کد خبر 1282252
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
رئیسی نمایه

حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی ریس جمهوری در ادامه سفر به بوشهر با حضور در شهر اهرم ، با مردم و کشاورزان تنگستان دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سالار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    6 1
    بابا مثل یه عده از توی ماشین شیشه دودی مردم را نظرسنجی بکن.لازم نیست خیلی زحمت بکشی.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    7 3
    با راه رفتن تو گل و خاک مشکل حل نمیشه.به اقتصاد مردم
    • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      1 2
      این حرف تو اشتباه و نشاندهنده بدترین خیانتی است که بعضی مسئولین در حق ملت روا داشتند. در سال های گذشته مسئولین کاری کردند که امثال تو فکر می کنیدرئیس جمهور باید کاخ نشین باشد. اگر می دانستی که بدترین ظلم به همین نخل داران و دامداران و.. می شود اینگونه نمی گفتی. فکر می کنی کشور فقط همین کارمندان هستتد که صداشون از طریق ادارات به دولت می رسد. کشاورزی این مملکت به دلیل بی احترامی مردم به زحمت کشاورزان، انفعال دانشگاههای کشاورزی، دلال های بی فرهنگ و موارد اینگونه تضعیف شده. نمی دانی که در زمان تحریم ها فروش گوجه و هندوانه هم برای کشور ارزآوری داشت. می دانی پرکارترین و کم دستمزدترین افراد جامعه که درصد بالایی از جامعه را تشکیل می دهند همین کشاورزان و دامداران هستند که دلال های انگل در کنار بی توجهی مسئولین زندگیشان را تباه کرده اند. شما نمی دانید رانت خوار، زمین خوار، دزد، مفسد، حرامخوار، تنبل، خوشگذران و ... در قشر کشاورز و دامدار وجود ندارد. مثلا زمین خوار همه جور ظلمی به کشاورز بی پناه می کند. اگر در مظلومیت اقشار پایین و بی پناه جامعه کتاب بنویسم بازم کم هست. امیدوارم جامعه مانند آقای رئیس جمهور عزیز به ارزش های اصلی جامعه توجه کند.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    3 0
    ضمن تشکر از آقای رئیسی، انتظار مردم رسیدگی سریع به وضعیت گرانی سرسام آور خودرو، کالاهای خانگی و جلوگیری از کاهش روزانه ارزش پول ملی است.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 1
    بعدش چی شد؟؟؟ این کار که احمدی نژاد خیلی بهتر انجام می داد ، اینکارا هم کپی برداری همون که!!!! مشکل مردم تو گل و لای راه رفتن بیخود نیست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس