کد خبر 1281141
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
جلسه ویژه رییس جمهور با فعلان جهادی

جلسه ویژه رئیس جمهور با پیشکسوتان و فعالان جهادی و محرومیت زدایی در خصوص احیای ماموریت‌های جهاد سازندگی صبح امروز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 6
    تورو خدا بجای نشست با گروه جهادی یه نشست با آمریکاییها بذار مشکلاتمون حل بشه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    2 1
    کار خوب و قشنگی اگه به طور کامل عملیاتی بشه.
    • DE ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      2 0
      کار اگر نداره عملیه. زیرا سپاه با اینکه مجلس ششم برای حذف نیروهای انقلابیخدمتگزار اومدن با یک لایحه اصلاحاتچی های خائن جهاد سازندگی رو به شکل موذیانه منحل کردند ، باز این سپاه بود که بشکل بسیج سازندگی کار سازندگی رو همچنان ادامه داد و فرهنگ جهادی رو زنده نگه داشت. مهمترین اقدام اینه دست و بال و پای نهاد انقلابی مردمی جهاد سازندگی با بروکراسی رایج فلچ نشه و چیده نشه. بذارن این نهاد انقلابی جهاد سازندگی با ایده های خودجوش و ابتکاری و خلاق کارهای فنی و ساختارسازی روستاها رو طبق علوم مهندسی انجام بده. بخشنامه و بروکراسی بازدارنده برای جهاد سازندگی سم مهلک هستش و از تجارب تلخ عبرت گرفته بشه. درکنار عملیات و خدمات محروم زدایی جهاد سازندگی بشکل مستند فیلم ، عکس و کتاب ثبت و نشرو در بخش اسناد انقلاب اسلامی هر ساله بعنوان دستاوردهای انقلاب نگهداری بشه. از میان جهادی های باایمان و متخصص نسل مدیران جهادی نیز خودبخود استخراج و خودجوش بوجود میان که برای جانشین سازی مدیران بازنشسته و سالخورده لازمه. زیرا بخش مدیران کشور هر جنددهه باید در همه رشته ها جوان سازی بشه. جهاد سازندگی مرکزی است که همه نیروهای جوان ودوستدار خدمت به مردم میتونن اونو خونه خودشون بدونن و در نزد خدا با خدمت به مردم دراین دنیا و اخرت سربلند باشن.
  • DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    2 0
    مبارک و خجسته باد این روز بسیار بزرگ و پربرکت . درود خدا به سید بزرگوار و عزیز اقای رئیسی حامی محرومین. برای خدمت برای جهادسازندگی ایرانیان دوستدار و داوطلب خدمت رایگان مقیم خارج از ایران هم لطفا برنامه ای تنظیم بشه.
  • علي اصغر كريمي IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    شيوه جهادي = مردمي = دانش بنيان بايد در قانون مورد حمايت قرار گيرد. همه باهم جهاد سازندگي ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس