روزنامه

تهران-ریاض چقدر به توافق نزدیکند؟ / دخل و خرج بدون کسری / یک قدم تا مالیات لاکچری‌نشینان، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    روزنامه شهروند از قول ی ساداتی نژاد وزیر کشاورزی نوشته : واسطه ها با دستور حذف نمی شوند / بله با دستور صرف حذف نمی شوند اما با مأمور اونهم از نوع مأمور نظارتی دست پاک وظیفه شناس حذف میشن / ما تولید کنندگانی داریم که خودشون واسطه و دلال پرور هستند چه در بخش های کشاورزی و چه در صنعت و.. فرقی نمیکنه بالاخره این واسطه ها و دلال ها برای افزایش قیمت محصول تولیدی ، به تولید کننده نفع میرسونن و به مصرف کننده ضرر / تولید کننده از خداشه که دلال باشه / نمونه اش دلال های خودرو ، اگه این دلال خودرو نبود و قیمت بازار رو افزایش نمیداد هرگز خودروساز براحتی قیمت کارخونه ای خودرو رو نمیتونست مکرر !! افزایش بده و به اینجا برسونه که پراید ۲۰ میلیونی بشه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون و ۱۵۰ میلیون / شما میخوای دلال رو حذف کنید برید ابتدا تولید کننده دلال پرور رو جریمه و نقره داغ کنید مثلا مجوز صادراتی اش رو تعلیق یا لغو کنید یا مثلا تا یه مدت مجبور به تولید و عرضه با قیمت تمام شده اش بکنید که حداقل سود نکنه / اینکه همه اش بخواهیم هوای تولید کننده رو داشته باشیم تا حدی که ۱- محوز صادرات بهش بدیم ، ۲- از قیمت گذاری دستوری جلوگیری کنیم که خودش قیمت (فله ای و عشقی) تعیین کنه ۳- مجوز پیش فروش بهش بدیم ۴- ارز ترجیحی بهش بدیم ۵- ازادی در نحوه توزیع بهش بدیم این تولید کننده پرو میشه و دیگه اینقدر گردنش کلفت میشه که هیچ جوره حریفش نمیشین /دقیقا مثل خودروسازها که هر وقت دلشون خواست پیش فروش میکنن با محوز و بدون مجوز هر طور خواستن تولید میکنن با کیفیت و بی کیفیت ، هر قیمتی هم خواستن میفروشن ، به هر کسی خواستن میفروشن دلال باشه یا مصرف کننده واقعی ، دولت هم نمیدونیم به چه قیمتی داره به اینها سرویس میده !؟ به قیمت جون ادم ها در جاده ها و به قیمت فشار بر مردم بر اثر گرانی قیمت ها و به قیمت راه رفتن روی اعصاب مردم و به قیمتی که بجای نظارت دولت بر تولید کننده ، تولید کننده بر دولت نظارت داره و دستور میده که دولت چه بکند و چه نکند !؟ / و مصرف کننده بیچاره رو هم رها کردند و براشون انگار مهم نیست که مصرف کننده گرون بخره بی کیفیت بخره ، نخره و نتونه بخره / فقط سال به سال بیایم امار بدیم چقدر صادر کردیم؟ چقدر تولید کردیم؟ و برا خودمون کف بزنیم هرچی هم شد بندازیم گردن تحریم و امریکا و دلال و اب و هوا و برجام و ...
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 2
    ایکاش همه روزنامه ها غیرت روزنامه راه مردم رو داشتکه از تلفات کشتار با واکسن حرف میزدند خاک بر سرتون
  • وحید IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    روزنامه آرمان ملی کلمه قسر را اشتباه نوشته درست آن قصر است . ضربالمثل "قصر"در رفتن هم مفهوم با نزاکتی نیست کمتر استفاده شود بهتر است . عشایر و دامداران به گوسفندی که در فصل آبستن شدن گوسفندان باردار نشده است می گویند" قصر دررفته است ".
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    توانیر: قبض برق 93 درصد مشرکین خانگی کمتر از 50 هزار تومان ست!!!!!!!!!!!! این یکی دیگه کنتور نمی اندازه، هرچه خواستی بگو، اصلا من مدعی ام 98 درصد مشترکین خانگی برق شون مجانی بود، والله اصلا برق نبود همش قطع بود تا بخوان پول برق رو بدن؟ فقط نمیدونم آیا مریخی هام برا اعتراض و تقسیط مبلغ قبض شون به ادارات برق ایران مراجعه دارن؟!!!!!
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      واقعا گل گفتی ایول
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    نظارتم آرزوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس