روزنامه

کاندیدای اصلی را دقیقه ۹۰ معرفی می‌کنیم / تیر خلاص به ترامپ / تحریم انتخابات دروغ بود/ حفظ صندوق از زیاده خواهی بودجه از جمله تیترهای روزنامه‌های صبح امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    ترامپ هر چه بود و هر چه نبود خواسته یا ناخواسته گندی به امریکا زده است که صد تا بایدن و تیمش هم به فضل و مدد خداوندی نمی توانند درستش کنند؛ البته هنوز هم قبول داریم که امریکا امریکاست ولی عمده آقایی و عرض اندام این نظام فاسد و زورگو به علت بی شخصیتی حاکم همین منطقه ماست ؛ امریکا بایدن و پس از ترامپ هم از پس خیلی چیزها بر نخواهند آمد و خداوند گردنشان را می شکند.
    • مرضیه IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      1 1
      ترامپ اتفاقن ملی گرا بود و اقتصاد امریکا رو رشد داد و مردم طرفدارش بودن اگر بنا به رای مردمی بود ترامپ دوباره برای امریکا رعیس جمهور میشد ولی چون هدف اونا از آوردن ترامپ نشون دادن یه خل وضع به جهان بود تا هم از برجام بیاد بیرون هم سفارت رو ببره اورشلیم هم اعراب رو با اسراعیل رفیق علنی کنه و هم سردارو از بین ببره و ... خلاصه کارایی بکنه که رعیس جمهورای عاقل نمیکنن و بهونشون این باشه این یارو دیوونه بوده و انجام داده و دیگ هم کاریش نمیشه کرد وگرنه ترامپ انتخاب اصلی مردم امریکا بود نه بایدن اینم بگم گلوبالیست ها در حال انتقال قدرت از امریکا هستند وان طبیعی خواهد بود که امریکا در آینده ای نزدیک فروبپاشد.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    7 0
    حالم از این روزنامه های زرد بهم میخوره. شدن شعبه مکتوب بی بی سی تو ایران.
  • فراجناحی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    بعضی روزنامه ها و افراد (( شریک دزد و رفیق قافله )) هستند . در عمل خط رسانه ای غربی ها در تخریب و سیاه نمایی را دنبال میکنند و متاسفانه مسئولیت هم دارند ،( خدمت وظیفه در ایران و سربازان در معرض خشونت و تعابیری مثل این و....)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس