و اینکه گفته می‌شود 50 درصد بیشتر شده، صحت ندارد.

وی افزود: شهروندان برای اینکه از تخفیف 25 درصدی بلیت مترو بهره‌مند شوند باید بلیت‌های سه ماهه، 6 ماهه یا یک‌ساله خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: مسافران در صورتی که مشکلی در زمینه نرخ کرایه‌های مترو دارند و تصور می‌کنند بیش از 20 درصد برای آنها کسر می‌شود می‌توانند این موضوع را به مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بهره‌برداری مترو اطلاع دهند.

نوبخت گفت: مسافری که وارد شبکه مترو می‌شود می‌تواند با 1200 تومان سفر در خطوط مختلف داشته باشد ولی مدت زمان استفاده از این مبلغ برای کمتر از دو ساعت است و بیش از این زمان باید از شبکه خارج و مجدد نسبت به شارژ بلیت خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال تهیه زیرساخت‌هایی هستیم که حضور بیشتر از دو ساعت بدون شارژ مجدد برای شرکت بهره‌برداری مترو قابل شناسایی باشد ولی اکنون این مسئله به صورت تصادفی توسط پرسنل یا ماموران مترو انجام می‌گیرد.

نوبخت در ادامه در مورد سیستم سرمایشی واگن‌های مترو گفت: روزانه وضعیت سیستم سرمایشی، پله برقی و روند سایر خدمات بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امانی PL ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    فکری هم برای نبودن دستشویی در ایستگاههای مترو بکنند سالمندان و کودکان با مشگل مواجه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس